Hoppar in här..
_0802 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Hoppar in här..

    Hej hej!
    Hoppar in här istället, blir ingen januari bebis för mig ser det ut som!Hade bf den 29jan. Förhoppningsvis vill han ut innan februari hinner ta slut iaf;-) sist gick jag över 19 dagar så jag är inställd på att gå över denna gång oxå,men väntan är jobbig ändå. Denna gång blir jag förhoppningsvis igångsatt 42+0 så då har jag min lilla plutt den 13-14feb iaf.Vore lite kul med en liten alla hjärtans dag pojke:-)
  2. 1
    Hoppar in här.. Hej hej!
    Hoppar in här istället, blir ingen januari bebis för mig ser det ut som!Hade bf den 29jan. Förhoppningsvis vill han ut innan februari hinner ta slut iaf;-) sist gick jag över 19 dagar så jag är inställd på att gå över denna gång oxå,men väntan är jobbig ändå. Denna gång blir jag förhoppningsvis igångsatt 42+0 så då har jag min lilla plutt den 13-14feb iaf.Vore lite kul med en liten alla hjärtans dag pojke:-)
  3. Medlem sedan
    Apr 1998
    #2
    Välkommen!!! Hoppas att bebis kommer snart! Ska försöka låta bli att tränga mig i kön!
  4. 2
    Välkommen!!! Hoppas att bebis kommer snart! Ska försöka låta bli att tränga mig i kön!
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Välkommen! Hoppas att det snart sätter igång för dig
  6. 3
    Välkommen! Hoppas att det snart sätter igång för dig
  7. Medlem sedan
    Dec 2006
    #4
    Välkommen hit!
    Hoppas att bebisen börjar inse att det börjar bli lite trångt i magen och att det vore myycket bättre att komma ut till mamma och pappa
    Själv trängde jag mig före i kön och fick min pojke 14/1. Hade bf 10/2.

    Kram!
    /Katherine
  8. 4
    Välkommen hit!
    Hoppas att bebisen börjar inse att det börjar bli lite trångt i magen och att det vore myycket bättre att komma ut till mamma och pappa
    Själv trängde jag mig före i kön och fick min pojke 14/1. Hade bf 10/2.

    Kram!
    /Katherine
  9. Medlem sedan
    May 2007
    #5
    Välkommen hit! Hoppas att du kommer att trivas gott hos oss

    Själv är jag 24 (snart 25) år gammal och har BF den 11 februari med en liten Milla i magen Sedan tidigare så har jag en liten Rasmus på 7 år (den 15 feb) som valde att kika ut 9 dagar innan BF.

    Följer lillasyster brorsans fotspår så tittar hon ut på lördag *Hoppas hoppas*

    Kramar Lena.
  10. 5
    Välkommen hit! Hoppas att du kommer att trivas gott hos oss

    Själv är jag 24 (snart 25) år gammal och har BF den 11 februari med en liten Milla i magen Sedan tidigare så har jag en liten Rasmus på 7 år (den 15 feb) som valde att kika ut 9 dagar innan BF.

    Följer lillasyster brorsans fotspår så tittar hon ut på lördag *Hoppas hoppas*

    Kramar Lena.
  11. Medlem sedan
    Sep 2007
    #6
    Hej och välkommen hit! Det är klart du ska hänga här nu, verkar vara ganska stillsamt i ank. januari nu, alla har väl fullt upp med sina bebisar.

    Här är vi ännu ett stort gäng längtande, glada, mer eller mindre frustrerade vänner med magarna i vädret som kan hålla dig sällskap om väntan skulle bli lång. Precis som i din förra grupp dricks det hallonbladsthé, äts ananas och spekuleras om hur man bäst får bebben att förstå att det är dags att komma ut. Och givetvis gör de precis som de vill - som det ska vara. Hoppas att du slipper gå över fullt så länge som sist i allafall. Kram!
  12. 6
    Hej och välkommen hit! Det är klart du ska hänga här nu, verkar vara ganska stillsamt i ank. januari nu, alla har väl fullt upp med sina bebisar.

    Här är vi ännu ett stort gäng längtande, glada, mer eller mindre frustrerade vänner med magarna i vädret som kan hålla dig sällskap om väntan skulle bli lång. Precis som i din förra grupp dricks det hallonbladsthé, äts ananas och spekuleras om hur man bäst får bebben att förstå att det är dags att komma ut. Och givetvis gör de precis som de vill - som det ska vara. Hoppas att du slipper gå över fullt så länge som sist i allafall. Kram!
  13. Medlem sedan
    Dec 2000
    #7
    Välkommen hit! Hoppas att du inte behöver gå över SÅÅÅÅ länge som 19 dgr. Det låter lite mycket tycker jag. Jag har också siktet inställt på en alla hjärtansdag pojke. Det vore såååå mycigt. Menjag har inte bf förrän den 20:e så det är kanske att hoppas lite väl mycket,
  14. 7
    Välkommen hit! Hoppas att du inte behöver gå över SÅÅÅÅ länge som 19 dgr. Det låter lite mycket tycker jag. Jag har också siktet inställt på en alla hjärtansdag pojke. Det vore såååå mycigt. Menjag har inte bf förrän den 20:e så det är kanske att hoppas lite väl mycket,
  15. Medlem sedan
    Jun 2007
    #8
    Tack!:-)
    Då är vi lika gamla! vi väntar på en liten Alexander, och storebror heter Theo och blir 18mån snart. Båda graviditeterna har varit så lika så jag tror han följer sin brors fotspår och måste bli vräkt med en igångsättning.Skönt att de sätter igång 42+0 här upp i stockholm, förlöste sonen i småland förra gången och där fick jag vänta längre.
    Hoppas din lilla Milla går i sin storebror fotspår och kommer nu på lördag:-)
    kram Marica
  16. 8
    Tack!:-)
    Då är vi lika gamla! vi väntar på en liten Alexander, och storebror heter Theo och blir 18mån snart. Båda graviditeterna har varit så lika så jag tror han följer sin brors fotspår och måste bli vräkt med en igångsättning.Skönt att de sätter igång 42+0 här upp i stockholm, förlöste sonen i småland förra gången och där fick jag vänta längre.
    Hoppas din lilla Milla går i sin storebror fotspår och kommer nu på lördag:-)
    kram Marica
  17. Medlem sedan
    Jun 2007
    #9
    Tack!
    Jo, det borde ju börja bli lite trångt tycker man ju, om han bara visste hur mycket plats det finns utanför.
    Grattis till pojken!!
    kram/marica
  18. 9
    Tack!
    Jo, det borde ju börja bli lite trångt tycker man ju, om han bara visste hur mycket plats det finns utanför.
    Grattis till pojken!!
    kram/marica
  19. Medlem sedan
    Jun 2007
    #10
    Tack!
    19dagar var en evighet, det var ju en väldigt varm sommar -06 oxå.Och dessutom bodde vi hos mina föräldrar i småland så vi skulle slippa kaoset i stockholm, men att bo hos föräldrarna när man är gravid gör jag inte om*hehe*
    Vi får hoppas att våra söner dyker upp på alla hjärtans dag:-)
  20. 10
    Tack!
    19dagar var en evighet, det var ju en väldigt varm sommar -06 oxå.Och dessutom bodde vi hos mina föräldrar i småland så vi skulle slippa kaoset i stockholm, men att bo hos föräldrarna när man är gravid gör jag inte om*hehe*
    Vi får hoppas att våra söner dyker upp på alla hjärtans dag:-)
  21. Medlem sedan
    Jun 2004
    #11
    Välkommen hit Får ju hoppas att du slipper gå över så länge. Han kommer säkert snart

    Själv är jag snart 28 år och väntar trean, bf 6/2 . Har två flickor födda 0402 och 0609.

    Hoppas du ska trivas här ...
    *** Gis med Amanda 0402, Alva 0609 och Amelia 080214***

    Nu har jag också blogg..... www.familjene.blogg.se och www.bebisen08.blogg.se
  22. 11
    Välkommen hit Får ju hoppas att du slipper gå över så länge. Han kommer säkert snart

    Själv är jag snart 28 år och väntar trean, bf 6/2 . Har två flickor födda 0402 och 0609.

    Hoppas du ska trivas här ...
  23. Medlem sedan
    Aug 2004
    #12
    Välkommen in till oss! Skönt att veta att du inte behöver gå 19 dagar över tiden denna gång. Jag gick själv 15 dgr över tiden sist, så jag förstår hur frustrerad man måste vara efter NITTON dagar!
  24. 12
    Välkommen in till oss! Skönt att veta att du inte behöver gå 19 dagar över tiden denna gång. Jag gick själv 15 dgr över tiden sist, så jag förstår hur frustrerad man måste vara efter NITTON dagar!
  25. Medlem sedan
    May 2005
    #13
    Välkommen hit! Hoppas att du ska trivas i vår trevliga grupp, men att du inte ska behöva hänga här alltför länge innan din lille son tittar ut. Jag har bf 7/2 och det blir vårt första barn, en liten flicka enligt ul.
  26. 13
    Välkommen hit! Hoppas att du ska trivas i vår trevliga grupp, men att du inte ska behöva hänga här alltför länge innan din lille son tittar ut. Jag har bf 7/2 och det blir vårt första barn, en liten flicka enligt ul.
  27. Medlem sedan
    Jun 2007
    #14
    Välkommen hit! Jag förstår att du gärna vill att din bebis ska komma ut nu. Själv gick jag över 17 dgr med min första. Med nr två blev det planerat snitt så min Melker såg dagens ljus 23/1-08.Kanske borde jag hoppa in i januarigruppen men jag trivs så bra här att jag nog stannar kvar.
  28. 14
    Välkommen hit! Jag förstår att du gärna vill att din bebis ska komma ut nu. Själv gick jag över 17 dgr med min första. Med nr två blev det planerat snitt så min Melker såg dagens ljus 23/1-08.Kanske borde jag hoppa in i januarigruppen men jag trivs så bra här att jag nog stannar kvar.
  29. maylin
    #15

    Välkommen

    En febbebebbe är aldrig fel. Hoppas du skall trivas här på sidan.
  30. 15
    Välkommen En febbebebbe är aldrig fel. Hoppas du skall trivas här på sidan.
  31. Medlem sedan
    Jun 2005
    #16
    Välkommen till oss, hoppas du kommer trivas.

    Själv är jag 25år o har en son sen innan som fyller 3 den 24/2 o väntar lillasyster som har bf 4/2.

    Hoppas verkligen att du slipper gå över så mycket mer o snart får träffa lillkillen. Jag gick över 1 vecka sist o tyckte det var rena pesten.

    Håller med om att en alla hjärtans bebis inte hade varit helt fel. Även om jag hoppas det bir innan för oss båda.

    KRAM
  32. 16
    Välkommen till oss, hoppas du kommer trivas.

    Själv är jag 25år o har en son sen innan som fyller 3 den 24/2 o väntar lillasyster som har bf 4/2.

    Hoppas verkligen att du slipper gå över så mycket mer o snart får träffa lillkillen. Jag gick över 1 vecka sist o tyckte det var rena pesten.

    Håller med om att en alla hjärtans bebis inte hade varit helt fel. Även om jag hoppas det bir innan för oss båda.

    KRAM
  33. Medlem sedan
    Apr 2004
    #17
    Hej och välkommen! Håller tummarna för att lillebror ska vara lite snabbare i starten än brorsan!
    Själv väntar jag barn nummer två, storebror Tim blev tre år i september. Bf är 14 februari.
    /Anna m Tim+
  34. 17
    Hej och välkommen! Håller tummarna för att lillebror ska vara lite snabbare i starten än brorsan!
    Själv väntar jag barn nummer två, storebror Tim blev tre år i september. Bf är 14 februari.
    /Anna m Tim+
  35. Medlem sedan
    Oct 2004
    #18

    Hej & välkommen!!!

    Hoppas du ska trivas här hos oss!
    En alla-hjärtans-bebis låter inte heöt dumt, men jag håller nog tummarna för att du får liiiite tidigare än så!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  36. 18
    Hej & välkommen!!! Hoppas du ska trivas här hos oss!
    En alla-hjärtans-bebis låter inte heöt dumt, men jag håller nog tummarna för att du får liiiite tidigare än så!
  37. Medlem sedan
    Nov 2005
    #19
    Hej och välkommen hit. Hoppas att du inte behöver stanna allt för länge här .
  38. 19
    Hej och välkommen hit. Hoppas att du inte behöver stanna allt för länge här .
  39. Nora bf 22/2
    #20
    Hej och välkommen till denna toppengrupp Har också erfarenhet av att gå över tiden (18 dagar) men denna gång håller vi väl tummarna för att vi inte behöver gå såå länge
  40. 20
    Hej och välkommen till denna toppengrupp Har också erfarenhet av att gå över tiden (18 dagar) men denna gång håller vi väl tummarna för att vi inte behöver gå såå länge
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. jag hoppar kondomen och jag hoppar
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-01-26, 00:18
  2. Hoppar av här
    By anonymt namn in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-10, 20:21
  3. Hoppar in här...
    By .Flingan in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-04-22, 06:49
  4. Nu hoppar jag!
    By anonymt namn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-07, 16:24
  5. JAG HOPPAR......
    By Nickisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2008-01-25, 12:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar