blä för tidig
Vikt
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    blä för tidig

    promenad på oplogade vägar med tvillingvagn!!!! men 40 min blev det...men ja tog i så ja blev yr! hahaha
  2. 1
    blä för tidig promenad på oplogade vägar med tvillingvagn!!!! men 40 min blev det...men ja tog i så ja blev yr! hahaha
  3. Medlem sedan
    Dec 1999
    #2
    Men nu är ju dagens motion avklarad i alla fall
    Bra jobbat!
    Men jag minns verkligen hur vidrigt det kunde vara inbland med tvillingvagn... Svetten rinner och det känns som om den vägde flera 100 kilon!
  4. 2
    Men nu är ju dagens motion avklarad i alla fall
    Bra jobbat!
    Men jag minns verkligen hur vidrigt det kunde vara inbland med tvillingvagn... Svetten rinner och det känns som om den vägde flera 100 kilon!
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3

    Kommer ihåg...

    Tung lastad tvillingvagn och svårt att komma fram pga snö/is, ja då har du verkligen fått morgonmotion idag!
    Kram,Bea
  6. 3
    Kommer ihåg... Tung lastad tvillingvagn och svårt att komma fram pga snö/is, ja då har du verkligen fått morgonmotion idag!
    Kram,Bea
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4

    har aldrig haft tvillingvagn

    men tycker det räcker bra med en vanlig vagn med ståbräda! Har ju inte haft snö här i år men förra året hade vi och tvi vale! Vill inte ens föreställa mig hur det är med tvillingvagnen!
  8. 4
    har aldrig haft tvillingvagn men tycker det räcker bra med en vanlig vagn med ståbräda! Har ju inte haft snö här i år men förra året hade vi och tvi vale! Vill inte ens föreställa mig hur det är med tvillingvagnen!

Liknande trådar

  1. Jag är för tidig
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-11, 00:11
  2. Tidig morgon tidig kväll.
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-08-24, 06:47
  3. Tidig kväll-tidig morgon?
    By scoutman in forum Singelmingel
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-22, 12:55
  4. Tidig äl???
    By Fritz in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-18, 20:51
  5. tidig?
    By limonie in forum _0805 Majbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-04-18, 16:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar