Jag är en IDIOT!
Planera för barn
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Jag är en IDIOT!

    Hur kan man vara så dum att man går tror och hoppas på att vara gravid trots att det inte alls passar bra nu. att sambon inte riktigt vill, att vi knappt har haft sex och jag har SPIRAL! men när mensen inte kommer som den ska så sätter tankarna igång. Symptomen kommer smygande och man blir säkrare och säkrare. Man KAN ju faktiskt bli gravid trots kopparspiral. Hade bestämt mig för att köpa ett test idag men så kom mensen. På ett sätt är jag lättad naturligtvis, men endå så höll jag på att börja gråta när jag såg blodet på pappret.
    Fy va jobbigt detta är..
    Ville bara skriva av mig lite.
  2. 1
    Jag är en IDIOT! Hur kan man vara så dum att man går tror och hoppas på att vara gravid trots att det inte alls passar bra nu. att sambon inte riktigt vill, att vi knappt har haft sex och jag har SPIRAL! men när mensen inte kommer som den ska så sätter tankarna igång. Symptomen kommer smygande och man blir säkrare och säkrare. Man KAN ju faktiskt bli gravid trots kopparspiral. Hade bestämt mig för att köpa ett test idag men så kom mensen. På ett sätt är jag lättad naturligtvis, men endå så höll jag på att börja gråta när jag såg blodet på pappret.
    Fy va jobbigt detta är..
    Ville bara skriva av mig lite.
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2
    Mår du lite bättre nu...du verkade vara väldigt ledsen..hoppas allt e bra med dig=) kramar*
  4. 2
    Mår du lite bättre nu...du verkade vara väldigt ledsen..hoppas allt e bra med dig=) kramar*
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3
    Tack! Va gulligt av dig att skriva.
    Ja jag mår mycke bättre nu. Och har dessutom sansat mig lite En liten bebis nu hade verkligen inte varit bra. Man vill ju kunna ge sin nya allt de behöver och gärna lite till
    Längtan finns där fortfarande men i lite mera sansad tappning nu mera alltså.
  6. 3
    Tack! Va gulligt av dig att skriva.
    Ja jag mår mycke bättre nu. Och har dessutom sansat mig lite En liten bebis nu hade verkligen inte varit bra. Man vill ju kunna ge sin nya allt de behöver och gärna lite till
    Längtan finns där fortfarande men i lite mera sansad tappning nu mera alltså.
  7. Medlem sedan
    Jan 2008
    #4
    Ja det förstår jag=)) Det ordnar sig allting...ta dagen som den kommer...Hoppas att allt e bra iaf=)))
  8. 4
    Ja det förstår jag=)) Det ordnar sig allting...ta dagen som den kommer...Hoppas att allt e bra iaf=)))

Liknande trådar

  1. Idiot, idiot, idiot!!!!!
    By space in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-06-11, 21:26
  2. Är jag en idiot
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-02, 14:57
  3. Idiot!!! *arg*
    By cathis in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-28, 16:10
  4. idiot
    By idioten in forum Ensamförälder
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-14, 18:00
  5. jag e en idiot!!!
    By hoppas&längtar in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-20, 21:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar