ensam
Pappasnack
  1. ungdomlig trebarnsm
    #1

    ensam

    Jag skulle så gärna vilja ha svar från er mänlk... jag är en 36 årig kvinn a som är giftmed en man som är egen företagare och vi har tre barn ihop det är bara det att jag känner mig helt osynlig......min man har fullt uppjmed isitt företag och jag med våra barn.....det känns som om jag är ensam men ändå är jag gift....verkar som om minmanär så nöööjd mee sitt liv...innebär det att han har en älskarinna då? Eller har han ej samma behov som mi´g att kramas vara älskad umgås m,ed den man älskar?K Fattar inte hur länge jag ska stå ut...känns sommitt liv slösas bort!!!Jag vet att jag är så snygg och trevflig och rolig....allt bara slösas bort känns det som...ni män...vet ni om, en man kan älska och vara nöjd med en kvinna men ha fullt upp med sitt företag?? Vet ej vad jag ska tro. kram alla
  2. 1
    ensam Jag skulle så gärna vilja ha svar från er mänlk... jag är en 36 årig kvinn a som är giftmed en man som är egen företagare och vi har tre barn ihop det är bara det att jag känner mig helt osynlig......min man har fullt uppjmed isitt företag och jag med våra barn.....det känns som om jag är ensam men ändå är jag gift....verkar som om minmanär så nöööjd mee sitt liv...innebär det att han har en älskarinna då? Eller har han ej samma behov som mi´g att kramas vara älskad umgås m,ed den man älskar?K Fattar inte hur länge jag ska stå ut...känns sommitt liv slösas bort!!!Jag vet att jag är så snygg och trevflig och rolig....allt bara slösas bort känns det som...ni män...vet ni om, en man kan älska och vara nöjd med en kvinna men ha fullt upp med sitt företag?? Vet ej vad jag ska tro. kram alla
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2

    inte så ovanligt

    att en man är "nöjd" behöver inte alls betyda att han en annan, Låter mera som ni har fullt upp på era ena håll du med barnen, han med jobbet.

    Tala om för mannen det du skrev här till oss, tala om hur du känner din man är ingen tankeläsare.
  4. 2
    inte så ovanligt att en man är "nöjd" behöver inte alls betyda att han en annan, Låter mera som ni har fullt upp på era ena håll du med barnen, han med jobbet.

    Tala om för mannen det du skrev här till oss, tala om hur du känner din man är ingen tankeläsare.

Liknande trådar

  1. Leva ensam eller ensam
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-11-25, 20:17
  2. Ensam gravid/ensam förälder som bloggar?
    By Apelito in forum Ensamförälder
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-11-10, 12:54
  3. Ensam
    By Sofia m Ludvig in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-12, 22:21
  4. Ensam hemma, heeelt ensam!
    By Winnertaco in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-05, 14:09
  5. ensam
    By marija in forum Hitta nya vänner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-25, 21:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar