Lego star wars?
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Medlem sedan
    Apr 2000
    #1

    Lego star wars?

    Går det att hitta större lego star wars i stockholmstrakten eller är det slut överallt? Helst skulle jag ha tag i nåt som heter imperial star destroyer men den verkar vara slut på nätet också.

    Är det någon som vet nån affär som kanske har kvar lite större lego star warsbyggen?
  2. 1
    Lego star wars? Går det att hitta större lego star wars i stockholmstrakten eller är det slut överallt? Helst skulle jag ha tag i nåt som heter imperial star destroyer men den verkar vara slut på nätet också.

    Är det någon som vet nån affär som kanske har kvar lite större lego star warsbyggen?
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Vart på nätet har du kollat? Verkar finnas hos Lego Shop: http://shop.lego.com/Product/?p=6211
    Jag vet inte hur de ligger i pris jämfört med andra ställen, men om du funderar på att köpa den över huvudtaget så gör nog inte 100 kronor hit eller dit någon större skillnad...
  4. 2
    Vart på nätet har du kollat? Verkar finnas hos Lego Shop: http://shop.lego.com/Product/?p=6211
    Jag vet inte hur de ligger i pris jämfört med andra ställen, men om du funderar på att köpa den över huvudtaget så gör nog inte 100 kronor hit eller dit någon större skillnad...
  5. Medlem sedan
    Apr 2000
    #3
    Superbra! Jag har vart inne på massor av sidor men mest svenska tror jag. Men den här sidan verkar jättebra. Tusentack!
  6. 3
    Superbra! Jag har vart inne på massor av sidor men mest svenska tror jag. Men den här sidan verkar jättebra. Tusentack!
  7. Medlem sedan
    Apr 2006
    #4
    titta på tradera...där säljs massor med star wars prylar ..bland annat lego.
  8. 4
    titta på tradera...där säljs massor med star wars prylar ..bland annat lego.

Liknande trådar

  1. Lego Star Wars
    By Akleja in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-12-04, 16:59
  2. CD-rom Lego Star Wars
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-11-18, 00:40
  3. Lego star wars...
    By anonymt namn in forum _02 Sommarbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-22, 13:57
  4. Lego Star wars...
    By anonymt namn in forum Stora barn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-05-23, 10:00
  5. Lego Star Wars?
    By Tessa in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-06, 08:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar