gravid igen
Änglabarn
  1. anonymt namn
    #1

    gravid igen

    Hej alla jag förlorade våran lilla didrik i v. 28, moderkakan lossnade och hans liv gick inte att rädda. vi har 3 friska barn hos oss och nu väntar vi vårt 4:e barn(5:e) och det finns bara tvivel och faror runt hörnet. Alla barnen är födda med snitt på ett eller annat vis och så kommer oxå det här väntade barnet att födas. I och med att jag även hade en avlossning med första pojken så är jag livrädd att det är en pojk och att det har blivit en avlossning" varannan gång" och i det läget är de nu. Finns det någon här som är i liknande situation!!
  2. 1
    gravid igen Hej alla jag förlorade våran lilla didrik i v. 28, moderkakan lossnade och hans liv gick inte att rädda. vi har 3 friska barn hos oss och nu väntar vi vårt 4:e barn(5:e) och det finns bara tvivel och faror runt hörnet. Alla barnen är födda med snitt på ett eller annat vis och så kommer oxå det här väntade barnet att födas. I och med att jag även hade en avlossning med första pojken så är jag livrädd att det är en pojk och att det har blivit en avlossning" varannan gång" och i det läget är de nu. Finns det någon här som är i liknande situation!!
  3. Medlem sedan
    May 2003
    #2

    Kram

    Didrik är ett jättefint namn. Så ledsen att han inte fick stanna hos er.

    Ang. graviditeter så finns det ett forum till här på AFF som heter Förlorat barn: familjeliv som handlar om syskonlängtan, nya graviditeter och familjeliv. Försök gärna efterlysa där.

    http://www.alltforforaldrar.se/snack...?f=171&fav=fav

    Stor varm kram/Elisabeth
    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* ~*~

    Elisabeth med *Vendela*, Vilda, *Vega*, Ville och Mirakel nr 5 med bf 5 maj 2010

    Vendelas minnessida: www.zoieli.se/vendela
    Blogg om glädje och sorg: www.zoieli.blogspot.com
    Mejl: [email protected]

    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* ~*~
  4. 2
    Kram Didrik är ett jättefint namn. Så ledsen att han inte fick stanna hos er.

    Ang. graviditeter så finns det ett forum till här på AFF som heter Förlorat barn: familjeliv som handlar om syskonlängtan, nya graviditeter och familjeliv. Försök gärna efterlysa där.

    http://www.alltforforaldrar.se/snack...?f=171&fav=fav

    Stor varm kram/Elisabeth

Liknande trådar

  1. Gravid igen!
    By Anonym in forum _1208 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-01-01, 00:24
  2. gravid, inte gravid, gravid igen? eller?
    By Ajnstajn in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 00:15
  3. Gravid igen!!
    By Dec-mamma in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-05-21, 09:52
  4. Gravid igen!!!=)
    By anonymt namn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-18, 10:26
  5. Jag är gravid igen!
    By Norrskenet in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-15, 20:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar