"sova hela natten kuren"
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 1998
    #1

    "sova hela natten kuren"

    Våra kvällar och nätter har ju varit otroligt jobbiga en lång tid. Men i fredags började vi med Anna Wahlgrens sova hela natten kuren. Första natten var jättejobbig, natten till idag gick det bättre, och ikväll gick det jättebra att lägga Charlie.
    Jag har inte ammat på två nätter nu så det känns som om vi är på väg åt rätt håll!
    Tessan m Albin -97, Elliot -01 och Charlie 061225
    http://tessie.bloggagratis.se/

    "En resa på tusen mil börjar alltid med ett enda steg"
  2. 1
    "sova hela natten kuren" Våra kvällar och nätter har ju varit otroligt jobbiga en lång tid. Men i fredags började vi med Anna Wahlgrens sova hela natten kuren. Första natten var jättejobbig, natten till idag gick det bättre, och ikväll gick det jättebra att lägga Charlie.
    Jag har inte ammat på två nätter nu så det känns som om vi är på väg åt rätt håll!
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2

    Vad skönt!

    Jag tror att när man är så desperat som du verkade vara så kan man prova denna metod och då ser jag inget fel i det. Hoppas att det håller i sig!!!
    Johanna 06
    Ludvig 08
  4. 2
    Vad skönt! Jag tror att när man är så desperat som du verkade vara så kan man prova denna metod och då ser jag inget fel i det. Hoppas att det håller i sig!!!
  5. Medlem sedan
    Jun 2006
    #3
    Vad roligt att hör att det fungerar. Läste på din blogg om fredagnatten, ni gör det bra som står ut. Det är inte lätt att höra sitt barn gråta även om man vet att det bara är av rent missnöje över att dom inte får som dom vill. Så, starkt jobbat och kul att det gett resultat och så snabbt!

    Ps, huset blir kanonsnyggt!
  6. 3
    Vad roligt att hör att det fungerar. Läste på din blogg om fredagnatten, ni gör det bra som står ut. Det är inte lätt att höra sitt barn gråta även om man vet att det bara är av rent missnöje över att dom inte får som dom vill. Så, starkt jobbat och kul att det gett resultat och så snabbt!

    Ps, huset blir kanonsnyggt!
  7. Medlem sedan
    Feb 2006
    #4

    Åh, va bra!

    Hoppas att det blir lugna nätter nu framöver. Du har väl lite sömn att ta igen.
  8. 4
    Åh, va bra! Hoppas att det blir lugna nätter nu framöver. Du har väl lite sömn att ta igen.

Liknande trådar

  1. Första "sova-borta-natten" bokad
    By Tinni in forum _0706 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-10, 08:35
  2. Sova Hela Natten Kuren??
    By tunalexi1 in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-02-24, 13:53
  3. Sova hela natten - vår "metod"
    By asa_99 in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-08, 17:49
  4. Sova hela natten kuren!!!!
    By Linnie med tre in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-27, 12:02
  5. sova hela natten kuren..
    By Lindak79 in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-09, 08:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar