Äntligen!
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    Äntligen!

    Tillslut fick lillkillen sin vaccination. Vi har fått ställa in två gånger pga sjukdom. Pappa var med och lillkillen skrek sig igenom det hela. Det var inte sprutan som var värst. Han gillar inte att "visa upp sig". Det är en ny erfarenhet för mig. Mina andra tre har varit väldigt oblyga och framåt, i synnerhet tjejerna.
  2. 1
    Äntligen! Tillslut fick lillkillen sin vaccination. Vi har fått ställa in två gånger pga sjukdom. Pappa var med och lillkillen skrek sig igenom det hela. Det var inte sprutan som var värst. Han gillar inte att "visa upp sig". Det är en ny erfarenhet för mig. Mina andra tre har varit väldigt oblyga och framåt, i synnerhet tjejerna.
  3. Medlem sedan
    Jun 2006
    #2
    Men det var väl skönt att det var över nu. Inte lätt att hålla sig från förkylningar så här års...
  4. 2
    Men det var väl skönt att det var över nu. Inte lätt att hålla sig från förkylningar så här års...
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3

    Mmmm.

    Fick hämta hem hans syster från skolan i måndags, feber och huvudvärk. I dag rinner hans näsa, så vi hade tur!
  6. 3
    Mmmm. Fick hämta hem hans syster från skolan i måndags, feber och huvudvärk. I dag rinner hans näsa, så vi hade tur!
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4

    vad bra

    Jonte blir alltid så sjuk när han får sprutor. Feber och elände. Men jag hoppas ni slipper det när ni verkar drabbas så hårt av vanliga sjukdomar ändå.
  8. 4
    vad bra Jonte blir alltid så sjuk när han får sprutor. Feber och elände. Men jag hoppas ni slipper det när ni verkar drabbas så hårt av vanliga sjukdomar ändå.

Liknande trådar

  1. Äntligen äntligen! Hungerspelen!
    By sisla in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2012-03-23, 22:09
  2. Äntligen fredag äntligen.. ♥
    By justEmmie in forum Ordet är fritt
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2010-12-17, 11:20
  3. Äntligen glad, äntligen positivt!
    By hannsi in forum _0607 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-03-15, 22:22
  4. Äntligen ÄNTLIGEN tillbaka!!!
    By JEMA in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-01, 12:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar