Hälsningar från Åre!
_0502 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Hälsningar från Åre!

    Vi har det jättebra här! Sol och mycket snö i backarna. Lagom med folk och våra förkylningar är på väg att försvinna tack vare den friska luften

    Max går på skidskola, men Theodor hade vi inte anmält, för honom går det inte att lämna. Men idag när Max åkte lite med pappa säger T att han oxå vill ha skidor (vi hade tänkt att låta honom testa, men inte förräns han ville själv) och jag skyndar mig in och hyr utrustning till honom med då.
    Först är han som spagetti, men sen kan han tom åka själv en liten bit, så duktig!!! *stolt mamma*
    Våra små börjar verkligen bli stora nu...

    Hoppas ni andra mår bra!
    Vi skickar stora GRATTIS-kramar till alla som fyllt år!!
    Maximilian april -03, Theodor jan -05, Evelyn april -07
  2. 1
    Hälsningar från Åre! Vi har det jättebra här! Sol och mycket snö i backarna. Lagom med folk och våra förkylningar är på väg att försvinna tack vare den friska luften

    Max går på skidskola, men Theodor hade vi inte anmält, för honom går det inte att lämna. Men idag när Max åkte lite med pappa säger T att han oxå vill ha skidor (vi hade tänkt att låta honom testa, men inte förräns han ville själv) och jag skyndar mig in och hyr utrustning till honom med då.
    Först är han som spagetti, men sen kan han tom åka själv en liten bit, så duktig!!! *stolt mamma*
    Våra små börjar verkligen bli stora nu...

    Hoppas ni andra mår bra!
    Vi skickar stora GRATTIS-kramar till alla som fyllt år!!
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2
    Åh vad härligt med sol och semester för er! Ja du jag kan inte fatta att våra feb-05 barn nu fyller 3 år en efter en...

    Stor kram på alla hjärtans dag
  4. 2
    Åh vad härligt med sol och semester för er! Ja du jag kan inte fatta att våra feb-05 barn nu fyller 3 år en efter en...

    Stor kram på alla hjärtans dag

Liknande trådar

  1. Hälsningar från
    By fiia in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-13, 21:29
  2. Hälsningar från USA!
    By zukits in forum _0707 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-08-14, 03:39
  3. Hälsningar från oss!
    By Devali in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-10-15, 17:40
  4. hälsningar från Åre!
    By Carina in forum _99 Alla barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-28, 15:34
  5. Hälsningar från mig!
    By Cia76 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-24, 15:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar