God morgon god morgon*sjunger'
_0705 Majbarn
  1. fröken solsken
    #1

    God morgon god morgon*sjunger'

    Sjunger glatt gör min lilla morgontupp idag klockan 4:35! Jippi tänkte mamma och lade lillasnuttan att amma men se det ville hon inte utan lampan var tokintressant just nu och skulle undersökas. Detta var nå´t nytt för hon har aldrig vaknat så förut utan sovit snällt till åtminstone 6:15. Hon somnade i sin säng igår vid 19:45 så hon borde ju vara trött.

    Uppdaterar hur det gick senare idag. Hon kommer väl sova hela dagen idag istället. Nu sitter jag här och lillan leker!
  2. 1
    God morgon god morgon*sjunger' Sjunger glatt gör min lilla morgontupp idag klockan 4:35! Jippi tänkte mamma och lade lillasnuttan att amma men se det ville hon inte utan lampan var tokintressant just nu och skulle undersökas. Detta var nå´t nytt för hon har aldrig vaknat så förut utan sovit snällt till åtminstone 6:15. Hon somnade i sin säng igår vid 19:45 så hon borde ju vara trött.

    Uppdaterar hur det gick senare idag. Hon kommer väl sova hela dagen idag istället. Nu sitter jag här och lillan leker!
  3. Medlem sedan
    Feb 2005
    #2
    Zzzzzzz

    Vid den tiden sov vi som stockar här =) Hoppas ni har fått sovit nått mera nu!

    Kramiz Helena!!
  4. 2
    Zzzzzzz

    Vid den tiden sov vi som stockar här =) Hoppas ni har fått sovit nått mera nu!

    Kramiz Helena!!
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3
    Tänk vad lustigt! Min lilltjej vaknade kl 04.00 igår morse, och ville leka! Hon brukar visserligen vakna till många ggr under natten, men somna om efter amningen, men det ville hon inte i går. Fast hon var inte uppe så länge, hon fick ny blöja, lekte en kvart och sen provade vi en ny tuttning efter 05, och då somnade hon om (efter 20 minuter). Tänk att det kom ungefär samtidigt som för din... I dag sov min tjej som vanligt i alla fall, hoppas det var bara tillfälligt för dig också.
  6. 3
    Tänk vad lustigt! Min lilltjej vaknade kl 04.00 igår morse, och ville leka! Hon brukar visserligen vakna till många ggr under natten, men somna om efter amningen, men det ville hon inte i går. Fast hon var inte uppe så länge, hon fick ny blöja, lekte en kvart och sen provade vi en ny tuttning efter 05, och då somnade hon om (efter 20 minuter). Tänk att det kom ungefär samtidigt som för din... I dag sov min tjej som vanligt i alla fall, hoppas det var bara tillfälligt för dig också.
  7. fröken solsken
    #4
    Skumt alltså. Jag vågade inte pröva innan 5:45 eftersom min stora tjej sov i samma rum. Hon sov sedan från 6-7:30 och somnade inte förrän 12:15 sedan. Hon sover redan nu kl 19 så hon var trött efter sviterna av att vakna så tidigt. Hoppas hon går tillbaka till att sova längre på morgonen i morgon. Hoppas din tjejja också sover längre i morgon för bustjejer så tidigt vill vi inte ha.
  8. 4
    Skumt alltså. Jag vågade inte pröva innan 5:45 eftersom min stora tjej sov i samma rum. Hon sov sedan från 6-7:30 och somnade inte förrän 12:15 sedan. Hon sover redan nu kl 19 så hon var trött efter sviterna av att vakna så tidigt. Hoppas hon går tillbaka till att sova längre på morgonen i morgon. Hoppas din tjejja också sover längre i morgon för bustjejer så tidigt vill vi inte ha.

Liknande trådar

  1. God morgon god morgon hör fåglar...
    By Viivi in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-11-17, 08:36
  2. Godmorgon.. eller morgon och morgon :)
    By PappaMed2 in forum Singelmingel
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-15, 19:28
  3. god morgon! Måndag morgon och en ny
    By Pugini in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-08, 08:34
  4. god morgon sjunger högt
    By tarantella in forum Singelmingel
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-04, 08:42
  5. God morgon sjunger glatt
    By tarantella in forum Singelmingel
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-03-21, 17:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar