mobiltelefon
_99/00 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2007
    #1

    mobiltelefon

    Har Era barn en egen mobiltelefon? Och vad anser Ni om det?
  2. 1
    mobiltelefon Har Era barn en egen mobiltelefon? Och vad anser Ni om det?
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2
    Ja, Nora har mobiltelefon. Hon fick den när hon sålde jultidningar i julas.
    Har hon jobbat ihop till den själv tycker jag det är helt ok, men jag hade inte köpt en till henne än.
    Måste säga att den inte används särskilt mycket utan mest ligger på hennes rum.
  4. 2
    Ja, Nora har mobiltelefon. Hon fick den när hon sålde jultidningar i julas.
    Har hon jobbat ihop till den själv tycker jag det är helt ok, men jag hade inte köpt en till henne än.
    Måste säga att den inte används särskilt mycket utan mest ligger på hennes rum.
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3
    Ja, Anton har mobil. En som vi har haft innan med ett kontantkort i. Han ringer gratis till oss och vi till honom så det är bra. Har ej behövt använda den så mkt ännu men på sommaren när vi är på campingen är det bra eller om han cyklar en liten sväng.
  6. 3
    Ja, Anton har mobil. En som vi har haft innan med ett kontantkort i. Han ringer gratis till oss och vi till honom så det är bra. Har ej behövt använda den så mkt ännu men på sommaren när vi är på campingen är det bra eller om han cyklar en liten sväng.
  7. Medlem sedan
    Apr 2006
    #4
    nej hon har ingen...hon kan inte ens hålla reda på sin mössa och vantar...hon har 5 vantar i sin korg i hallen som saknar maka...var finns de?
    En mobil skulle försvinna lika fort som vantarna.
    Och då hon slänger sig i vattenpölar och klättrar i träd m.m så skulle telefonen vara sönder på nolltid.

    Vi har en gammal här liggandes men jag tycker det är för tidigt för det..det är väl bättre sen när hon är lite större och inte slarvar bort, leker i vattenpölar och klättrar i träden.
  8. 4
    nej hon har ingen...hon kan inte ens hålla reda på sin mössa och vantar...hon har 5 vantar i sin korg i hallen som saknar maka...var finns de?
    En mobil skulle försvinna lika fort som vantarna.
    Och då hon slänger sig i vattenpölar och klättrar i träd m.m så skulle telefonen vara sönder på nolltid.

    Vi har en gammal här liggandes men jag tycker det är för tidigt för det..det är väl bättre sen när hon är lite större och inte slarvar bort, leker i vattenpölar och klättrar i träden.
  9. Medlem sedan
    Sep 1998
    #5

    Jepp

    Anielica har oxå en egen mobil.
    Bra att ha om jag behöver ha tag på barnen när de är hos sin pappa så slipper jag störa honom. Hon fick den när vi flyttade o de började pendla till skolan. Ringer alltid när de är på bussen till förorten o på tåget på väg hem....gillar mobilen!!
    älskar mina barn--alltid!
  10. 5
    Jepp Anielica har oxå en egen mobil.
    Bra att ha om jag behöver ha tag på barnen när de är hos sin pappa så slipper jag störa honom. Hon fick den när vi flyttade o de började pendla till skolan. Ringer alltid när de är på bussen till förorten o på tåget på väg hem....gillar mobilen!!
  11. Medlem sedan
    Apr 2006
    #6
    nu har hon en trots allt..hon fick min gamla och den funkar förvånansvärt bra änsålänge
  12. 6
    nu har hon en trots allt..hon fick min gamla och den funkar förvånansvärt bra änsålänge

Liknande trådar

  1. Mobiltelefon?
    By Evie in forum _01 Vårbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2010-01-01, 18:22
  2. Ny mobiltelefon
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-08-21, 21:35
  3. Mobiltelefon - när?
    By Cherinne in forum Stora barn
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2009-02-04, 13:21
  4. Ny mobiltelefon
    By keas in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-14, 07:21
  5. Mobiltelefon
    By Matilda med 3 in forum _99/00 Vinterbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-12-02, 17:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar