Tänk så fel man kan ha
Vikt
  1. ÅJ67 m 3 kidz
    #1

    Tänk så fel man kan ha

    Jag tyckte step & styrkan igår var lite mesig och trodde att min totalt koordinationsbefriade kropp gjorde att jag inte kunde ta ut mig ordentligt. Men idag har jag träningsvärk i vaderna så jag knappt kan gå ordentligt .

    I morse var jag på bodypump, hade bestämt mig redan innan att öka vikterna lite och så får vi ny instruktör och nytt program. GISSA om jag kommer ha träningsvärk i morgon . På fredag kör jag och en kollega det vanliga spinning/core-passet på morgonen och efteråt skall vi testa frukosten på det nya caféet vid gymet. Vi kommer nog fortsätta ha "lyx-frukost" där någon gång i månaden i framtiden också.
  2. 1
    Tänk så fel man kan ha Jag tyckte step & styrkan igår var lite mesig och trodde att min totalt koordinationsbefriade kropp gjorde att jag inte kunde ta ut mig ordentligt. Men idag har jag träningsvärk i vaderna så jag knappt kan gå ordentligt .

    I morse var jag på bodypump, hade bestämt mig redan innan att öka vikterna lite och så får vi ny instruktör och nytt program. GISSA om jag kommer ha träningsvärk i morgon . På fredag kör jag och en kollega det vanliga spinning/core-passet på morgonen och efteråt skall vi testa frukosten på det nya caféet vid gymet. Vi kommer nog fortsätta ha "lyx-frukost" där någon gång i månaden i framtiden också.
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Så kul det låter alltihop, särskilt lyxfrukost efter träning!
  4. 2
    Så kul det låter alltihop, särskilt lyxfrukost efter träning!
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Vad roligt! med träningsvärk...

    Visst är det roligt med pump? ska ni få nytt program nu? hm..

    kram j
  6. 3
    Vad roligt! med träningsvärk...

    Visst är det roligt med pump? ska ni få nytt program nu? hm..

    kram j

Liknande trådar

  1. Tänk er in i att ni är 18
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 49
    Senaste inlägg: 2008-01-27, 21:39
  2. Tänk OM
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2008-01-17, 10:08
  3. Tänk om...
    By GladaKon in forum Hitta nya vänner
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-15, 22:52
  4. tänk om man får
    By Hwila & Zion:s mamma in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 19:30
  5. tänk om man får
    By Hwila & Zion:s mamma in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 17:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar