Dina
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Apr 2005
    #1

    Dina

    här kommer min timetable för vår trip till Malaysia:
    10/3 kommer till KL
    11/3 åker till Redang http://www.lagunaredang.com.my/
    19/3 tillbaka från Redang
    21/3-23/3 C & M på F1 jag och L roar alla barn
    24/3 åker hem

    ska P också på F1?

    Det ska bli så kul att äntligen får träffa dig.

    Kram
  2. 1
    Dina här kommer min timetable för vår trip till Malaysia:
    10/3 kommer till KL
    11/3 åker till Redang http://www.lagunaredang.com.my/
    19/3 tillbaka från Redang
    21/3-23/3 C & M på F1 jag och L roar alla barn
    24/3 åker hem

    ska P också på F1?

    Det ska bli så kul att äntligen får träffa dig.

    Kram
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2
    Åh snacka om lyxig ufoträff! Är det ingen F1 i Paraguay som ni kan komma och titta på?
  4. 2
    Åh snacka om lyxig ufoträff! Är det ingen F1 i Paraguay som ni kan komma och titta på?
  5. Medlem sedan
    Apr 2005
    #3
    Om du hittar lite brummande bilar så tror jag att C lätt är med på en resa till Paraguay, det hade jag tyckt var spännande.
  6. 3
    Om du hittar lite brummande bilar så tror jag att C lätt är med på en resa till Paraguay, det hade jag tyckt var spännande.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Vad roligt! Laguna Redang ser ju inte helt fel ut!
  8. 4
    Vad roligt! Laguna Redang ser ju inte helt fel ut!
  9. Medlem sedan
    Apr 2005
    #5
    Det känns helt ok Tror att det är det närmaste bröllopsresa vi kommer, ett år för sent och med 2 barn men det ser läckert ut.
  10. 5
    Det känns helt ok Tror att det är det närmaste bröllopsresa vi kommer, ett år för sent och med 2 barn men det ser läckert ut.
  11. Medlem sedan
    Dec 1999
    #6

    Fantastiskt!

    Bara en liten månad kvar, alltså! Det ser helt underbart ut, och att dessutom träffa kompisar och ha ufodate är ju grädde på moset!
  12. 6
    Fantastiskt! Bara en liten månad kvar, alltså! Det ser helt underbart ut, och att dessutom träffa kompisar och ha ufodate är ju grädde på moset!
  13. Medlem sedan
    Mar 2004
    #7
    Komsi komsi *sätter bilen på tomgång så det brummar*
  14. 7
    Komsi komsi *sätter bilen på tomgång så det brummar*
  15. Medlem sedan
    Sep 2002
    #8
    Nej, F1 är inget för P (han är en snäll pianokille juh, helt F1-rudis ) Jag är med och roar barn så mycket jag bara får! Hjälp så kul det ska bli att ses! Jag antecknar dina datum. L har alla mina kontaktuppgifter
    KRAM!
  16. 8
    Nej, F1 är inget för P (han är en snäll pianokille juh, helt F1-rudis ) Jag är med och roar barn så mycket jag bara får! Hjälp så kul det ska bli att ses! Jag antecknar dina datum. L har alla mina kontaktuppgifter
    KRAM!
  17. Medlem sedan
    Sep 2002
    #9
    Annars finns det en LaMa som man mycket hellre hänger med än går på F1! Kram! En vacker dag kommer jag till Latinoland, bara så att du vet!!
  18. 9
    Annars finns det en LaMa som man mycket hellre hänger med än går på F1! Kram! En vacker dag kommer jag till Latinoland, bara så att du vet!!
  19. Medlem sedan
    Sep 2002
    #10
    Förresten Redang är paradiset på jorden om du frågar mig, vi ÄLSKAR Redang, vi har bott på Coral Redang som ligger på samma strand som Laguna, man kan snorkla precis i strandkanten, helt fantastiskt, sanden är som mjöl, vit och mjuk, vattnet är kristallklart, 10-15 meters sikt under vatten! Djupt avis. Vi ska till Redang i juni tror jag, precis före vi flyttar hem.
  20. 10
    Förresten Redang är paradiset på jorden om du frågar mig, vi ÄLSKAR Redang, vi har bott på Coral Redang som ligger på samma strand som Laguna, man kan snorkla precis i strandkanten, helt fantastiskt, sanden är som mjöl, vit och mjuk, vattnet är kristallklart, 10-15 meters sikt under vatten! Djupt avis. Vi ska till Redang i juni tror jag, precis före vi flyttar hem.

Liknande trådar

  1. Dina,
    By j-fr in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-10-10, 17:21
  2. TT och Dina
    By Lo-X in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-17, 09:24
  3. Dina!
    By Elpida in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-24, 19:02
  4. Dina!
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-10, 15:39
  5. Dina
    By Katta1 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-30, 20:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar