Australien?
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    Australien?

    Har vi några boende i Australien här?

    Jag och min dotter åker till Perth inom en ganska snar framtid och undrar därför om det finns gelikar "down under"? Dotterns pappa är Australiensare och bor/arbetar där - därav resan.

    Har tidigare bott i Sydney men aldrig varit på väst-sidan av Australien - skulle därför vara intresserad av lite nya kontakter...
    If only God would give me some clear sign!
    Like making a large deposit in my name in a Swiss bank.
    [ Woody Allen]
  2. 1
    Australien? Har vi några boende i Australien här?

    Jag och min dotter åker till Perth inom en ganska snar framtid och undrar därför om det finns gelikar "down under"? Dotterns pappa är Australiensare och bor/arbetar där - därav resan.

    Har tidigare bott i Sydney men aldrig varit på väst-sidan av Australien - skulle därför vara intresserad av lite nya kontakter...
  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2
    Känner till en svenska som jobbar med dykning i Perth. Hon är med på min mailinglista för utlandssvenskar, Grrringo.
  4. 2
    Känner till en svenska som jobbar med dykning i Perth. Hon är med på min mailinglista för utlandssvenskar, Grrringo.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Vi har en annie som skriver här som bor i Perth men hon är inte inne varje dag så du får prova flera ggr.
  6. 3
    Vi har en annie som skriver här som bor i Perth men hon är inte inne varje dag så du får prova flera ggr.

Liknande trådar

  1. Australien nån?
    By AnHo in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-29, 05:25
  2. Australien?
    By ~Susanna~ in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-11, 20:35
  3. Australien
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 14:28
  4. Australien Here we come!
    By Malo in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-01-31, 17:48
  5. Hej Australien!
    By Fismamman in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-29, 11:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar