Gravid?
_0702 Februaribarn
  1. anonymt namn
    #1

    Gravid?

    Jag tror att jag är gravid, hjälp!
    Hur ska det gå med en bebis och en 1-åring????????????
  2. 1
    Gravid? Jag tror att jag är gravid, hjälp!
    Hur ska det gå med en bebis och en 1-åring????????????
  3. Medlem sedan
    May 2006
    #2

    Grattis

    får man väl säga
    Jag fick en bebis samtidigt som jag hade en 1-åring och visst var det tufft ibland men vilken glädje mina tätisar har haft av varandra Jag kan verkligen rekomendera tätisar
    Tycker den största omställningen var första barnet, sedan går det av bara farten
    ♥♥3 prinsessor & 1 liten prins♥♥
  4. 2
    Grattis får man väl säga
    Jag fick en bebis samtidigt som jag hade en 1-åring och visst var det tufft ibland men vilken glädje mina tätisar har haft av varandra Jag kan verkligen rekomendera tätisar
    Tycker den största omställningen var första barnet, sedan går det av bara farten
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Om du tillhör den här gruppen i vanliga fall så blir det ju inte en ettåring utan snarare en 1½-åring... Tufft, men det går! Lycka till!
  6. 3
    Om du tillhör den här gruppen i vanliga fall så blir det ju inte en ettåring utan snarare en 1½-åring... Tufft, men det går! Lycka till!
  7. Medlem sedan
    Jun 2006
    #4
    Grattis! Klart det kommer gå bra!
    Ska själv ha i september igen och visst lite skrämd vart man i början... Men jag ser inga nackdelar i att få barn så tätt...
    Lycka till!
  8. 4
    Grattis! Klart det kommer gå bra!
    Ska själv ha i september igen och visst lite skrämd vart man i början... Men jag ser inga nackdelar i att få barn så tätt...
    Lycka till!
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    GRATTIS... Det kommer garanterat gå så bra så.. Inget att ropa hjälp efter... Du har ju ångan uppe nu, så det e bara fortsätta i samma takt... Det fixar du.
  10. 5
    GRATTIS... Det kommer garanterat gå så bra så.. Inget att ropa hjälp efter... Du har ju ångan uppe nu, så det e bara fortsätta i samma takt... Det fixar du.
  11. Medlem sedan
    Jul 2006
    #6
    Säger bara grattis!!
    Skulle gärna ha en till men får vänta...
  12. 6
    Säger bara grattis!!
    Skulle gärna ha en till men får vänta...
  13. Medlem sedan
    Dec 2003
    #7

    Alldeles utmärkt:)!

    Grattis! Jag testade positivt när mitt första barn var 11 mån. Jag blev glad, men samtidigt kom tanken :hjälp ska jag ha två bebisar. Nu är det ju så finurligt att en graviditet är ganska lång så man hinner både vänja sig vid tanken och första barnet hinner växa till sig ordentligt.

    Att få barn tätt har varit och är jätteroligt! /Lima
  14. 7
    Alldeles utmärkt:)! Grattis! Jag testade positivt när mitt första barn var 11 mån. Jag blev glad, men samtidigt kom tanken :hjälp ska jag ha två bebisar. Nu är det ju så finurligt att en graviditet är ganska lång så man hinner både vänja sig vid tanken och första barnet hinner växa till sig ordentligt.

    Att få barn tätt har varit och är jätteroligt! /Lima
  15. Medlem sedan
    Mar 2002
    #8

    Grattis!!

    Det kommer gå bra tror jag, säkert tufft ibland men glädjestunderna blir ju fler de med!! Lycka till!
    Linda (*L*) med Isabella-03, Samuel-07 och bf 31/10-11
  16. 8
    Grattis!! Det kommer gå bra tror jag, säkert tufft ibland men glädjestunderna blir ju fler de med!! Lycka till!
  17. Medlem sedan
    Aug 2002
    #9
    Grattis, det kommer säkert att gå bra! Säkert tufft i början jämfört med att ha längre emellan, men å andra sidan kommer de säkert att ha mycket glädje av varandra när de blir större. Lycka till!
    Maria med Ellen (0304) & Felix (0703)
  18. 9
    Grattis, det kommer säkert att gå bra! Säkert tufft i början jämfört med att ha längre emellan, men å andra sidan kommer de säkert att ha mycket glädje av varandra när de blir större. Lycka till!
  19. Medlem sedan
    Oct 2006
    #10
    Grattis!Lycka till, du lär ha fullt upp framöver!Kram
  20. 10
    Grattis!Lycka till, du lär ha fullt upp framöver!Kram
  21. Medlem sedan
    Aug 2007
    #11
    Grattis!!! Det kommer du säkert fixa alldeles utmärkt!
    De som får tvillingar och trillingar fixar det ju...

    Kram
  22. 11
    Grattis!!! Det kommer du säkert fixa alldeles utmärkt!
    De som får tvillingar och trillingar fixar det ju...

    Kram
  23. Medlem sedan
    Mar 2004
    #12
    Det kommer gå alldeles utmärkt! Vi väntar en till och den kommer födas då Filip är 15 månader. Det blir ju som två bäbisar lite.. Det blir säkert tufft vissa stunder men jag anser att de bra sidorna överväger de dåliga. Berätta gärna vilket beslut ni tar sen! Nyfiken på vem det kan vara åxå ju. GRATTIS till plusset åxå!
  24. 12
    Det kommer gå alldeles utmärkt! Vi väntar en till och den kommer födas då Filip är 15 månader. Det blir ju som två bäbisar lite.. Det blir säkert tufft vissa stunder men jag anser att de bra sidorna överväger de dåliga. Berätta gärna vilket beslut ni tar sen! Nyfiken på vem det kan vara åxå ju. GRATTIS till plusset åxå!

Liknande trådar

  1. gravid, inte gravid, gravid igen? eller?
    By Ajnstajn in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 00:15
  2. Gravid/Inte gravid??
    By Anonym in forum _1207 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-11-10, 20:11
  3. Gravid eller inte gravid - det är frågan
    By anonym in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-03-22, 06:59
  4. Inte gravid eller gravid?
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 15:54
  5. Gravid eller inte gravid?
    By anonymt namn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 16:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar