Fotografering
_0702 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2006
    #1

    Fotografering

    Puh, nu har vi varit hos fotografen och fotat hela familjen och tagit enskilda kort på barnen och på barnen tillsammans. En timme höll vi på och den timmen gick jättefort! Nu väntar jag med spänning på resultatet!!! Lyckades övertala sambon om att ta ett kort med bar överkropp och en nakenfis Nellie i armarna...
    Det blir nog jättefint tror jag!
    Kram på er alla!
  2. 1
    Fotografering Puh, nu har vi varit hos fotografen och fotat hela familjen och tagit enskilda kort på barnen och på barnen tillsammans. En timme höll vi på och den timmen gick jättefort! Nu väntar jag med spänning på resultatet!!! Lyckades övertala sambon om att ta ett kort med bar överkropp och en nakenfis Nellie i armarna...
    Det blir nog jättefint tror jag!
    Kram på er alla!
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Låter som en härlig bild med far och dotter

    Önskar jag kunde övertala maken att göra ngt sånt men då får jag nog ta bilderna själv ,)
  4. 2
    Låter som en härlig bild med far och dotter

    Önskar jag kunde övertala maken att göra ngt sånt men då får jag nog ta bilderna själv ,)
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Åh! jag har också önskat mig fotografering hos fotograf men får det aldrig :S o själv har jag inte råd... suck...
    låter som ett härligt kort... min make skullle nog inte gå att övertala... :P
  6. 3
    Åh! jag har också önskat mig fotografering hos fotograf men får det aldrig :S o själv har jag inte råd... suck...
    låter som ett härligt kort... min make skullle nog inte gå att övertala... :P

Liknande trådar

  1. Fotografering
    By The Perny in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-01-16, 00:26
  2. Fotografering vid..
    By giftastankar in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-06, 21:32
  3. dop +fotografering
    By mammis in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-11, 18:12
  4. 1 års fotografering
    By MammTina in forum Småbarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2007-02-24, 13:42
  5. fotografering
    By Malin IGAF in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-12-06, 20:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar