Hur får man barnet att aktiver
_97 Alla barn
  1. anonymt namn
    #1

    Hur får man barnet att aktiver

    Son 10år. Lite överviktig. Han tycker det är jobbigt på gympan, men hur f*n får man honom att aktivera sig?? Inget intresse. Jag blir tokig. HAr provat allt. Hur skulle ni gjort. Han följer oftast med på promenad ut, men de hinns ju inte varje dag....
  2. 1
    Hur får man barnet att aktiver Son 10år. Lite överviktig. Han tycker det är jobbigt på gympan, men hur f*n får man honom att aktivera sig?? Inget intresse. Jag blir tokig. HAr provat allt. Hur skulle ni gjort. Han följer oftast med på promenad ut, men de hinns ju inte varje dag....
  3. Medlem sedan
    Dec 1999
    #2

    Wii sport eller

    liknande...
    Ungarna motionerar som galningar här hemma...
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  4. 2
    Wii sport eller liknande...
    Ungarna motionerar som galningar här hemma...
  5. Medlem sedan
    Dec 2001
    #3
    Eller som sonen här hemma, han har PS2 och eye toy play, det är som Wii.
  6. 3
    Eller som sonen här hemma, han har PS2 och eye toy play, det är som Wii.
  7. Anonymt namn
    #4
    Allt detta har vi och han vill bara spela bilspel eller skjuta spel.... tyvärr
  8. 4
    Allt detta har vi och han vill bara spela bilspel eller skjuta spel.... tyvärr
  9. Medlem sedan
    Dec 1999
    #5

    Mario och Sonic i Olympiska

    spelen har varit en höjdare här. Man vinner dessutom nya spel om man gör bra ifrån sig.
    Eller någon sport med djur. Ridning kanske. Då är det ju även en individ som kanske drar.

    Mina barn sportar inte alls, mer än att de rör sig mycket hemmavid och cyklar.
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  10. 5
    Mario och Sonic i Olympiska spelen har varit en höjdare här. Man vinner dessutom nya spel om man gör bra ifrån sig.
    Eller någon sport med djur. Ridning kanske. Då är det ju även en individ som kanske drar.

    Mina barn sportar inte alls, mer än att de rör sig mycket hemmavid och cyklar.
  11. Medlem sedan
    Feb 2008
    #6
    Tillsammans
    Nu har jag inte det problemet att aktivera mina barn, ibland tvärtom. Nu har jag istället tänkt att jag skall börja spela golf med min äldsta son (-97), vi är båda nybörjare, för att vi skall göra något tillsammans.
    Är du själv aktiv? Jag går stavgång och min man är en sådan där vasalopps, vätterrundan, vansbrosimmare,-klassikern. Det smittar av sig och mina barn vill gärna följa med på stavgång men det vill jag göra själv (vill vara det någongång oxå).

    Satsa på helgen till att börja med.
  12. 6
    Tillsammans
    Nu har jag inte det problemet att aktivera mina barn, ibland tvärtom. Nu har jag istället tänkt att jag skall börja spela golf med min äldsta son (-97), vi är båda nybörjare, för att vi skall göra något tillsammans.
    Är du själv aktiv? Jag går stavgång och min man är en sådan där vasalopps, vätterrundan, vansbrosimmare,-klassikern. Det smittar av sig och mina barn vill gärna följa med på stavgång men det vill jag göra själv (vill vara det någongång oxå).

    Satsa på helgen till att börja med.

Liknande trådar

  1. 4:e barnet..
    By Anonym in forum Planera för barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-06-08, 07:22
  2. På tal om kön på barnet!
    By correx in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-06-05, 11:08
  3. Det här barnet
    By fru_bill in forum _05 Höstbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-30, 08:04
  4. 1:a barnet
    By anonymt namn in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-16, 10:26
  5. Vad ska barnet ha med sig?
    By Heltidsmamma in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-22, 12:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar