Filippinerna över jullovet?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    Filippinerna över jullovet?

    Har prelimenärbokat en resa till Filippinerna över jul och nyår. Flygresan går på 30 000 med allt inkluderat. Frågan är; är det rimligt, känns knappast som om vi kan hitta billigare....

    Hotell och resor inom landet kommer att gå på ungefär 7 000. Det andra som tillkommer är mat...

    Jag måste bestämma mig tills imorgon kl 16:00 då ska även pengarna vara inbetalda. Hur skulle du göra? Boka eller vänta och se om det dyker upp något bättre.
  2. 1
    Filippinerna över jullovet? Har prelimenärbokat en resa till Filippinerna över jul och nyår. Flygresan går på 30 000 med allt inkluderat. Frågan är; är det rimligt, känns knappast som om vi kan hitta billigare....

    Hotell och resor inom landet kommer att gå på ungefär 7 000. Det andra som tillkommer är mat...

    Jag måste bestämma mig tills imorgon kl 16:00 då ska även pengarna vara inbetalda. Hur skulle du göra? Boka eller vänta och se om det dyker upp något bättre.
  3. Medlem sedan
    Jan 2001
    #2
    hur mång aär ni som åker? och vad för flyg är det och är det charterpaket eller flygstol ner, förklara lit emer, för det låter dyrt för en person och om det är all inclusive varför då mer kostnad för hotell?
  4. 2
    hur mång aär ni som åker? och vad för flyg är det och är det charterpaket eller flygstol ner, förklara lit emer, för det låter dyrt för en person och om det är all inclusive varför då mer kostnad för hotell?
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    vi är två vuxna och en femåring som åker. Det är bara flygresan.
  6. 3
    vi är två vuxna och en femåring som åker. Det är bara flygresan.
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    Du kan nog inte komma undan billigare - det kostar runt 10000 - 15000 som lägst om man ska iväg runt jul och nyår.
  8. 4
    Du kan nog inte komma undan billigare - det kostar runt 10000 - 15000 som lägst om man ska iväg runt jul och nyår.

Liknande trådar

  1. hemläxa över jullovet?
    By LillaHon in forum _03 Vårbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-12-21, 20:56
  2. Akuttips över jullovet?
    By annjolina in forum Bokstavsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-12-23, 11:15
  3. Kan itn det här jäkla jullovet vara över
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-12-30, 12:29
  4. Jullovet snart över
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-05, 09:31
  5. Läxa över jullovet
    By tarantella in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-21, 13:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar