Hej alla!
_0410 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Hej alla!

    Hur är det med er? Vi har det väldigt struligt just nu, några kanske minns att vi hade det lite stormigt i förhållandet för nåt år sedan. Nu ska vi skiljas. Jag är gravid med Sigges syskon och har bf i mars, känns väl sådär att bli ensamma mamman redan innan bebisen är född men min sambo har träffat en annan så det är bara att "gilla läget".

    Sigge mår bra och har inte märkt något av förändringarna ännu, vi vet inte hur vi ska göra med huset jag kan nog inte ha kvar det själv som jag skulle vilja, men än så länge bor vi kvar tillsammans men i vår blir det nog stora förändringar för henne.

    Hoppas ni alla har det bra, den här sidan har ju verkligen stannat av!

    Kram!
  2. 1
    Hej alla! Hur är det med er? Vi har det väldigt struligt just nu, några kanske minns att vi hade det lite stormigt i förhållandet för nåt år sedan. Nu ska vi skiljas. Jag är gravid med Sigges syskon och har bf i mars, känns väl sådär att bli ensamma mamman redan innan bebisen är född men min sambo har träffat en annan så det är bara att "gilla läget".

    Sigge mår bra och har inte märkt något av förändringarna ännu, vi vet inte hur vi ska göra med huset jag kan nog inte ha kvar det själv som jag skulle vilja, men än så länge bor vi kvar tillsammans men i vår blir det nog stora förändringar för henne.

    Hoppas ni alla har det bra, den här sidan har ju verkligen stannat av!

    Kram!
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Hej =))

    Vad tråkigt att ni ska skiljas, hoppas det löser sig till det bästa.
    Jag har legat på sjukhus 6 dagar på akutvårdsavdelningen för kraftig inflammation i bukspotskörteln och gallblåsa, nu är jag hemma och mår bättre, är sjukskriven månaden ut, sen kanske det blir operation.

    Emelie är också hemma idag, hög feber och hosta, min mormor är här och hjälper till eftersom jag måste vila mycket, är dödstrött.

    Vad kul med en bebis, även om det är som det är så kommer du få en liten bebis och sigge och syskon =)

    Vår granne fick en dotter förra veckan, ska in och sniffa lite så fort jag mår bättre och de kommit i ordning lite.

    Lycka till nu!
  4. 2
    Hej =))

    Vad tråkigt att ni ska skiljas, hoppas det löser sig till det bästa.
    Jag har legat på sjukhus 6 dagar på akutvårdsavdelningen för kraftig inflammation i bukspotskörteln och gallblåsa, nu är jag hemma och mår bättre, är sjukskriven månaden ut, sen kanske det blir operation.

    Emelie är också hemma idag, hög feber och hosta, min mormor är här och hjälper till eftersom jag måste vila mycket, är dödstrött.

    Vad kul med en bebis, även om det är som det är så kommer du få en liten bebis och sigge och syskon =)

    Vår granne fick en dotter förra veckan, ska in och sniffa lite så fort jag mår bättre och de kommit i ordning lite.

    Lycka till nu!
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3
    Hej på dig!
    Så tråkigt att ni ska skiljas, men det är bara att bryta ihop och komma igen som Per Elofsson sa en gång i tiden. Grattis till syskonet i magen. Roligt för Sigge.
    Ja det är dött här nu. Jag skriver aldrig här nu för tiden. Jag har tappat motivationen en aning sedan barnen blev större, men nu gick jag in och skrev en rad i alla fall när jag såg ditt inlägg.
    Många hälsningar,
    Gabbi
  6. 3
    Hej på dig!
    Så tråkigt att ni ska skiljas, men det är bara att bryta ihop och komma igen som Per Elofsson sa en gång i tiden. Grattis till syskonet i magen. Roligt för Sigge.
    Ja det är dött här nu. Jag skriver aldrig här nu för tiden. Jag har tappat motivationen en aning sedan barnen blev större, men nu gick jag in och skrev en rad i alla fall när jag såg ditt inlägg.
    Många hälsningar,
    Gabbi
  7. Cia_med_M
    #4
    Men hallå där, när har ni/du bf? Tråkigt att höra att livet inte är rosaskimrande... men det går ändå. Jag lovar.

    Ta hand om dig.
  8. 4
    Men hallå där, när har ni/du bf? Tråkigt att höra att livet inte är rosaskimrande... men det går ändå. Jag lovar.

    Ta hand om dig.

Liknande trådar

  1. Kollektivt tack för alla svar i alla
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-27, 19:50
  2. Jag vill i alla fall tacka er alla för
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-18, 23:39
  3. Godnatt alla singlar.. och alla andra
    By PappaMed2 in forum Singelmingel
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 07:20
  4. Alla talar om överge men alla verkar ha
    By fiia in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2010-02-01, 17:39
  5. kram på alla hjärtans dag till ALLA
    By MonicaG in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 16:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar