Håller AFF på att dö?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Feb 1999
    #1

    Håller AFF på att dö?

    Det är så tyst i alla andra grupper förutom här på OÄF. Tidigare, förr om åren så snackades det ganska mycket och ofta många sidor per helgdag.

    Men numera så är det få grupper där det är mer än någon enstala nytråd.

    Har provat andra forum men med 9 år på AFF (eller fN som jag så gärna kallar det) sitter det trådade formatet i ryggmärgen.
  2. 1
    Håller AFF på att dö? Det är så tyst i alla andra grupper förutom här på OÄF. Tidigare, förr om åren så snackades det ganska mycket och ofta många sidor per helgdag.

    Men numera så är det få grupper där det är mer än någon enstala nytråd.

    Har provat andra forum men med 9 år på AFF (eller fN som jag så gärna kallar det) sitter det trådade formatet i ryggmärgen.
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2

    Här på OÄF

    är det ju rätt lugnt på dagtid, även på helger. Iallafall i jämförelse med morgnar och kvällar. Är det inte likadant på andra snack?
    Om du bara gör det du alltid har gjort, kommer du bara att få det du alltid har haft.
  4. 2
    Här på OÄF är det ju rätt lugnt på dagtid, även på helger. Iallafall i jämförelse med morgnar och kvällar. Är det inte likadant på andra snack?
  5. Medlem sedan
    Feb 1999
    #3
    jo det är ju mer på kvällen men det kan vara väldigt lugnt dygnet runt
  6. 3
    jo det är ju mer på kvällen men det kan vara väldigt lugnt dygnet runt
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    Ja, jag håller med,

    det segar ur tyvärr. Men också det där att trådformatet sitter i ryggen, jag vill INTE ha platt!!! Är det verkligen skitsvårt att göra ett forum som ser ut som det här?

    Det är väl tyvärr så att många redaktionella missar i rad till slut märks i besökarantalet. Folk ger upp eller visar sin konsumentmakt genom att flytta på sig. Och så är det vi nördar då, som är kvar...
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  8. 4
    Ja, jag håller med, det segar ur tyvärr. Men också det där att trådformatet sitter i ryggen, jag vill INTE ha platt!!! Är det verkligen skitsvårt att göra ett forum som ser ut som det här?

    Det är väl tyvärr så att många redaktionella missar i rad till slut märks i besökarantalet. Folk ger upp eller visar sin konsumentmakt genom att flytta på sig. Och så är det vi nördar då, som är kvar...
  9. Medlem sedan
    Nov 2002
    #5

    Det verkar variera

    så att en del snack går upp och andra ner, i vågor liksom. Tråkigt om det ska dö, för det är ett bra ställe med så många ämnen och den trådade formen är oslagbar, tycker jag. Även andra forum med trådat känns röriga. Aff har ett bättre utseende på något sätt.
    Om du bara gör det du alltid har gjort, kommer du bara att få det du alltid har haft.
  10. 5
    Det verkar variera så att en del snack går upp och andra ner, i vågor liksom. Tråkigt om det ska dö, för det är ett bra ställe med så många ämnen och den trådade formen är oslagbar, tycker jag. Även andra forum med trådat känns röriga. Aff har ett bättre utseende på något sätt.
  11. Medlem sedan
    Jun 2005
    #6

    Vad?

    ska det bli enbart platt här?
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  12. 6
    Vad? ska det bli enbart platt här?
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7

    Det tror jag väl ändå inte?

    DÅ skulle det om något tvärdö.
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  14. 7
    Det tror jag väl ändå inte? DÅ skulle det om något tvärdö.
  15. Medlem sedan
    Apr 2002
    #8
    vissa snack har dött tycker jag, som jag hängde i för några år sen då var det fart minsann, nu är det ett inlägg på ett halvår kanske...
  16. 8
    vissa snack har dött tycker jag, som jag hängde i för några år sen då var det fart minsann, nu är det ett inlägg på ett halvår kanske...
  17. Medlem sedan
    Feb 1999
    #9
    Ja det är väl så vi gamlingar som inte klarar att byta.

    Tycker platt är värdelöst. Vissa forum har ju trådar som är 10 sidor långa, det går inte att få överblick och hopplöst att läsa i kapp.
  18. 9
    Ja det är väl så vi gamlingar som inte klarar att byta.

    Tycker platt är värdelöst. Vissa forum har ju trådar som är 10 sidor långa, det går inte att få överblick och hopplöst att läsa i kapp.
  19. Medlem sedan
    Feb 1999
    #10
    Ja, jag minns oxå snack det det flög fram sida efter sida. Idag är det ett inlägg per vecka

    Saknar oxå de där lite mer filosofiska snackandet som fanns på för och emot snacken, feminism, livsåskådning (hette det så?) m.m.
  20. 10
    Ja, jag minns oxå snack det det flög fram sida efter sida. Idag är det ett inlägg per vecka

    Saknar oxå de där lite mer filosofiska snackandet som fanns på för och emot snacken, feminism, livsåskådning (hette det så?) m.m.
  21. Medlem sedan
    Jun 2005
    #11

    va bra

    blev liiiite skrajsen där*s*
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  22. 11
    va bra blev liiiite skrajsen där*s*
  23. Medlem sedan
    Apr 2002
    #12
    minns inte de snacken... Så man hänger väl här mest iaf... Är ju arbetslös för tillfället så det blir ju lite slötimmar här.
  24. 12
    minns inte de snacken... Så man hänger väl här mest iaf... Är ju arbetslös för tillfället så det blir ju lite slötimmar här.
  25. anchita
    #13
    *Mina" snack håller inte på att dö. Tycker det är som vanligt. Men oäf har ju alltid varit, om man jämför med de andra snacken, en hög fart på.
  26. 13
    *Mina" snack håller inte på att dö. Tycker det är som vanligt. Men oäf har ju alltid varit, om man jämför med de andra snacken, en hög fart på.
  27. Medlem sedan
    Feb 1999
    #14
    Tja fast jag tycker det tempo som är här nu var den nivå som många vanliga snack låt på förr.
  28. 14
    Tja fast jag tycker det tempo som är här nu var den nivå som många vanliga snack låt på förr.
  29. Medlem sedan
    Apr 2006
    #15
    Jag vill också ha trådat, men har det verkligen blivit tystare? Jag tycker nog att det är fart på OÄF fortfarande i alla fall och ibland även i andra "hetare" forumgrupper.

    Det kan vara så att vissa bloggcommunities suger över användare, fast det är bara en gissning.
  30. 15
    Jag vill också ha trådat, men har det verkligen blivit tystare? Jag tycker nog att det är fart på OÄF fortfarande i alla fall och ibland även i andra "hetare" forumgrupper.

    Det kan vara så att vissa bloggcommunities suger över användare, fast det är bara en gissning.

Liknande trådar

  1. håller på att...
    By abc123 in forum Sex & erotik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-29, 21:49
  2. Håller ni med om att
    By bromba in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 20:37
  3. vår jul håller
    By Jajja m A&A in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-16, 16:25
  4. håller med
    By jag 31/7 in forum Gravidsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-03, 19:49
  5. Håller med dig!
    By ~JENN~ in forum _0506 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-22, 19:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar