Tror ni på horoskop o
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    Tror ni på horoskop o

    stjärntecken? Att en människa är lik just det stjärntecken dom är födda i? Vad är ni och är ni lik det tecken ni är födda i? Vad tror ni jag är? Ni som inte vet alltså. ;-)
    Missunna aldrig en människa dess lycka, du vet ingenting om dess sorger.....

    http://gammelbyn.blogspot.com/
    http://porr-ullet.blogspot.com/

    Vill du läsa min mer personliga blogg? PM:a mig då för lösen och åtkomst, den innehåller så pass privata saker om livet att den vill jag veta vem som läser. Men fråga på, det är alltid kul med någon som vill läsa det man skriver!
  2. 1
    Tror ni på horoskop o stjärntecken? Att en människa är lik just det stjärntecken dom är födda i? Vad är ni och är ni lik det tecken ni är födda i? Vad tror ni jag är? Ni som inte vet alltså. ;-)
  3. KAJO
    #2

    Jag tror att

    du är en oxe. Eller möjligen fisk, våg elelr jungfru

    Jag tror inte så värst på det där, men lite kul är det ju. Själv är jag vädur, inte helt otippat
  4. 2
    Jag tror att du är en oxe. Eller möjligen fisk, våg elelr jungfru

    Jag tror inte så värst på det där, men lite kul är det ju. Själv är jag vädur, inte helt otippat
  5. Medlem sedan
    Jun 2006
    #3
    Jag är vattuman och joo jag har nog måsga av dom "egenskaperna" som en v-man har...

    Vad du är?? En.... hm... inte en aning... chansar på vattuman då eftersom det är det enda stjärntecknet jag orkar komma på just nu *s*
  6. 3
    Jag är vattuman och joo jag har nog måsga av dom "egenskaperna" som en v-man har...

    Vad du är?? En.... hm... inte en aning... chansar på vattuman då eftersom det är det enda stjärntecknet jag orkar komma på just nu *s*
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4
    Jo, lite kul är det ju. Jag har en syster som är jungfru o hon är verkligen en "riktig" jungfru. Pedantisk o allt sånt där. JAg är en typisk sådan som jag är sägs det, jag vet inte om jag håller med.
  8. 4
    Jo, lite kul är det ju. Jag har en syster som är jungfru o hon är verkligen en "riktig" jungfru. Pedantisk o allt sånt där. JAg är en typisk sådan som jag är sägs det, jag vet inte om jag håller med.
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5

    Nej iMT

    ,
    Det samlas inte damm på den som är ute i blåsväder.

    Källa: Magnus von Platen
  10. 5
    Nej iMT ,
  11. Medlem sedan
    Nov 2006
    #6

    Jag tror i så fall att du

    är född i sötnosen *smöööööörar*
  12. 6
    Jag tror i så fall att du är född i sötnosen *smöööööörar*
  13. Medlem sedan
    Apr 2002
    #7
    Jag gillar och läsa.. Jag är skytt och ganska lik. oj svårt att gissa... hmmm Gissar på jungfru.
  14. 7
    Jag gillar och läsa.. Jag är skytt och ganska lik. oj svårt att gissa... hmmm Gissar på jungfru.
  15. Medlem sedan
    Nov 2004
    #8
    Det kunde jag tänka mig, vattumän o jag går bra ihop. Värre är det med lejon o skorpioner, som maken. *S*
  16. 8
    Det kunde jag tänka mig, vattumän o jag går bra ihop. Värre är det med lejon o skorpioner, som maken. *S*
  17. Medlem sedan
    Nov 2004
    #9
    Oki. *S*
  18. 9
    Oki. *S*
  19. Medlem sedan
    Nov 2004
    #10
    *asg* den var fin du! *S* Men det är jag inte. *S* Men nästan. ;-)
  20. 10
    *asg* den var fin du! *S* Men det är jag inte. *S* Men nästan. ;-)
  21. Medlem sedan
    Nov 2004
    #11
    Ni borde kunna gissa m tanke på mina excesser här inne. Mkt lätt att gissa. *ler*
  22. 11
    Ni borde kunna gissa m tanke på mina excesser här inne. Mkt lätt att gissa. *ler*
  23. Medlem sedan
    Mar 2004
    #12
    Att stjärnor som ligger många, många ljusår bort skulle påverka mitt liv.... Då tror jag hellre på skogsvittror och rumpnissar. Känns lite mer verklighetsnära.
  24. 12
    Att stjärnor som ligger många, många ljusår bort skulle påverka mitt liv.... Då tror jag hellre på skogsvittror och rumpnissar. Känns lite mer verklighetsnära.
  25. Medlem sedan
    Dec 2000
    #13
    Njae... vet inte riktigt... tycker ju att det är intressant med mycket av det "alternativa" men detta vet jag inte riktigt...

    Jag är tvilling och har nog en hel del av det som betecknas som kännertecknande för dem... "kvicksilver" passar bra på mig

    Har dålig koll på vad som är de andra tecknens kännetecken...
  26. 13
    Njae... vet inte riktigt... tycker ju att det är intressant med mycket av det "alternativa" men detta vet jag inte riktigt...

    Jag är tvilling och har nog en hel del av det som betecknas som kännertecknande för dem... "kvicksilver" passar bra på mig

    Har dålig koll på vad som är de andra tecknens kännetecken...
  27. Medlem sedan
    Jun 2006
    #14
    som jag och sambon då... läste en gång att jag aldrig skulle inleda en relation med en stenbock för det skulle bli katastrof... hm... nu vart det ju en stenbock. Men ingen katastrof än så länge *s*
  28. 14
    som jag och sambon då... läste en gång att jag aldrig skulle inleda en relation med en stenbock för det skulle bli katastrof... hm... nu vart det ju en stenbock. Men ingen katastrof än så länge *s*
  29. Medlem sedan
    Nov 2004
    #15
    Javist, jag håller med dej men det vore lite kul om det hade stämt. *ler* Jag är ingen horoskopmänniska alls, tvärtom men det är lite kul att tänka i dom banorna ibland, bara på skoj. *skrattar*
  30. 15
    Javist, jag håller med dej men det vore lite kul om det hade stämt. *ler* Jag är ingen horoskopmänniska alls, tvärtom men det är lite kul att tänka i dom banorna ibland, bara på skoj. *skrattar*
  31. Medlem sedan
    Apr 2002
    #16
    ha... Läste i ett sånt där årshoroskåp. Du passar ihop med den ovs.. Ingen passade ihop med skytten å jag blev ledsen. Mamma är skytt och hon är gift med jungrfrun och jag med våg...
  32. 16
    ha... Läste i ett sånt där årshoroskåp. Du passar ihop med den ovs.. Ingen passade ihop med skytten å jag blev ledsen. Mamma är skytt och hon är gift med jungrfrun och jag med våg...
  33. Medlem sedan
    May 2005
    #17

    Du är fisk!

    Som jag

    Eller?... Vad finns det mer???
    Egentligen är jag en riktigt rolig prick

    Nu har jag börjat blogga igen...
    http://fjantan.blogspot.com
  34. 17
    Du är fisk! Som jag

    Eller?... Vad finns det mer???
  35. Medlem sedan
    Aug 2006
    #18

    Uttömmande svar...

    eller hur? Jag är fisk förresten ) Vet inte vad du kan vara, har ingen koll...
    Det samlas inte damm på den som är ute i blåsväder.

    Källa: Magnus von Platen
  36. 18
    Uttömmande svar... eller hur? Jag är fisk förresten ) Vet inte vad du kan vara, har ingen koll...
  37. Medlem sedan
    Nov 2004
    #19
    Japp, helt okej svar. *ler*
  38. 19
    Japp, helt okej svar. *ler*
  39. Medlem sedan
    Aug 2006
    #20

    Ha, ha, ha.. håller nog med...

    dig där
    Det samlas inte damm på den som är ute i blåsväder.

    Källa: Magnus von Platen
  40. 20
    Ha, ha, ha.. håller nog med... dig där
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Horoskop?
    By *Es mamma* in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-06-21, 14:07
  2. horoskop
    By Anonym in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-04-08, 17:45
  3. Tror du på spöken eller horoskop?
    By blå fågeln in forum Ordet är fritt
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2010-02-04, 16:18
  4. Om Horoskop
    By anonymt in forum Mammasnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-23, 17:29
  5. Jag tror inte på horoskop
    By -MaryT- in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-01-17, 10:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar