nyinloggad, minsting-06
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    nyinloggad, minsting-06

    Jag har just blivit medlem har inte riktigt koll på hur saker fungerar i den här världen. Jag hittade 0612 Decemberbarn och tänkte att det kanske var här jag skulle börja. Jag har tre barn -99, -01 och 06. Är ni på sidan en sluten grupp eller finns det plats för mig också? Jag skulle först vilja veta hur ni använder aff osv. Här verkar ju finnas ett megastort urval. Någon som kan vägleda lite? :-)
  2. 1
    nyinloggad, minsting-06 Jag har just blivit medlem har inte riktigt koll på hur saker fungerar i den här världen. Jag hittade 0612 Decemberbarn och tänkte att det kanske var här jag skulle börja. Jag har tre barn -99, -01 och 06. Är ni på sidan en sluten grupp eller finns det plats för mig också? Jag skulle först vilja veta hur ni använder aff osv. Här verkar ju finnas ett megastort urval. Någon som kan vägleda lite? :-)
  3. Medlem sedan
    Jun 2006
    #2
    Välkommen hit! Här är det tyvärr ingen vidare fart just nu... mer va det under grav o strax efter, blir väl så...

    Annars är et ju bara att hitta något som intresserar o skriva sina tankar osv..

    Hoppas det går bra
  4. 2
    Välkommen hit! Här är det tyvärr ingen vidare fart just nu... mer va det under grav o strax efter, blir väl så...

    Annars är et ju bara att hitta något som intresserar o skriva sina tankar osv..

    Hoppas det går bra
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Detta är ju kul. Jag känner mig som om jag kommer från månen och då arbetar jag ändå rätt mycket framför och med datorer. Inser nu att jag borde ha hittat den här sidan redan när jag väntade min första -99. Suck det är väl bättre sent än aldrig....
  6. 3
    Detta är ju kul. Jag känner mig som om jag kommer från månen och då arbetar jag ändå rätt mycket framför och med datorer. Inser nu att jag borde ha hittat den här sidan redan när jag väntade min första -99. Suck det är väl bättre sent än aldrig....
  7. Medlem sedan
    Feb 2006
    #4

    Välkommen hit!

    Som godis skrev är det lite dålig fart härinne. Man kan ju om man vill kika in i närliggande ankomstgrupper, t ex jan 07 eller nov 06, för att se om de skriver mer.

    Själv kikar jag in varje dag men har (erkänner jag) tappat orken att skriva. Vissa grupper skriver om allting men här har det handlat om barnen och graviditeterna så när allt flyter på blir det inte så mkt att skriva om.
    Jag har två snack till under mina favoriter och det är Namn och Boksnacket. Det sistnämnda är väl det som jag hänger allra mest på. Du hittar säkert något snack som passar, det finns ju minst sagt lite att välja på
  8. 4
    Välkommen hit! Som godis skrev är det lite dålig fart härinne. Man kan ju om man vill kika in i närliggande ankomstgrupper, t ex jan 07 eller nov 06, för att se om de skriver mer.

    Själv kikar jag in varje dag men har (erkänner jag) tappat orken att skriva. Vissa grupper skriver om allting men här har det handlat om barnen och graviditeterna så när allt flyter på blir det inte så mkt att skriva om.
    Jag har två snack till under mina favoriter och det är Namn och Boksnacket. Det sistnämnda är väl det som jag hänger allra mest på. Du hittar säkert något snack som passar, det finns ju minst sagt lite att välja på
  9. Medlem sedan
    Jul 2002
    #5
    Du är så välkommen!...
  10. 5
    Du är så välkommen!...
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6

    välkommen

    Alltid roligt med nya som skriver. Synd bara att det är så lungt här numera. Men vi kanske kommer igång igen nu snart. Hoppas det!
  12. 6
    välkommen Alltid roligt med nya som skriver. Synd bara att det är så lungt här numera. Men vi kanske kommer igång igen nu snart. Hoppas det!

Liknande trådar

  1. Minsting
    By joleda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-19, 19:39
  2. Minsting
    By joleda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-05, 00:46
  3. Nu har minsting
    By joleda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-11-11, 01:53
  4. Min minsting
    By Malla in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-01, 14:20
  5. Min minsting
    By Mian in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-26, 10:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar