Vilka finns här nu?
_99 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Aug 1998
    #1

    Vilka finns här nu?

    Nu när vi har blivit en STOR grupp??? vore det intressant att få veta vilka som finns här.

    Jag heter Mårten och läser lite då och då - medan hustrun Inga-Lill är flitigare. Vår dotter är ett gammalt vårbarn. Vi tillhör rävarna som varit med sedan augusti 98.

    Vi bor i smålänska Nybro och älskar att odla våra internetkontakter iRL...
    Inga-Lill, Mårten & Agnes -99
  2. 1
    Vilka finns här nu? Nu när vi har blivit en STOR grupp??? vore det intressant att få veta vilka som finns här.

    Jag heter Mårten och läser lite då och då - medan hustrun Inga-Lill är flitigare. Vår dotter är ett gammalt vårbarn. Vi tillhör rävarna som varit med sedan augusti 98.

    Vi bor i smålänska Nybro och älskar att odla våra internetkontakter iRL...
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2
    Jag är kvar här!

    Malin med Linn vårbarn och Johan född 05. Bor i Umeå med maken men är egentligen Göteborgare.
  4. 2
    Jag är kvar här!

    Malin med Linn vårbarn och Johan född 05. Bor i Umeå med maken men är egentligen Göteborgare.
  5. Medlem sedan
    May 1999
    #3

    Jag är kvar!

    Har ju också varit här ett tag. :O)
    Började skriva strax efter att Noah föddes våren -99.

    Kikar in här lite nu och då.
  6. 3
    Jag är kvar! Har ju också varit här ett tag. :O)
    Började skriva strax efter att Noah föddes våren -99.

    Kikar in här lite nu och då.
  7. Medlem sedan
    May 1998
    #4
    Bra idé!

    Jag heter Kiddan och har varit medlem sedan 1998 (våren). Jag och min make har numera tre barn varav äldsta barnet är en dotter född mars 99.
  8. 4
    Bra idé!

    Jag heter Kiddan och har varit medlem sedan 1998 (våren). Jag och min make har numera tre barn varav äldsta barnet är en dotter född mars 99.
  9. Medlem sedan
    Jul 1998
    #5
    Jag är här:

    LottaO, sambo 2 söner, Elias 21/2-99 och Joel 8/4-03. Vi bor i Boden. jag har hängt här sen aug-98
  10. 5
    Jag är här:

    LottaO, sambo 2 söner, Elias 21/2-99 och Joel 8/4-03. Vi bor i Boden. jag har hängt här sen aug-98
  11. Medlem sedan
    Sep 2001
    #6
    Också kvar! Dupin, Stockholmare, musiker, med vårbarnet Erik.
  12. 6
    Också kvar! Dupin, Stockholmare, musiker, med vårbarnet Erik.
  13. Medlem sedan
    Oct 2007
    #7
    Jag är här ibland. Vår dotter har jag och bor i stockholm. Har varit här sen 99, men med uppehåll några år och med annat nick. (har glömt vad mitt gamla var)
  14. 7
    Jag är här ibland. Vår dotter har jag och bor i stockholm. Har varit här sen 99, men med uppehåll några år och med annat nick. (har glömt vad mitt gamla var)
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8
    Jag är också här lite till och från.
    Kina, hittade hit sommaren -00, har Tove född maj-99 + 2 småsyskon. Bor i Strängnäs.
  16. 8
    Jag är också här lite till och från.
    Kina, hittade hit sommaren -00, har Tove född maj-99 + 2 småsyskon. Bor i Strängnäs.
  17. Medlem sedan
    Feb 1999
    #9
    Jag är också kvar!
    Camilla, vårbarnet Fabian och lillasyster Alice juli -03.

    Har varit här sen början av 99. Trivs väldigt bra!
  18. 9
    Jag är också kvar!
    Camilla, vårbarnet Fabian och lillasyster Alice juli -03.

    Har varit här sen början av 99. Trivs väldigt bra!
  19. Medlem sedan
    Oct 1999
    #10

    Kvar!

    är jag & Linus.
    Tillhör åxå gamla vårbarn 99.
    Har även en Fabian som är född 95.
    Själv är jag snart 32 .............HUVVA!!!!!
    *************************
    Petra m. Linus-99 & Fabian-95
    http://petrapeps.blogg.se/
    http://petrapepsmobilblogg.blogspot.com/
  20. 10
    Kvar! är jag & Linus.
    Tillhör åxå gamla vårbarn 99.
    Har även en Fabian som är född 95.
    Själv är jag snart 32 .............HUVVA!!!!!
  21. Medlem sedan
    Aug 1999
    #11

    Jag är kvar!

    Millan kallas jag för. Har tre söner varav det yngsta är ett vårbarn -99. Har funnits här sedan våren -99.
  22. 11
    Jag är kvar! Millan kallas jag för. Har tre söner varav det yngsta är ett vårbarn -99. Har funnits här sedan våren -99.
  23. Medlem sedan
    Apr 1999
    #12

    Jag är en av de "nya"!

    Marie heter jag, är 36 år gammal och bor i Gammelgården utanför Kalix med make och tre barn: Adam jan-99, Lydia sept-01 och Selma maj-04. Jag har tidigare tillhört vinterbarn 98/99 och varit där sedan hösten-98. Kommer ursprungligen från Boden. Är högstadielärare och tycker att jag har världens bästa jobb som varje dag får möta dessa fantastiska tonåringar som vi har i vårt land!
  24. 12
    Jag är en av de "nya"! Marie heter jag, är 36 år gammal och bor i Gammelgården utanför Kalix med make och tre barn: Adam jan-99, Lydia sept-01 och Selma maj-04. Jag har tidigare tillhört vinterbarn 98/99 och varit där sedan hösten-98. Kommer ursprungligen från Boden. Är högstadielärare och tycker att jag har världens bästa jobb som varje dag får möta dessa fantastiska tonåringar som vi har i vårt land!
  25. Medlem sedan
    Feb 1999
    #13
    Hej
    Är nygammal, gammal såtillvida att jag varit inne och läst ofta sedan min stora kille (född maj -99) fanns i magen. Men har kanske skrivit totalt 10 inlägg under dessa år.
    Kan vara dags att ge sig tillkänna :-)
    Oräkneliga är de gånger jag fått tips råd eller stöd av inläggen och diskussionerna. Behovet att skriva själv har därmed inte varit så stort.
    Vi, dvs sambo, jag och lillebror nyss fyllda 4 bor i Kalmar och trivs för det mesta med det mesta.
  26. 13
    Hej
    Är nygammal, gammal såtillvida att jag varit inne och läst ofta sedan min stora kille (född maj -99) fanns i magen. Men har kanske skrivit totalt 10 inlägg under dessa år.
    Kan vara dags att ge sig tillkänna :-)
    Oräkneliga är de gånger jag fått tips råd eller stöd av inläggen och diskussionerna. Behovet att skriva själv har därmed inte varit så stort.
    Vi, dvs sambo, jag och lillebror nyss fyllda 4 bor i Kalmar och trivs för det mesta med det mesta.
  27. Medlem sedan
    Jun 1999
    #14

    Eva med Johan

    som bor utan för Stockholm är kvar. Mitt nick är ändrat från Eva med Johan till Ekedal.
  28. 14
    Eva med Johan som bor utan för Stockholm är kvar. Mitt nick är ändrat från Eva med Johan till Ekedal.
  29. Medlem sedan
    Feb 2000
    #15
    Jag, Åsa med Linn99 & Emilie02 är kvar... men läser mer än skriver och är här inte lika ofta som för 8 år sedan.

    Vi bor och trivs i Kode utanför Göteborg. Linn är en tuff men känslig 8 åring som börjar räkna ner till sin födelsedag om dryga två månader. Linn rider och gillar Harry Potter. Lillasyster Emilie fyller 6 år om tre veckor. Hon älskar glitter, princessor och MUSIK.

    Kul att se vilka som finns här nu!
  30. 15
    Jag, Åsa med Linn99 & Emilie02 är kvar... men läser mer än skriver och är här inte lika ofta som för 8 år sedan.

    Vi bor och trivs i Kode utanför Göteborg. Linn är en tuff men känslig 8 åring som börjar räkna ner till sin födelsedag om dryga två månader. Linn rider och gillar Harry Potter. Lillasyster Emilie fyller 6 år om tre veckor. Hon älskar glitter, princessor och MUSIK.

    Kul att se vilka som finns här nu!
  31. Medlem sedan
    May 1998
    #16
    HejEva, såg att d finns på LinkedIn. Får jag adda dej där?
  32. 16
    HejEva, såg att d finns på LinkedIn. Får jag adda dej där?
  33. Medlem sedan
    Sep 1999
    #17
    Men hej Åsa!
    Har Linn börjat rida? Var är hon då? På Kongahälla RS?
  34. 17
    Men hej Åsa!
    Har Linn börjat rida? Var är hon då? På Kongahälla RS?
  35. Medlem sedan
    Jan 2008
    #18

    Jag är här!

    Hej!

    Jag heter Linda och har varit här sedan ...hmm..2003 tror jag. Läser ofta, skriver ibland. Är hemmamamma med tre pojkar, storebror A är varbarn-99, lille O är varbarn-02och minstingen E är vinter-06. Gift med the Love of my life. Bor i Zollikerberg, 6 km utanför Zürich city i Schweiz.
  36. 18
    Jag är här! Hej!

    Jag heter Linda och har varit här sedan ...hmm..2003 tror jag. Läser ofta, skriver ibland. Är hemmamamma med tre pojkar, storebror A är varbarn-99, lille O är varbarn-02och minstingen E är vinter-06. Gift med the Love of my life. Bor i Zollikerberg, 6 km utanför Zürich city i Schweiz.
  37. Medlem sedan
    Apr 2007
    #19
    Jag har precis "hittat hit". Varit mer inne på andra forum (mat & dryck, vikt, oäf....)

    Har sambo sedan 15 år och en son född -99, som ÄNTLIGEN kom till oss efter många år av försök, utredningar och behandlingar.

    Han är förstås vår ögonsten, men kan likväl få oss föräldrar att "gå i taket" emellanåt. En mycket viljestark kille......!
  38. 19
    Jag har precis "hittat hit". Varit mer inne på andra forum (mat & dryck, vikt, oäf....)

    Har sambo sedan 15 år och en son född -99, som ÄNTLIGEN kom till oss efter många år av försök, utredningar och behandlingar.

    Han är förstås vår ögonsten, men kan likväl få oss föräldrar att "gå i taket" emellanåt. En mycket viljestark kille......!
  39. Medlem sedan
    Jan 2000
    #20
    Hej! Jag är också kvar.

    Monica heter jag och har varit med sedan våren 99 emellanåt ganska sporadiskt.
    Jag bor med mina söner Johan-99 och Erik -02 i Liatorp, lite utanför IKEAmetropolen Älmhult.
  40. 20
    Hej! Jag är också kvar.

    Monica heter jag och har varit med sedan våren 99 emellanåt ganska sporadiskt.
    Jag bor med mina söner Johan-99 och Erik -02 i Liatorp, lite utanför IKEAmetropolen Älmhult.
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Vilka bidrag finns att få?
    By Andromedae in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-11, 19:40
  2. SMS-LÅN Vilka finns?
    By sack in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-16, 16:27
  3. vilka risker finns
    By Jenny in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-01-25, 09:00
  4. Homeparty!! Vilka finns det?
    By johanna in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-01-12, 23:24
  5. Vilka vagnar finns det som har
    By marilin in forum Bebissnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-13, 16:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar