"någon" hade ätit upp en massa
_0312 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    "någon" hade ätit upp en massa

    godis hemma och när jag frågade Rasmus igår om det var han så nekade han så klart.
    Men i morse när jag frågar igen så erkännde han att det var han som hade ätit upp godiset och när jag sa att du kan ju faktiskt fråga om du får ta så svarade han

    -men då hade du bara sagt nej, så då ville jag inte fråga

    Han är ju inte helt borttappad *skrattar*
  2. 1
    "någon" hade ätit upp en massa godis hemma och när jag frågade Rasmus igår om det var han så nekade han så klart.
    Men i morse när jag frågar igen så erkännde han att det var han som hade ätit upp godiset och när jag sa att du kan ju faktiskt fråga om du får ta så svarade han

    -men då hade du bara sagt nej, så då ville jag inte fråga

    Han är ju inte helt borttappad *skrattar*
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    De är ju inte dumma :)

    Elias brukar gömma sig och äta godis om vi har glömt nåt framme. Men sen brukar han komma och tala om att han har gjort det Men ofta så är det INTE han som har gjort nåt utan antagligen Sofia....

    Kram!
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  4. 2
    De är ju inte dumma :) Elias brukar gömma sig och äta godis om vi har glömt nåt framme. Men sen brukar han komma och tala om att han har gjort det Men ofta så är det INTE han som har gjort nåt utan antagligen Sofia....

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3
    Och toapappersrullen rullar nästan alltid ut sig av sig själv när Rasmus är på toan *S* märkligt va?
  6. 3
    Och toapappersrullen rullar nästan alltid ut sig av sig själv när Rasmus är på toan *S* märkligt va?
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4

    Hi hi...

    det gjorde våran också förut men nu har den flyttat upp på en hög hylla och helt slutat med de dumheterna
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  8. 4
    Hi hi... det gjorde våran också förut men nu har den flyttat upp på en hög hylla och helt slutat med de dumheterna
  9. Medlem sedan
    May 2006
    #5
    Hahaha! Precis sådär gör Cesar också! Gör nåt han inte får och så kommer han ändå i slutändan och talar om att han har gjort det...
  10. 5
    Hahaha! Precis sådär gör Cesar också! Gör nåt han inte får och så kommer han ändå i slutändan och talar om att han har gjort det...

Liknande trådar

  1. "Så skönt utan en massa måsten"...
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2011-12-30, 10:58
  2. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-06-09, 14:23
  3. Har ätit "middag"
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2010-04-01, 18:51
  4. "Hade ett litet snack med din dotter"
    By yanni in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-04-06, 11:44
  5. Har ätit "originalsconesen" idag
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-06, 20:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar