Njuter av livet...
_0703 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Njuter av livet...

    Började lite struligt med stora tjejen i morse som trilskades vid frukosten men iväg till dagis kom hon med pappa!

    Efter de hade gått var det min och Annicas tur att få på kläder. Ut i fina vädret på en prommenad på ca 1½ timme. Nu sover hon i trapphuset i vagnen och jag sitter här framför datorn med en latte och en liten chokladbit.

    Till lunch blir det thaimat och sedan tyvärr tvättstugan, men det är bättre att fixa det på dan när stora tjejen är på dagis än i kväll!

    Ha en bra dag!

    Kram!
  2. 1
    Njuter av livet... Började lite struligt med stora tjejen i morse som trilskades vid frukosten men iväg till dagis kom hon med pappa!

    Efter de hade gått var det min och Annicas tur att få på kläder. Ut i fina vädret på en prommenad på ca 1½ timme. Nu sover hon i trapphuset i vagnen och jag sitter här framför datorn med en latte och en liten chokladbit.

    Till lunch blir det thaimat och sedan tyvärr tvättstugan, men det är bättre att fixa det på dan när stora tjejen är på dagis än i kväll!

    Ha en bra dag!

    Kram!
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Visst är det härligt när man känner att det flyter.Jag har varit ute på vinterpromenad med tjejerna ,sonen är med pappa hos doktorn.Har en citronkaka i ugnen nu och lillan sover ute i vagn.Har dessutom fått börja må bättre efter en sjukperiod på tre veckor*nöjd*.Det nästan spritter i kroppen av vårkänslor,fast häruppe här det länge kvar.Men känslan är härlig ändå
  4. 2
    Visst är det härligt när man känner att det flyter.Jag har varit ute på vinterpromenad med tjejerna ,sonen är med pappa hos doktorn.Har en citronkaka i ugnen nu och lillan sover ute i vagn.Har dessutom fått börja må bättre efter en sjukperiod på tre veckor*nöjd*.Det nästan spritter i kroppen av vårkänslor,fast häruppe här det länge kvar.Men känslan är härlig ändå
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3
    Skönt att du mår bättre nu efter sjukperioden! Här har jag och mannen klarat oss men tjejerna har varit sjuka och hostar fortfarande!

    Snart ska vi också få lite vinter, åker till fjällen snart och det ska bli så skönt. Saknar snös så otroligt mycket. Tycker om när det är ordentliga årstider.

    Kram
  6. 3
    Skönt att du mår bättre nu efter sjukperioden! Här har jag och mannen klarat oss men tjejerna har varit sjuka och hostar fortfarande!

    Snart ska vi också få lite vinter, åker till fjällen snart och det ska bli så skönt. Saknar snös så otroligt mycket. Tycker om när det är ordentliga årstider.

    Kram
  7. Medlem sedan
    Aug 2007
    #4
    Är sååå avis! Jag hatar denna ständiga höst! Hoppas på att det hinner ramla ner en driva snö innan det är för sent för detta året.

    Kram
  8. 4
    Är sååå avis! Jag hatar denna ständiga höst! Hoppas på att det hinner ramla ner en driva snö innan det är för sent för detta året.

    Kram
  9. Medlem sedan
    Apr 2003
    #5
    Jag håller också alla tummar för att det kommer lite snö längre ner i Sverige!

    Tycker alla barn är sjuka just nu, hosta, feber, snuviga, kräksjuka mm mm runtomkring oss. Tror tyvärr att det beror på detta tråkväder!
  10. 5
    Jag håller också alla tummar för att det kommer lite snö längre ner i Sverige!

    Tycker alla barn är sjuka just nu, hosta, feber, snuviga, kräksjuka mm mm runtomkring oss. Tror tyvärr att det beror på detta tråkväder!
  11. Medlem sedan
    Aug 2007
    #6
    Här är det ordentligt snuvigt. Börjar bli bättre dock.
  12. 6
    Här är det ordentligt snuvigt. Börjar bli bättre dock.

Liknande trådar

  1. Livet leker, livet känns underbart,
    By ho0mii3z in forum _1107 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-26, 19:24
  2. Är jag slampig eller njuter jag av livet
    By anonymt namn in forum Kärlek & relationer
    Svar: 75
    Senaste inlägg: 2008-03-19, 15:39
  3. Åh, vad jag njuter av livet
    By FinlandsSofia in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-28, 18:35
  4. Njuter av livet
    By Malin m.Elias&Malte in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-27, 19:03
  5. Njuter av livet!
    By Fröken Blinka in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-13, 14:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar