Ytterligare ett besök...
_0802 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2007
    #1

    Ytterligare ett besök...

    på förlossningen Börjar bli trött på det nu. Men sonen var jag där en gång och då hade jag bebis med mig hem.

    Denna grav var det 3:e gången denna gång... Pust!!!

    För den som vill läsa så står det vad som hänt i min blogg:

    www.nogg.se/lyckan

    Jag är väldigt trött nu och orkar inte skriva ner allt igen! Kram på ER! Lena.
    Lena 27 år, Mamma till två underbara vackra små ljuvlisar. R som är 9 och M som är 2.

    Besök gärna min blogg: http://www.lenalarssons.blogg.se
  2. 1
    Ytterligare ett besök... på förlossningen Börjar bli trött på det nu. Men sonen var jag där en gång och då hade jag bebis med mig hem.

    Denna grav var det 3:e gången denna gång... Pust!!!

    För den som vill läsa så står det vad som hänt i min blogg:

    www.nogg.se/lyckan

    Jag är väldigt trött nu och orkar inte skriva ner allt igen! Kram på ER! Lena.
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2
    Stor kram till dig, hoppas du kan vila ordentligt nu, förstår att du är trött! Tänk nu att det är såååå kort tid till du får gosa bäbis även om det känns långt. Ett par veckor svishar ju förbi på ett ögonblick när man är utomlands tex. Och Milla kan ju titta ut imorgon likaväl Se besöken på förlossningen som tillfällen att kolla att hon mår bra där inne och att de håller koll på dig också så du mår bra.

    Ta hand om dig och sov massor! Imorgon har du helt klart förtjänat en semla eller kanske en mumsig sarah bernard-bakelse (ack vad de är goda!) eller nåt annat som du gillar. Eller kanske en söt liten body eller nåt annat till Milla.
    Maya med Viggo och Idun.

    Läs vår blogg:
    http://www.miffot.com
  4. 2
    Stor kram till dig, hoppas du kan vila ordentligt nu, förstår att du är trött! Tänk nu att det är såååå kort tid till du får gosa bäbis även om det känns långt. Ett par veckor svishar ju förbi på ett ögonblick när man är utomlands tex. Och Milla kan ju titta ut imorgon likaväl Se besöken på förlossningen som tillfällen att kolla att hon mår bra där inne och att de håller koll på dig också så du mår bra.

    Ta hand om dig och sov massor! Imorgon har du helt klart förtjänat en semla eller kanske en mumsig sarah bernard-bakelse (ack vad de är goda!) eller nåt annat som du gillar. Eller kanske en söt liten body eller nåt annat till Milla.
  5. Medlem sedan
    May 2007
    #3
    Vad du är söt Åkte faktiskt till affären efteråt och köpte mig en godispåse med plockgodis. Det har jag varit sugen på länge...

    Tycker bara att det blev så tråkigt med barnvakt och allt. Hur kan kompisar med att kläcka sådanna kommentarer??? Jag fattar inte... "Jag sitter ju och fikar nu men kan ju ringa OM jag skall å¨ka hem snart"... Jovisst förklara det för en bebis som vill ut liksom!!

    Som tur är erbjöd ju min bästa vän sig att ta Rasmus och hon bor inte allt för långt bort, men ändå...

    Nej, nu skall jag försöka släppa det och inte haka upp mig!

    KRAM.
  6. 3
    Vad du är söt Åkte faktiskt till affären efteråt och köpte mig en godispåse med plockgodis. Det har jag varit sugen på länge...

    Tycker bara att det blev så tråkigt med barnvakt och allt. Hur kan kompisar med att kläcka sådanna kommentarer??? Jag fattar inte... "Jag sitter ju och fikar nu men kan ju ringa OM jag skall å¨ka hem snart"... Jovisst förklara det för en bebis som vill ut liksom!!

    Som tur är erbjöd ju min bästa vän sig att ta Rasmus och hon bor inte allt för långt bort, men ändå...

    Nej, nu skall jag försöka släppa det och inte haka upp mig!

    KRAM.
  7. Medlem sedan
    Oct 2004
    #4

    Förstår att du är trött!

    Vila nu gumman!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  8. 4
    Förstår att du är trött! Vila nu gumman!
  9. Medlem sedan
    Oct 2004
    #5

    Ganska dåligt...

    tror de att ungar väntar till man fikat färdigt eller?!
    Skönt att det löste sig i alla fall!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  10. 5
    Ganska dåligt... tror de att ungar väntar till man fikat färdigt eller?!
    Skönt att det löste sig i alla fall!
  11. Medlem sedan
    Apr 2006
    #6
    Ja det var ju helknäppt! Vilken kommentar... Ja jag kan ju knipa en timme till eller så så du inte behöver stressa med kakorna typ... Nä, det var ingen bra vän tycker jag. Skönt att det löste sig ändå!

    Plockgodis... mums! Nu MÅSTE jag hitta nåt ätbart för nu kurrar magen... Har inget godis hemma *snyft* å inga kakor heller... Har ju kaksanerat efter jul, men när pappa varit här så har det ju blivit en del gofika och nu är jag sååååå sugen igen... Vadå beroende? Jag?
    Maya med Viggo och Idun.

    Läs vår blogg:
    http://www.miffot.com
  12. 6
    Ja det var ju helknäppt! Vilken kommentar... Ja jag kan ju knipa en timme till eller så så du inte behöver stressa med kakorna typ... Nä, det var ingen bra vän tycker jag. Skönt att det löste sig ändå!

    Plockgodis... mums! Nu MÅSTE jag hitta nåt ätbart för nu kurrar magen... Har inget godis hemma *snyft* å inga kakor heller... Har ju kaksanerat efter jul, men när pappa varit här så har det ju blivit en del gofika och nu är jag sååååå sugen igen... Vadå beroende? Jag?
  13. Medlem sedan
    May 2007
    #7
    Jag blev riktigt besviken faktiskt... Och människan är själv gravid med barn nr 2 fast bara i V 25. Men hon borde i alla fall fatta att man inte kan be bebis att vänta om hon vill komma ut

    Men men, det är i sådanna situationer man märker vilka ens riktiga vänner är i alla fall...

    KRAM.
  14. 7
    Jag blev riktigt besviken faktiskt... Och människan är själv gravid med barn nr 2 fast bara i V 25. Men hon borde i alla fall fatta att man inte kan be bebis att vänta om hon vill komma ut

    Men men, det är i sådanna situationer man märker vilka ens riktiga vänner är i alla fall...

    KRAM.
  15. Medlem sedan
    May 2007
    #8
    Kan skicka över några gåttor från mig... Min påse var riktigt stor

    KRAM.
  16. 8
    Kan skicka över några gåttor från mig... Min påse var riktigt stor

    KRAM.
  17. Medlem sedan
    May 2007
    #9
    Tack! Skall göra mitt bästa...

    KRAM
  18. 9
    Tack! Skall göra mitt bästa...

    KRAM
  19. Medlem sedan
    Jun 2004
    #10
    Inte alls kul att behöva besöka förlossningen flera gånger innan man får åka hem med bebis. Trevlig "kompis", vänta tills jag fikat klart. Hallå, bebisar väntar inte..... sen ställer man väl upp för en kompis. Ta med honom, ja visst Nä inte alls trevligt.....

    Nu får du äta ditt godis och vila dig......

    Stor kram .......
    *** Gis med Amanda 0402, Alva 0609 och Amelia 080214***

    Nu har jag också blogg..... www.familjene.blogg.se och www.bebisen08.blogg.se
  20. 10
    Inte alls kul att behöva besöka förlossningen flera gånger innan man får åka hem med bebis. Trevlig "kompis", vänta tills jag fikat klart. Hallå, bebisar väntar inte..... sen ställer man väl upp för en kompis. Ta med honom, ja visst Nä inte alls trevligt.....

    Nu får du äta ditt godis och vila dig......

    Stor kram .......
  21. Medlem sedan
    Mar 2007
    #11
    Jobbigt! Hoppas att du snart får åka in och komma hem med bebisen!!! Inte lång tid kvar nu!
  22. 11
    Jobbigt! Hoppas att du snart får åka in och komma hem med bebisen!!! Inte lång tid kvar nu!
  23. Medlem sedan
    May 2007
    #12
    Nej, det har inte alls varit en kul dag idag Jag har precis fått världens utskällning ang hur röten jag är som skrev det i min blogg. Att det verkligen inte är kul att hjälpa mig när jag gör något sådant. Så nu börjar jag änna undra om jag förväntar mig för mycket utav mina vänner...

    Tårarna sprutar för det vildaste och jag vet varken ut eller in just nu. Vill ju verkligen inte att Rasmus skall behöva vara med på förlossningen heller Usch! Nej, jag är trött på det här NU... Vill bara att det skall vara över.

    Tack för din omtanke! Ledsen att det blev så långt och negativt. Kram.
  24. 12
    Nej, det har inte alls varit en kul dag idag Jag har precis fått världens utskällning ang hur röten jag är som skrev det i min blogg. Att det verkligen inte är kul att hjälpa mig när jag gör något sådant. Så nu börjar jag änna undra om jag förväntar mig för mycket utav mina vänner...

    Tårarna sprutar för det vildaste och jag vet varken ut eller in just nu. Vill ju verkligen inte att Rasmus skall behöva vara med på förlossningen heller Usch! Nej, jag är trött på det här NU... Vill bara att det skall vara över.

    Tack för din omtanke! Ledsen att det blev så långt och negativt. Kram.
  25. Medlem sedan
    May 2007
    #13
    Nej, jag hoppas verkligen att lillan är på utsidan nästa gång jag åker därifrån... Med sonen var det inte en enda "extratur" utan när jag åkte in dröjde det inte länge till förrän den underbara låg utanpå min mage

    KRAM.
  26. 13
    Nej, jag hoppas verkligen att lillan är på utsidan nästa gång jag åker därifrån... Med sonen var det inte en enda "extratur" utan när jag åkte in dröjde det inte länge till förrän den underbara låg utanpå min mage

    KRAM.
  27. Medlem sedan
    Oct 2004
    #14

    Nämen...

    De tycker det är konstigt att du tyckte det var dålig stil??!! Seriöst, en sån "vän" behöver du inte!

    Om hon åtminstone hade haft en bra undanflykt typ "jag ska själv till doktorn" men fika?? Hallå eller... jag hade också blivit tokbesviken om nån av mina vänner hade resonerat så...
    Såklart att man ska kunna vänta sig att vänner ställer upp när man behöver dem och det krisar!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  28. 14
    Nämen... De tycker det är konstigt att du tyckte det var dålig stil??!! Seriöst, en sån "vän" behöver du inte!

    Om hon åtminstone hade haft en bra undanflykt typ "jag ska själv till doktorn" men fika?? Hallå eller... jag hade också blivit tokbesviken om nån av mina vänner hade resonerat så...
    Såklart att man ska kunna vänta sig att vänner ställer upp när man behöver dem och det krisar!
  29. Anonym
    #15
    Konstigt att du blir ovänn med folk hela tiden, du kanske borde rannsaka dig själv. Är det dig eller omgivningen det är fel på?
  30. 15
    Konstigt att du blir ovänn med folk hela tiden, du kanske borde rannsaka dig själv. Är det dig eller omgivningen det är fel på?
  31. Medlem sedan
    Oct 2004
    #16

    Det där

    var väl rätt onödigt...?
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  32. 16
    Det där var väl rätt onödigt...?
  33. Medlem sedan
    Jun 2004
    #17
    Kan inte mer än hålla med Tindragull, JÄKLIGT onödigt. Sparka på en som redan ligger..... NÄ, fy....
    *** Gis med Amanda 0402, Alva 0609 och Amelia 080214***

    Nu har jag också blogg..... www.familjene.blogg.se och www.bebisen08.blogg.se
  34. 17
    Kan inte mer än hålla med Tindragull, JÄKLIGT onödigt. Sparka på en som redan ligger..... NÄ, fy....
  35. Medlem sedan
    Dec 2000
    #18
    Men hjärtat, inte lätt och vilken kompis som ville fika klart. Hallå??? Hur är det ställt ibland? Hoppas du känner dig piggare nu och håll ut, bebisleveransen kommer.... kraaamis
  36. 18
    Men hjärtat, inte lätt och vilken kompis som ville fika klart. Hallå??? Hur är det ställt ibland? Hoppas du känner dig piggare nu och håll ut, bebisleveransen kommer.... kraaamis
  37. Medlem sedan
    May 2007
    #19
    Kan du inte bara skaffa dig ett liv Tina (eller "2prinsessor" som du kallar dig nu) och ge fan i att förfölja mig överallt.

    Åh, gå in anonymt!!! Du är bara för patetisk! Är mitt liv så jäkla intressant att du måste veta precis ALLT jag gör eller. Och så kan du INTE ENS stå för ditt skitsnack. Undra vem som behöver rannsaka sig själv egentligen???

    Du låtsas om som om Rasmus inte existerar. Att N bara har 2 barn, att ni är 4 i eran "lilla familj". Undra vem som behöver vakna upp, rannsaka sig själv och se verkligheten...???

    Jag STÅR i allafall för vad jag tycker och tänker, Och vad jag tycker om dig kommer aldrig förändras... Jag hatar dig av botten av mitt hjärta för allt du gjort MOT MITT BARN!!!

    Och grattis, stäng detta inlägget med. Men det får du glädjeligen göra. Jag bjuder på den...

    DU ÄR EN OND MÄNNISKA!!!!
  38. 19
    Kan du inte bara skaffa dig ett liv Tina (eller "2prinsessor" som du kallar dig nu) och ge fan i att förfölja mig överallt.

    Åh, gå in anonymt!!! Du är bara för patetisk! Är mitt liv så jäkla intressant att du måste veta precis ALLT jag gör eller. Och så kan du INTE ENS stå för ditt skitsnack. Undra vem som behöver rannsaka sig själv egentligen???

    Du låtsas om som om Rasmus inte existerar. Att N bara har 2 barn, att ni är 4 i eran "lilla familj". Undra vem som behöver vakna upp, rannsaka sig själv och se verkligheten...???

    Jag STÅR i allafall för vad jag tycker och tänker, Och vad jag tycker om dig kommer aldrig förändras... Jag hatar dig av botten av mitt hjärta för allt du gjort MOT MITT BARN!!!

    Och grattis, stäng detta inlägget med. Men det får du glädjeligen göra. Jag bjuder på den...

    DU ÄR EN OND MÄNNISKA!!!!
  39. Medlem sedan
    May 2007
    #20
    Självklart var detta inlägget INTE till underbara Tindragull utan till Anonym som "2prinsessor" kallar sig...
  40. 20
    Självklart var detta inlägget INTE till underbara Tindragull utan till Anonym som "2prinsessor" kallar sig...
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Ytterligare ett bm-besök avklarat
    By lottak73 in forum _1007 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-20, 18:27
  2. Ytterligare ett BM-besök
    By jesa in forum _0707 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-12, 19:58
  3. Ytterligare ett MVC-besök...
    By - Lillan - in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-07, 12:09
  4. Ytterligare en besök hos BM.
    By fia_24 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-23, 14:34
  5. Ytterligare en
    By Novembermamma in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-03-13, 19:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar