Min stackars systerson
_0211 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2004
    #1

    Min stackars systerson

    kom hem till sin pappa i söndags kväll efter att spenderat helgen men sin mamma (min syrra) och hittade då sin pappa död i fåtöljen i vardagsrummet. Han hade troligen fått en hjärtattack i sömnen. Min systerson är 14 år gammal han var superduktig och ringde 112 och dom pratade med honom tills ambulans personalen kom. Dom ringde sedan till min syrra som bor i västerås medans sonen och pappan bodde på lidingö. Som tur var så kom hans bästa kompis pappa och kompisen dit och var med honom till min syrra och hennes nya man kom. . Önskar så att jag var där och kunde krama om dom allihopa, känns jobbigt att vara bo långt i från vid såna här tillfällen.


    Cilla M Olivia 11/11/02
  2. 1
    Min stackars systerson kom hem till sin pappa i söndags kväll efter att spenderat helgen men sin mamma (min syrra) och hittade då sin pappa död i fåtöljen i vardagsrummet. Han hade troligen fått en hjärtattack i sömnen. Min systerson är 14 år gammal han var superduktig och ringde 112 och dom pratade med honom tills ambulans personalen kom. Dom ringde sedan till min syrra som bor i västerås medans sonen och pappan bodde på lidingö. Som tur var så kom hans bästa kompis pappa och kompisen dit och var med honom till min syrra och hennes nya man kom. . Önskar så att jag var där och kunde krama om dom allihopa, känns jobbigt att vara bo långt i från vid såna här tillfällen.


    Cilla M Olivia 11/11/02
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2
    så tragisk, sorgligt onödigt. tänker på er alla, det är en tragedi när något sådant händer. kram!
  4. 2
    så tragisk, sorgligt onödigt. tänker på er alla, det är en tragedi när något sådant händer. kram!
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3
    Vilken hemsk upplevelse det måste ha varit för pojken... Skickar en stor kram till er...
  6. 3
    Vilken hemsk upplevelse det måste ha varit för pojken... Skickar en stor kram till er...
  7. Medlem sedan
    Mar 2000
    #4
    Ojojoj, stackars alla inblandade! Särskilt sonen såklart. Hoppas att han får mycket hjälp nu att komma över det inträffade. Vad duktig han var mitt i tragedin. Men så sorgligt att en pappa dör så ung. Usch.

    Stor kram till er alla.
  8. 4
    Ojojoj, stackars alla inblandade! Särskilt sonen såklart. Hoppas att han får mycket hjälp nu att komma över det inträffade. Vad duktig han var mitt i tragedin. Men så sorgligt att en pappa dör så ung. Usch.

    Stor kram till er alla.

Liknande trådar

  1. Min systerson....
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2011-05-17, 21:59
  2. Min systerson..
    By MsBecks in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-01-09, 20:34
  3. Min systerson :)
    By .Flingan in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-02, 21:51
  4. Min systerson
    By . in forum Språk- och talstörningar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-06, 09:07
  5. Min systerson
    By Linda_T_M_ in forum Änglabarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-17, 17:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar