Ska bli fru:)
_0706 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    Ska bli fru:)

    I september ska vi gifta oss, den 27/9 har vi bokat kyrka och lokal.
    Det ska bli så spännande och nu råder mycket planering, dessutom fyller min son 7 år den dagen så det blir en bra present till honom som frågat så många gånger när vi ska gifta oss.

    Så nu hoppas vi att tiden går fort

    Kram!
    Petra med underbaraste barnen Rasmus -01, Filippa -07 och Isabella -08
  2. 1
    Ska bli fru:) I september ska vi gifta oss, den 27/9 har vi bokat kyrka och lokal.
    Det ska bli så spännande och nu råder mycket planering, dessutom fyller min son 7 år den dagen så det blir en bra present till honom som frågat så många gånger när vi ska gifta oss.

    Så nu hoppas vi att tiden går fort

    Kram!
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2
    Åh..grattis hihi..va kul..ja då ska väl sonen bli glad hihi
    Här har stora sonen frågat samma sak men det visar sig väl när det händer hehe..
  4. 2
    Åh..grattis hihi..va kul..ja då ska väl sonen bli glad hihi
    Här har stora sonen frågat samma sak men det visar sig väl när det händer hehe..
  5. Medlem sedan
    Dec 2006
    #3
    WOW! Grattis, vad kul och spännande. Tiden kommer rusa iväg. Men... ja, hoppas magen håller sig platt och tom fram till dess då (?) Annars blir det svårt med klänning... Åhh vad kul. Grattis grattis grattis
  6. 3
    WOW! Grattis, vad kul och spännande. Tiden kommer rusa iväg. Men... ja, hoppas magen håller sig platt och tom fram till dess då (?) Annars blir det svårt med klänning... Åhh vad kul. Grattis grattis grattis
  7. Medlem sedan
    May 2006
    #4
    Stort grattis!
    Är såå avundsjuk, firar själv 5 år som fru 26/4.
    Vill igen, o igen, o igen...
    Fast med samma snubbe då givetvis
  8. 4
    Stort grattis!
    Är såå avundsjuk, firar själv 5 år som fru 26/4.
    Vill igen, o igen, o igen...
    Fast med samma snubbe då givetvis
  9. Medlem sedan
    May 2002
    #5
    GRATTIS!!!! Tiden lär nog gå fort fram till september! Lycka till med planeringen!
  10. 5
    GRATTIS!!!! Tiden lär nog gå fort fram till september! Lycka till med planeringen!
  11. Medlem sedan
    Jul 2007
    #6
    Jätte grattis!!! Fru Hoppfull... ja det låter bra
  12. 6
    Jätte grattis!!! Fru Hoppfull... ja det låter bra
  13. Medlem sedan
    Apr 2006
    #7
    Ja när vi berättade det för honom så sa han "ÄNTLIGEN". Så det var ju positivt
  14. 7
    Ja när vi berättade det för honom så sa han "ÄNTLIGEN". Så det var ju positivt
  15. Medlem sedan
    Apr 2006
    #8
    Tack, ja tiden är den som får utvisa om magen förblir platt eller inte fram tills dess
  16. 8
    Tack, ja tiden är den som får utvisa om magen förblir platt eller inte fram tills dess
  17. Medlem sedan
    Apr 2007
    #9
    Men vad roligt...Åh jag minns mitt bröllop som igår fastän det var 7 år sedan (8 år den 23/9 och vi hade den vakraste höstdag man kan önska sig)
  18. 9
    Men vad roligt...Åh jag minns mitt bröllop som igår fastän det var 7 år sedan (8 år den 23/9 och vi hade den vakraste höstdag man kan önska sig)
  19. Medlem sedan
    Apr 2007
    #10
    Hmmmm, vad anar jag
  20. 10
    Hmmmm, vad anar jag
  21. Medlem sedan
    Jun 2005
    #11
    hihi va gulligt..då lär du nog få massa hjälp med planeringen hihi..barn kan ju komma på massa fiffiga ideér som man inte tänker på själv..
  22. 11
    hihi va gulligt..då lär du nog få massa hjälp med planeringen hihi..barn kan ju komma på massa fiffiga ideér som man inte tänker på själv..
  23. Medlem sedan
    Apr 2006
    #12
    Det är klart hon ska ha ett syskon, men när är ingen som vet
  24. 12
    Det är klart hon ska ha ett syskon, men när är ingen som vet
  25. Medlem sedan
    Apr 2006
    #13
    Ja september kan vara väldigt fin,och jag vet att vi brukar kunna vara ute och ha kalas.
    Jag gillar hösten alla vackra färger och doften.
    Kram
  26. 13
    Ja september kan vara väldigt fin,och jag vet att vi brukar kunna vara ute och ha kalas.
    Jag gillar hösten alla vackra färger och doften.
    Kram
  27. Medlem sedan
    Feb 2007
    #14
    Nämen grattis! Vad kul! Själv får jag nog vänta ett tag till verkar det som. Inget frieri i sikte här inte....
  28. 14
    Nämen grattis! Vad kul! Själv får jag nog vänta ett tag till verkar det som. Inget frieri i sikte här inte....
  29. Medlem sedan
    May 2006
    #15
    Du får passa på själv, det är ju skottår i år!
  30. 15
    Du får passa på själv, det är ju skottår i år!
  31. Medlem sedan
    Feb 2007
    #16
    Nä, jag har sagt till sambon att jag skulle vilja bli friad till åtminstone en gång i livet. Så det är bara att vänta tills han får arslet ur vagnen så att säga.....
  32. 16
    Nä, jag har sagt till sambon att jag skulle vilja bli friad till åtminstone en gång i livet. Så det är bara att vänta tills han får arslet ur vagnen så att säga.....
  33. Medlem sedan
    Oct 2000
    #17

    vad kul!

    storebror här frågar också då och då
    Sambo sedan 15½ år...
    Skulle kanske passa på i år när det är skottår! Gubben verkar ju aldrig komma till skott

    lycklig mamma till Theo -01, Tuva -04 och Elliot -07

    "Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den"
  34. 17
    vad kul! storebror här frågar också då och då
    Sambo sedan 15½ år...
    Skulle kanske passa på i år när det är skottår! Gubben verkar ju aldrig komma till skott
  35. Medlem sedan
    Apr 2006
    #18
    Ja passa på nu när du har chansen. Det hade jag tänkt men det slutade med att vi bestämde tillsammans.

    Kram
  36. 18
    Ja passa på nu när du har chansen. Det hade jag tänkt men det slutade med att vi bestämde tillsammans.

    Kram
  37. Medlem sedan
    Jun 2005
    #19
    Hehe som här då..fast här är det han som är gammalmodig och vill vara den som friar men det händer ju aldrig..så jag får gott vänta jag med..men tills dess får man väl fantisera lite så har man kommit en bit på vägen när det väl är dags att planera
  38. 19
    Hehe som här då..fast här är det han som är gammalmodig och vill vara den som friar men det händer ju aldrig..så jag får gott vänta jag med..men tills dess får man väl fantisera lite så har man kommit en bit på vägen när det väl är dags att planera
  39. Medlem sedan
    Nov 2006
    #20
    Grattis! Vi gifte oss 11:e september -03. Det var då jätte varmt och gassande sol. Vet vad ni har framför er nu, mycket jobb och planering men kul :-).
  40. 20
    Grattis! Vi gifte oss 11:e september -03. Det var då jätte varmt och gassande sol. Vet vad ni har framför er nu, mycket jobb och planering men kul :-).
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar