Han cyklar
_0309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Han cyklar

    Karl slog till och cyklade helt utan hjälp i helgen. Han har ju aldrig haft stödhjul men väl en pinne bak som vi håller i. Vilken lycka att kunna cykla ett rejält stycke själv och bromsa in utan att ramla.

    Sen om han klarar att cykla helt själv från och med nu är en annan femma.

    Kul tycker jag, för jag minns nämligen själv den där hisnande känslan när pappa släppte taget om pakethållaren...............
  2. 1
    Han cyklar Karl slog till och cyklade helt utan hjälp i helgen. Han har ju aldrig haft stödhjul men väl en pinne bak som vi håller i. Vilken lycka att kunna cykla ett rejält stycke själv och bromsa in utan att ramla.

    Sen om han klarar att cykla helt själv från och med nu är en annan femma.

    Kul tycker jag, för jag minns nämligen själv den där hisnande känslan när pappa släppte taget om pakethållaren...............
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2
    Åh vad roligt! Vad duktig han är, förstår om han är stolt! Vi gjorde några försök i somras men då funkade det inte riktigt, och har tänkt ta nya tag nu i vår. Men nu när jag läser ditt inlägg inser jag ju att vi inte behöver vänta, det är ju faktiskt närmare 7 plusgrader här idag!
  4. 2
    Åh vad roligt! Vad duktig han är, förstår om han är stolt! Vi gjorde några försök i somras men då funkade det inte riktigt, och har tänkt ta nya tag nu i vår. Men nu när jag läser ditt inlägg inser jag ju att vi inte behöver vänta, det är ju faktiskt närmare 7 plusgrader här idag!
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3
    Duktigt! Vi kämpar också på och springer med pinne, skönt när man slipper springa med! :-)
  6. 3
    Duktigt! Vi kämpar också på och springer med pinne, skönt när man slipper springa med! :-)
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    Åh så roligt!!!! Duktig kille
    Här blir det nog inte så lätt att lära sig cykla när folk kör som dårar på vägen utanför har funderat på att ta upp cykeln till svärföräldrarna där det är lite lugnare, och platt mark fö som vi inte har här. Är rädd att han går utanför grindarna och provar att cykla själv här och det är inte att rekommendera tyvärr

    Kramar
    R/E
  8. 4
    Åh så roligt!!!! Duktig kille
    Här blir det nog inte så lätt att lära sig cykla när folk kör som dårar på vägen utanför har funderat på att ta upp cykeln till svärföräldrarna där det är lite lugnare, och platt mark fö som vi inte har här. Är rädd att han går utanför grindarna och provar att cykla själv här och det är inte att rekommendera tyvärr

    Kramar
    R/E

Liknande trådar

  1. cyklar
    By Smockan m M & J in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-09-13, 21:23
  2. ok, är jag ute och cyklar??
    By giiia in forum Kärlek & relationer
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-04-27, 21:03
  3. Han cyklar!!!
    By Marie_AOA in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-15, 18:21
  4. Hon cyklar!!! :)
    By Tittif in forum _0207 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-28, 12:38
  5. Han cyklar!! Tametusan han cyklar!
    By aasha in forum _03 Vårbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-04-10, 08:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar