Hej hej! nying här!
Många barn
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    Hej hej! nying här!

    Här kommer jag och mina 4 barn... och som jag har lääängtat efter att få tillhöra den här gruppen på riktigt! *s*
    Har smygläst här i ca 2½år nu. Man kan ju även som två barns mamma få så mycket bra tips här... Har tyckt och tycker att det är en underbart mysigt snack här...
    Trodde aldrig att jag skulle få glädjen att få så många barn att jag skulle få platsa in här. Men det blev en liten hoppsan som inte var riktigt planerad och han kände sej lite ensam för han tog med sej en bror, tvillingar!
    Så min liga består nu av Alexander 6år, Ludwig 3år, Waldemar och Gabriel 5 månader!
    Ibland känns det som om de inte är så många barn och vissa dar känns det som om det är en mindre folksamling jag har hemma! *s*

    *kram*
    mamma till Alexander 010727, Ludwig 040818, Waldemar och Gabriel 070901


    http://www.bottimedmera.blogspot.com/
  2. 1
    Hej hej! nying här! Här kommer jag och mina 4 barn... och som jag har lääängtat efter att få tillhöra den här gruppen på riktigt! *s*
    Har smygläst här i ca 2½år nu. Man kan ju även som två barns mamma få så mycket bra tips här... Har tyckt och tycker att det är en underbart mysigt snack här...
    Trodde aldrig att jag skulle få glädjen att få så många barn att jag skulle få platsa in här. Men det blev en liten hoppsan som inte var riktigt planerad och han kände sej lite ensam för han tog med sej en bror, tvillingar!
    Så min liga består nu av Alexander 6år, Ludwig 3år, Waldemar och Gabriel 5 månader!
    Ibland känns det som om de inte är så många barn och vissa dar känns det som om det är en mindre folksamling jag har hemma! *s*

    *kram*
  3. Medlem sedan
    Apr 2007
    #2
    Hej hej och välkommen hit!
  4. 2
    Hej hej och välkommen hit!
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3
    Välkommen hit :-)

    Vilket härligt gäng du har! Själv har jag och maken fyra döttrar som är 16, 14, 5 och minstingen som fyllde 1 igår :-)
  6. 3
    Välkommen hit :-)

    Vilket härligt gäng du har! Själv har jag och maken fyra döttrar som är 16, 14, 5 och minstingen som fyllde 1 igår :-)
  7. Medlem sedan
    May 2007
    #4
    VÄLKOMMEN ! Har själv tvillingar på knappt ett år
    (en liten överraskning!) samt 3 stora barn på 5, 9 och 11.
  8. 4
    VÄLKOMMEN ! Har själv tvillingar på knappt ett år
    (en liten överraskning!) samt 3 stora barn på 5, 9 och 11.
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5
    Välkommen hit! Vissa tar den snabba vägen hit
  10. 5
    Välkommen hit! Vissa tar den snabba vägen hit
  11. Medlem sedan
    Apr 2005
    #6
    Välkommen. Själv är jag inne och läser mest. Väntar vår 4e son. Beräknad till 23 Mars, så jag känner att jag kan läsa lite och sedan ta klivet fullt ut hit. Väntar så! Våra stora grabbar är 11, 8 och 6 år.
  12. 6
    Välkommen. Själv är jag inne och läser mest. Väntar vår 4e son. Beräknad till 23 Mars, så jag känner att jag kan läsa lite och sedan ta klivet fullt ut hit. Väntar så! Våra stora grabbar är 11, 8 och 6 år.
  13. Medlem sedan
    May 2007
    #7
    Ibland blir ett litet hoppsan då och då i livet riktiga lyckokast. Grattis till ditt lilla gäng och välkommen hit!
  14. 7
    Ibland blir ett litet hoppsan då och då i livet riktiga lyckokast. Grattis till ditt lilla gäng och välkommen hit!
  15. Medlem sedan
    Sep 2002
    #8

    Halloj!

    Välkommen hit och grattis till dubbelvinsten!

    Här hemma finns också ett par tvillinggrabbar, varav en Gabriel (med brorsan Oliver). De fyller fem nu den 15:e. De har en storebror på 13, en storasyster på 9 och en lillasyster på 3½. Fullt ös medvetslös, men långtråkigt har man iaf sällan.
    Den som aldrig gjort något fel har förmodligen aldrig gjort något alls...


  16. 8
    Halloj! Välkommen hit och grattis till dubbelvinsten!

    Här hemma finns också ett par tvillinggrabbar, varav en Gabriel (med brorsan Oliver). De fyller fem nu den 15:e. De har en storebror på 13, en storasyster på 9 och en lillasyster på 3½. Fullt ös medvetslös, men långtråkigt har man iaf sällan.
  17. Medlem sedan
    Jun 2007
    #9
    Hej Botti! kul att se dig här! vi har ju hängt lite i samma grupp! välkommen hit!
  18. 9
    Hej Botti! kul att se dig här! vi har ju hängt lite i samma grupp! välkommen hit!
  19. Medlem sedan
    Dec 2007
    #10
    Hej!
    Välkommen till ett trevligt gäng (tycker jag ialla fall)
    Är själv ganska ny här.

    Har fem godingar att tampas med. Har också tvillingar, tjejer på 8½, en kille på 5, en tjej på 3 och en gosig kille på 10 mån.

    Känner igen mig när du talar om att ibland har man nästan inga barn och sen är det fullt hus vissa dagar, som idag puh.
  20. 10
    Hej!
    Välkommen till ett trevligt gäng (tycker jag ialla fall)
    Är själv ganska ny här.

    Har fem godingar att tampas med. Har också tvillingar, tjejer på 8½, en kille på 5, en tjej på 3 och en gosig kille på 10 mån.

    Känner igen mig när du talar om att ibland har man nästan inga barn och sen är det fullt hus vissa dagar, som idag puh.
  21. Medlem sedan
    Apr 2007
    #11
    Välkommen hit!
    Jag har fem barn mellan 1,5 år-12,5 år.
    Visa män ändrar åsikt, aldrig de dumma. Spanskt ordspråk.

  22. 11
    Välkommen hit!
    Jag har fem barn mellan 1,5 år-12,5 år.
  23. Medlem sedan
    Jan 2007
    #12

    Precis som du så...

    tog jag genvägen hit genom att gå från två till fyra barn. Mina tvillingar är sju månader (Moa och Felix) De äldre är sju och fyra år( Julia och Karl). Underbart med många barn. Jag kan tänka mig fler i framtiden. Kram och lycka till!
  24. 12
    Precis som du så... tog jag genvägen hit genom att gå från två till fyra barn. Mina tvillingar är sju månader (Moa och Felix) De äldre är sju och fyra år( Julia och Karl). Underbart med många barn. Jag kan tänka mig fler i framtiden. Kram och lycka till!
  25. Medlem sedan
    Feb 2007
    #13
    Kanske dags att ändra nicket
  26. 13
    Kanske dags att ändra nicket
  27. Medlem sedan
    Feb 2007
    #14
    Heisann!
    Välkommen hit, jag har varit här inne ett tag (fast inte så aktiv just nu) och har lyckas få ihop en rejäl barnaskara...
    Pojke 12, tvillingflickor 11, pojke snart 9, flicka 7, flicka 3,5, flicka 1,5 och en liten 8: i magen med BF 23/3.
  28. 14
    Heisann!
    Välkommen hit, jag har varit här inne ett tag (fast inte så aktiv just nu) och har lyckas få ihop en rejäl barnaskara...
    Pojke 12, tvillingflickor 11, pojke snart 9, flicka 7, flicka 3,5, flicka 1,5 och en liten 8: i magen med BF 23/3.
  29. Medlem sedan
    May 2002
    #15
    Tack!
  30. 15
    Tack!
  31. Medlem sedan
    May 2002
    #16
    Tack! läste precis din förlossnings berättelse! blev lite tårögd ju!
  32. 16
    Tack! läste precis din förlossnings berättelse! blev lite tårögd ju!
  33. Medlem sedan
    May 2002
    #17
    Tack!

    dina tvillingar är 07 då?! kul!
  34. 17
    Tack!

    dina tvillingar är 07 då?! kul!
  35. Medlem sedan
    May 2002
    #18
    Tack!
  36. 18
    Tack!
  37. Medlem sedan
    May 2002
    #19
    Tack! vad spännande att vänta barn... vill ju gärna igen... fast inte än då! lycka till i mars!
  38. 19
    Tack! vad spännande att vänta barn... vill ju gärna igen... fast inte än då! lycka till i mars!
  39. Medlem sedan
    May 2002
    #20
    ja våran hoppsan är vi glada för även om det ibland är lite kämpigt med två på en gång! tack tack!
  40. 20
    ja våran hoppsan är vi glada för även om det ibland är lite kämpigt med två på en gång! tack tack!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Nying här
    By Zalmiac in forum _0905 Majbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-09-23, 18:49
  2. Nying här!
    By *Hoppsan* in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-20, 01:32
  3. Nying :-)
    By Glupp in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-12-10, 20:18
  4. Nying!
    By bromba in forum Vikt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-11-08, 17:58
  5. En nying!
    By -LillaMy- in forum Föräldraskap
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-01-06, 20:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar