Försäkring?
_0312 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Försäkring?

    Hur har ni gjort, har ni extra försäkring på era 03r?
    Man har ju genom förskolan. Men gäller den bara till och från förskolan eller har man den även på fritiden?
    Jag har en försäkring genom IF, men jag tycker att det är så dyrt, är ensamstående och inte så mycket med pengar. Barnens far hjälper inte till med något.
  2. 1
    Försäkring? Hur har ni gjort, har ni extra försäkring på era 03r?
    Man har ju genom förskolan. Men gäller den bara till och från förskolan eller har man den även på fritiden?
    Jag har en försäkring genom IF, men jag tycker att det är så dyrt, är ensamstående och inte så mycket med pengar. Barnens far hjälper inte till med något.
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    Vi har...

    extra försäkring på våra och jag skulle nog inte rekomendera att inte ha om de t ex blir sjuka. Det ÄR sjukt dyrt men det känns som att det är inte nåt vi sparar på. Nu har jag fått mina föäldrar att betala barnens försäkringar och då blev ju jag superglad! Trist att du inte får hjälp med en så viktig sak! Hoppas att det löser sig!

    Kram!
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  4. 2
    Vi har... extra försäkring på våra och jag skulle nog inte rekomendera att inte ha om de t ex blir sjuka. Det ÄR sjukt dyrt men det känns som att det är inte nåt vi sparar på. Nu har jag fått mina föäldrar att betala barnens försäkringar och då blev ju jag superglad! Trist att du inte får hjälp med en så viktig sak! Hoppas att det löser sig!

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    Vi har full försäkring hos Trygghansa, det kostar nog runt 3500 per år eller mer för två barn.. det är dyrt tycker jag. Särskilt som vi för dottern ändå inte får någon ersättning för de sjukdomar som kostar oss mest, astman och allergin.
    Men OM något skulle hända så finns ju iaf chans att få ersättning och det gör att vi tycker att försäkringarna är värda sina pengar.
  6. 3
    Vi har full försäkring hos Trygghansa, det kostar nog runt 3500 per år eller mer för två barn.. det är dyrt tycker jag. Särskilt som vi för dottern ändå inte får någon ersättning för de sjukdomar som kostar oss mest, astman och allergin.
    Men OM något skulle hända så finns ju iaf chans att få ersättning och det gör att vi tycker att försäkringarna är värda sina pengar.

Liknande trådar

  1. försäkring??
    By nalliz in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-08-13, 11:24
  2. Försäkring?
    By minette69 in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-21, 12:56
  3. Försäkring
    By LOMYE in forum Autismspektrum
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-11-30, 02:07
  4. försäkring
    By crowsong in forum Autismspektrum
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-21, 15:36
  5. Försäkring
    By ellie in forum Klumpfot
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-10, 22:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar