Födelsedagspresenter??
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Födelsedagspresenter??

    Tänk att våra små febbebebbar fyller 2 år nu *snyft* Vart tog tiden vägen? Hoppas alla blivande 2-åringar har det bra Casper är för tillfället sjuk med feber, hosta och en näsa som rinner som en öppen kran men men, jag ska inte klaga egentligen för han va knappt sjuk hela förra terminen.

    Jag funderar lite på vad vi ska köpa till våran prins. Efter julafton känns det som det svämmar över med leksaker. Vi har köpt en ny säng till honom. En stor-pojke-säng men vi vill köpa nåt som man kan slå in oxå.....

    Någon som har nåt bra tips??

    Sköt om er!!
    Kram
    Stolt mamma till Nicole 03 & Casper 06
  2. 1
    Födelsedagspresenter?? Tänk att våra små febbebebbar fyller 2 år nu *snyft* Vart tog tiden vägen? Hoppas alla blivande 2-åringar har det bra Casper är för tillfället sjuk med feber, hosta och en näsa som rinner som en öppen kran men men, jag ska inte klaga egentligen för han va knappt sjuk hela förra terminen.

    Jag funderar lite på vad vi ska köpa till våran prins. Efter julafton känns det som det svämmar över med leksaker. Vi har köpt en ny säng till honom. En stor-pojke-säng men vi vill köpa nåt som man kan slå in oxå.....

    Någon som har nåt bra tips??

    Sköt om er!!
    Kram
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2

    Allt bra med oss!

    Alva gråter inte längre vid dagislämningarna vilket är väldigt skönt!

    Ammar gör jag som innan, och hon är lika galen i det som alltid.. hon verkar inte ha några planer på att lägga av any time soon som det ser ut. Men det är helt OK.

    Jaa, snart 2 år är de små trollen. Ofattbart! Alva lite senare än de andra iofs, 5 mars, men det är rätt nära det med. VI har bara pratat kort om presenter en gång, och då nämndes ev. trehjuling el- Bobbycar. Men vi får se! Altl med NallePuh är poppis hos henne annars - ett säkert kort.

    Kram Catharina
  4. 2
    Allt bra med oss! Alva gråter inte längre vid dagislämningarna vilket är väldigt skönt!

    Ammar gör jag som innan, och hon är lika galen i det som alltid.. hon verkar inte ha några planer på att lägga av any time soon som det ser ut. Men det är helt OK.

    Jaa, snart 2 år är de små trollen. Ofattbart! Alva lite senare än de andra iofs, 5 mars, men det är rätt nära det med. VI har bara pratat kort om presenter en gång, och då nämndes ev. trehjuling el- Bobbycar. Men vi får se! Altl med NallePuh är poppis hos henne annars - ett säkert kort.

    Kram Catharina
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3
    Va skönt att allt är bra och att hon inte gråter längre när ni lämnar henne Toppen!

    Tack för tipsen men Casper har redan Bobbycar och Trehjuling som vi sparat från storasyster.

    Kram
    Stolt mamma till Nicole 03 & Casper 06
  6. 3
    Va skönt att allt är bra och att hon inte gråter längre när ni lämnar henne Toppen!

    Tack för tipsen men Casper har redan Bobbycar och Trehjuling som vi sparat från storasyster.

    Kram
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Mitt tips är att kolla på Coop forum nu, de har halva rea-priset. Jag var där igår och köpte en teletubbie för 80kr ist för 300, modellera för 10 kr för 4 burkar, Kavat-skor till våren för 150kr ist för 500 och finskor för 65kr. De hade massor med leksaker på rea!
    Jag hade ju barnen med mig när jag var där så det blev inga presenter, jo finskorna ska hon få i present.
    Annars så har Tyra mycket leksaker tillsammans med sin syster så det blir inte många paket. Hon fick en säng i julklapp så hon ska få egna sängkläder av mormor o morfar vet jag.
  8. 4
    Mitt tips är att kolla på Coop forum nu, de har halva rea-priset. Jag var där igår och köpte en teletubbie för 80kr ist för 300, modellera för 10 kr för 4 burkar, Kavat-skor till våren för 150kr ist för 500 och finskor för 65kr. De hade massor med leksaker på rea!
    Jag hade ju barnen med mig när jag var där så det blev inga presenter, jo finskorna ska hon få i present.
    Annars så har Tyra mycket leksaker tillsammans med sin syster så det blir inte många paket. Hon fick en säng i julklapp så hon ska få egna sängkläder av mormor o morfar vet jag.
  9. Medlem sedan
    Mar 2002
    #5

    Överallt?

    Är det så på alla Coop Forum??

    Snor det tipset i så fall tror jag!!
  10. 5
    Överallt? Är det så på alla Coop Forum??

    Snor det tipset i så fall tror jag!!
  11. Medlem sedan
    Feb 2003
    #6
    Kanon Då får det bli Coop i helgen Gäller det alla Coop??

    Kram
  12. 6
    Kanon Då får det bli Coop i helgen Gäller det alla Coop??

    Kram
  13. Medlem sedan
    May 1998
    #7
    Samma funderingar här med! Vi har allt "stort" sedan storasyster som t ex trehjuling etc etc. Så för oss blir det småpaket som jag tror eg är roligare för Stina än något stort.
  14. 7
    Samma funderingar här med! Vi har allt "stort" sedan storasyster som t ex trehjuling etc etc. Så för oss blir det småpaket som jag tror eg är roligare för Stina än något stort.
  15. Medlem sedan
    Feb 2003
    #8
    Ok, här leks det inte så äldigt mycket med leksakerna faktiskt. De använder mest varandra som leksaker Fast tågbanan han fick i julklapp var populär av båda.
    Stolt mamma till Nicole 03 & Casper 06
  16. 8
    Ok, här leks det inte så äldigt mycket med leksakerna faktiskt. De använder mest varandra som leksaker Fast tågbanan han fick i julklapp var populär av båda.
  17. Medlem sedan
    May 1998
    #9
    Sånna små bondgårdsdjur och FisherPrice-gubbar älskar Stina. Har dem i en korg som hon bär runt och sedan stannar hon till lite här och där och tar upp djuren t ex och leker med dem )
  18. 9
    Sånna små bondgårdsdjur och FisherPrice-gubbar älskar Stina. Har dem i en korg som hon bär runt och sedan stannar hon till lite här och där och tar upp djuren t ex och leker med dem )
  19. Medlem sedan
    Feb 2003
    #10
    Ja, det var ju ett bra tips! Tack för det
    Stolt mamma till Nicole 03 & Casper 06
  20. 10
    Ja, det var ju ett bra tips! Tack för det
  21. Medlem sedan
    May 1998
    #11
    Fler tips: VÄSKOR! Ryggsäckar och små korgar och pippi-koffertar etc. Stina älskar att packa dem och gå runt med dem.
  22. 11
    Fler tips: VÄSKOR! Ryggsäckar och små korgar och pippi-koffertar etc. Stina älskar att packa dem och gå runt med dem.
  23. Medlem sedan
    Feb 2003
    #12
    TACK TACK TACK för tipset om Coop. Vi var där igår och wow vad vi fyndade. Både födelsedagspresenter till Casper och till 2 kompisars barn samt Kavat vinterskor till nästa år *nöjd*
  24. 12
    TACK TACK TACK för tipset om Coop. Vi var där igår och wow vad vi fyndade. Både födelsedagspresenter till Casper och till 2 kompisars barn samt Kavat vinterskor till nästa år *nöjd*
  25. Medlem sedan
    Dec 2002
    #13
    Toppen, kul att jag kunde göra någon glad
  26. 13
    Toppen, kul att jag kunde göra någon glad
  27. Medlem sedan
    Feb 2003
    #14
    Ja, visst är det
  28. 14
    Ja, visst är det

Liknande trådar

  1. Födelsedagspresenter!!!!!
    By Lena m Nils in forum _01 Vårbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-03-04, 15:49
  2. födelsedagspresenter?
    By 3-barnsmorsan in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-02-08, 16:36
  3. Födelsedagspresenter
    By Frugo in forum _01 Höstbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-18, 19:30
  4. Födelsedagspresenter
    By Åsa med tjejtriss in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 21:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar