Nu ligger jag med en ask
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 1999
    #1

    Nu ligger jag med en ask

    praliner i soffan!
    Men maken kom just hem med jättevackra rosor och en hjärtformad ask choklad! Till lilla mig!
    Jag har ju varit hemma och varit sjuk idag så själv kunde/orkade jag inte ordna med någon Alla Hjärtans dag present. Lite dåligt samvete får jag. Men jag är jätteglad för min present.
  2. 1
    Nu ligger jag med en ask praliner i soffan!
    Men maken kom just hem med jättevackra rosor och en hjärtformad ask choklad! Till lilla mig!
    Jag har ju varit hemma och varit sjuk idag så själv kunde/orkade jag inte ordna med någon Alla Hjärtans dag present. Lite dåligt samvete får jag. Men jag är jätteglad för min present.
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    Rita ett hjärta och lägg på hans kudde. Det ska jag göra kom jag på nu... det var länge sedan jag skrev en lapp till min man.
  4. 2
    Rita ett hjärta och lägg på hans kudde. Det ska jag göra kom jag på nu... det var länge sedan jag skrev en lapp till min man.
  5. Medlem sedan
    Apr 2004
    #3

    Eller skriv ut

    en fin bild med någon fin dikt.
    Nu när jag är frisk, så är det sjuka under gränsen.
    Steffen 7 år
  6. 3
    Eller skriv ut en fin bild med någon fin dikt.
  7. Medlem sedan
    Jan 1999
    #4
    Tack för gulliga förslag! Vi har tyvärr ingen skrivare hemma - men massor med kritor och färgpennor! Jag får smyga undan och krita ihop något att lägga på hans kudde *s*
  8. 4
    Tack för gulliga förslag! Vi har tyvärr ingen skrivare hemma - men massor med kritor och färgpennor! Jag får smyga undan och krita ihop något att lägga på hans kudde *s*
  9. Medlem sedan
    May 2000
    #5
    Här är det motsatt! Jag har gjort små guldpaket till alla 5 (4 barn och sambo)med hjärtformade godisar i olika smaker.
    Jag fick ett jättefint hjärta yngsta dottern gjort i skolan.
    Sambon fick dåligt samvete och funderade på att åka till stan. Fast jag vet ju att de gillar mig ändå!;o)
  10. 5
    Här är det motsatt! Jag har gjort små guldpaket till alla 5 (4 barn och sambo)med hjärtformade godisar i olika smaker.
    Jag fick ett jättefint hjärta yngsta dottern gjort i skolan.
    Sambon fick dåligt samvete och funderade på att åka till stan. Fast jag vet ju att de gillar mig ändå!;o)
  11. Medlem sedan
    Oct 2007
    #6
    Hehe, gå på toaletten och rita.
  12. 6
    Hehe, gå på toaletten och rita.
  13. Medlem sedan
    Nov 2003
    #7

    gör favorit...

    ...mackor & kläm ut dom ur en hjärtpepparkaksform... kanske?!
    "I don't necessarily agree with everything I say"
    //Marshall McLuhan

    "vilken tur att jag finns - jag som har så roligt"
    //systerdottern 4 år
  14. 7
    gör favorit... ...mackor & kläm ut dom ur en hjärtpepparkaksform... kanske?!
  15. Medlem sedan
    Jan 1999
    #8
    Funkar det med pizza tro...? *skrattar* Han är och köper hämtpizza just nu. Kanske kan jag putta ut honom ur köket och trycka ut hjärtan för glatta livet!
  16. 8
    Funkar det med pizza tro...? *skrattar* Han är och köper hämtpizza just nu. Kanske kan jag putta ut honom ur köket och trycka ut hjärtan för glatta livet!
  17. Medlem sedan
    Jan 1999
    #9
    *S*
  18. 9
    *S*
  19. Medlem sedan
    Jan 1999
    #10
    Vad gulligt! Kanske kan du tipsa honom om att han kan rita ett hjärta och lägga på din kudde
    Men visst är det så - man vet ju att de älskar en ändå - men det är ändå kul att få presenter!
  20. 10
    Vad gulligt! Kanske kan du tipsa honom om att han kan rita ett hjärta och lägga på din kudde
    Men visst är det så - man vet ju att de älskar en ändå - men det är ändå kul att få presenter!
  21. Medlem sedan
    Jan 2003
    #11

    Det var gosigt!

    Jag har inte heller hunnit greja någon överraskning till min babe eftersom jag intekommit från jobbet i tid de senaste dagarna. Han däremot har grejat presenter till alla tre barnen (örhängen, halsband etc) som de ska få som överraskning vid den superba middagen vi ska förtära sedan - McDonaldsmat *asg* Romantiskt så det förslår va?! Vår tioårsdag blev en Barnens dag, men so what - vad vore vi utan dem?
  22. 11
    Det var gosigt! Jag har inte heller hunnit greja någon överraskning till min babe eftersom jag intekommit från jobbet i tid de senaste dagarna. Han däremot har grejat presenter till alla tre barnen (örhängen, halsband etc) som de ska få som överraskning vid den superba middagen vi ska förtära sedan - McDonaldsmat *asg* Romantiskt så det förslår va?! Vår tioårsdag blev en Barnens dag, men so what - vad vore vi utan dem?
  23. Medlem sedan
    Jan 1999
    #12
    McDonalds har räddat mången stressig eftermiddag - det skall man inte förakta.
    Själva skall vi äta den fantastiskt ur-romantiska maten *trumvirvel* Köpepizza!!!
  24. 12
    McDonalds har räddat mången stressig eftermiddag - det skall man inte förakta.
    Själva skall vi äta den fantastiskt ur-romantiska maten *trumvirvel* Köpepizza!!!
  25. Medlem sedan
    Nov 2003
    #13

    *S*... absolut!!! IMT

    .
    "I don't necessarily agree with everything I say"
    //Marshall McLuhan

    "vilken tur att jag finns - jag som har så roligt"
    //systerdottern 4 år
  26. 13
    *S*... absolut!!! IMT .

Liknande trådar

  1. Nu ligger vi 4:a
    By DenVanligaMamman in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-12-13, 22:29
  2. Bebis ligger där han ligger
    By Petra & kärlekarna in forum _0807 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-07-09, 12:04
  3. Åh här ligger jag och kan..
    By sotlugg in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-12, 19:26
  4. nu ligger
    By Millish m N+M in forum _0607 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-06-21, 21:48
  5. Hur ligger ert Hb?
    By myssli in forum _0605 Majbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 16:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar