Hej!!
_0112 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 1999
    #1

    Hej!!

    Vi lever och har det bra.
    Lillan ska få tandställning på torsdag. Tala om att vara exalterad. Vi var hos tandregleringen i fredags hon ville ha den NU precis NU ville inte vänta tills på torsdag. Tandregleringen (svenska) bara skrattade och tyckte att man borde ha lillan på reklam för tandställning.

    Hon fjånar sig fortfarande i skolan. Men det är väl ok.

    Fick telefonsamtal från studierektorn ang att lillans bästa killkompis hade slagit henne i ansiktet. Denne killen är den underbaraste, lite mjäkig och inget ont i sig alls. Mamman hans ringde och bad om ursäkt. NÄr mamman hans hämtade dom i skolan var lillan så gullig mot honom (?) och erbjöd sig att sticka honom ett par byxor.

    Lillan tar sticklektioner. Åh vad det är skoj men svårt... fnissar hysteriskt åt henne.

    Jag var på husrmorssemester i San Franciso förra helgen. UNDERBART!
  2. 1
    Hej!! Vi lever och har det bra.
    Lillan ska få tandställning på torsdag. Tala om att vara exalterad. Vi var hos tandregleringen i fredags hon ville ha den NU precis NU ville inte vänta tills på torsdag. Tandregleringen (svenska) bara skrattade och tyckte att man borde ha lillan på reklam för tandställning.

    Hon fjånar sig fortfarande i skolan. Men det är väl ok.

    Fick telefonsamtal från studierektorn ang att lillans bästa killkompis hade slagit henne i ansiktet. Denne killen är den underbaraste, lite mjäkig och inget ont i sig alls. Mamman hans ringde och bad om ursäkt. NÄr mamman hans hämtade dom i skolan var lillan så gullig mot honom (?) och erbjöd sig att sticka honom ett par byxor.

    Lillan tar sticklektioner. Åh vad det är skoj men svårt... fnissar hysteriskt åt henne.

    Jag var på husrmorssemester i San Franciso förra helgen. UNDERBART!
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2
    fniss
    sticka ett par byxor då gäller det att hon e flink i fingrarna.
    hon e bra gullig.
  4. 2
    fniss
    sticka ett par byxor då gäller det att hon e flink i fingrarna.
    hon e bra gullig.
  5. Medlem sedan
    Feb 1999
    #3
    Ja, jag vet. Hennes sätt att säga att incidenten var ok.
    För M är ju fortfarande hennes bästa killkompis.
  6. 3
    Ja, jag vet. Hennes sätt att säga att incidenten var ok.
    För M är ju fortfarande hennes bästa killkompis.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar