Present på barnkalas
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    Present på barnkalas

    Jag skulle vilja veta era åsikter ang presenter då man går på kalas hos förskolekompisar. Vad får det kosta?
    Jag tycker 50-100 kr är lagom, lite beroende på hur bra kompis barnen.
    Nu har jag hittat en present som jag tror 6-åriga tjejer skulle uppskatta. Den kostar 65kr på rea, men ord pris är ca 250. Vad skulle ni ha gjort? Jag vill ju inte trissa upp så att andra föräldrar känner att de måste ta i nästa gång.
  2. 1
    Present på barnkalas Jag skulle vilja veta era åsikter ang presenter då man går på kalas hos förskolekompisar. Vad får det kosta?
    Jag tycker 50-100 kr är lagom, lite beroende på hur bra kompis barnen.
    Nu har jag hittat en present som jag tror 6-åriga tjejer skulle uppskatta. Den kostar 65kr på rea, men ord pris är ca 250. Vad skulle ni ha gjort? Jag vill ju inte trissa upp så att andra föräldrar känner att de måste ta i nästa gång.
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2

    köp

    säger ngn ngt så var den på rea säger du då och det är ju sanningen
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  4. 2
    köp säger ngn ngt så var den på rea säger du då och det är ju sanningen
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Jag skulle också köpa presenten!
    Man kan ju aldrig jämföra priser exakt för det beror ju på var man köper dem! Jag brukar lägga upp ett lager med presenter tex. målarböcket memory, puzzel mm. när jag är i Ullared!
    Då har man alltid presenter förberedda, men det går ju inte att jämföra detta med inköpta presenter i leksaksaffären, för de tar ju nästa det dubbla priset!
  6. 3
    Jag skulle också köpa presenten!
    Man kan ju aldrig jämföra priser exakt för det beror ju på var man köper dem! Jag brukar lägga upp ett lager med presenter tex. målarböcket memory, puzzel mm. när jag är i Ullared!
    Då har man alltid presenter förberedda, men det går ju inte att jämföra detta med inköpta presenter i leksaksaffären, för de tar ju nästa det dubbla priset!
  7. Medlem sedan
    Oct 2007
    #4
    Tack för era svar. Har även haft en diskussion här hemma, så jag går iväg och handlar imorgon.
    Har också en presentlåda här hemma som jag fyller på när det är bra rabatter på vettiga sker.
  8. 4
    Tack för era svar. Har även haft en diskussion här hemma, så jag går iväg och handlar imorgon.
    Har också en presentlåda här hemma som jag fyller på när det är bra rabatter på vettiga sker.

Liknande trådar

  1. Vad får en barnkalas present kosta?
    By -Fluffyn- in forum _0605 Majbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-12-05, 09:24
  2. Barnkalas
    By Kerstin83 in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-04-01, 18:04
  3. Barnkalas OT
    By Imma in forum Småbarn
    Svar: 44
    Senaste inlägg: 2009-03-27, 15:09
  4. pris på present barnkalas
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2008-05-01, 16:26
  5. Barnkalas
    By MarjaMorevna in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-04, 21:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar