Gråter när han bajsar
_0712 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2006
    #1

    Gråter när han bajsar

    Nästan varje gång Leo bajsar så antingen gråter han eller skriker som om han har ont. Han verkar inte ha ont i magen i övrigt men just när han bajsar så blir han jätteledsen. Detta är särskilt jobbigt på nätterna när han då vaknar och ska snutta sig till sömns igen.
    Bajset har för det mesta normal färg och konstistens men vad förutom förstoppning gör att det gör ont just när han ska bajsa. Jag helammar honom också så vet inte riktigt vad jag ska hitta på.
    Har Kiddan Modestie några tips att dela av sig med?
  2. 1
    Gråter när han bajsar Nästan varje gång Leo bajsar så antingen gråter han eller skriker som om han har ont. Han verkar inte ha ont i magen i övrigt men just när han bajsar så blir han jätteledsen. Detta är särskilt jobbigt på nätterna när han då vaknar och ska snutta sig till sömns igen.
    Bajset har för det mesta normal färg och konstistens men vad förutom förstoppning gör att det gör ont just när han ska bajsa. Jag helammar honom också så vet inte riktigt vad jag ska hitta på.
    Har Kiddan Modestie några tips att dela av sig med?
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2
    Jag heter iofs inte Kiddan eller modestie....

    Har du provat att dra upp knäna på honom när han bajsar? Eller kanske magmassage?
  4. 2
    Jag heter iofs inte Kiddan eller modestie....

    Har du provat att dra upp knäna på honom när han bajsar? Eller kanske magmassage?
  5. Medlem sedan
    May 1998
    #3
    Hej (svante på armen därav stavningen)

    Prata m BVC om laktolos. Man ger x antal ml per dag och då löser det sig oftast.

    kram
  6. 3
    Hej (svante på armen därav stavningen)

    Prata m BVC om laktolos. Man ger x antal ml per dag och då löser det sig oftast.

    kram
  7. Medlem sedan
    May 1998
    #4
    ps laktulos är konc mjölksocker dvs samma som i mjölken men mer s a s
  8. 4
    ps laktulos är konc mjölksocker dvs samma som i mjölken men mer s a s
  9. Medlem sedan
    May 2006
    #5
    han gör det ganska fint själv men jag hjälper till om han inte gör det. Magmassage gör jag också det verkar lindra lite men svårt att ge när han sparkar med hela kroppen.
  10. 5
    han gör det ganska fint själv men jag hjälper till om han inte gör det. Magmassage gör jag också det verkar lindra lite men svårt att ge när han sparkar med hela kroppen.
  11. Medlem sedan
    May 2006
    #6
    tack tack
  12. 6
    tack tack

Liknande trådar

  1. Gråter bebben när jag gråter?
    By Anonym in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-06-24, 09:00
  2. Bara gråter och gråter........
    By anonymt namn in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-07-02, 11:14
  3. Gråter och så gråter jag lite till.
    By jessica st in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-06-12, 20:52
  4. Han bara gråter och gråter
    By Tove m. pojkarna in forum _0605 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-01, 11:33
  5. Bara gråter o gråter o gråter....
    By systerA med David in forum _0506 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-30, 19:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar