jag skriver inte så mycket och
Vikt
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    jag skriver inte så mycket och

    när jag kikar in så läser jag mest. men jag hoppas ändå att det kanske är någon som kan svara på mitt inlägg. har beställt en Thigh Trainer från tv-shop eftersom jag har lite dåligt med tid och ork att gå på gym. fungerar den bra? beställde även med sådana där gummiband så att överkroppen också får sitt. här är en länk som visar hur den ser ut:
    http://www.tvshop.com/ExtraImages.as...806&ImagePos=4

    tänkte börja med tre-fyra ggr/vecka och ta kortare pass för att sedan öka på tiden och ev antal gånger/vecka. blir det bra tro?
  2. 1
    jag skriver inte så mycket och när jag kikar in så läser jag mest. men jag hoppas ändå att det kanske är någon som kan svara på mitt inlägg. har beställt en Thigh Trainer från tv-shop eftersom jag har lite dåligt med tid och ork att gå på gym. fungerar den bra? beställde även med sådana där gummiband så att överkroppen också får sitt. här är en länk som visar hur den ser ut:
    http://www.tvshop.com/ExtraImages.as...806&ImagePos=4

    tänkte börja med tre-fyra ggr/vecka och ta kortare pass för att sedan öka på tiden och ev antal gånger/vecka. blir det bra tro?
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Jag har lärt mig att all träning som blir av är bra!!
    Om du känner att tiden finns så är det nog ingen fara att träna på den varje dagMen som sagt-all träning som blir av är bra
  4. 2
    Jag har lärt mig att all träning som blir av är bra!!
    Om du känner att tiden finns så är det nog ingen fara att träna på den varje dagMen som sagt-all träning som blir av är bra

Liknande trådar

  1. Skriver inte så mycket...
    By binike in forum _1107 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-02-21, 20:23
  2. ursäkta att jag inte skriver så mycket..
    By eva_n m linnea&elin in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-09-04, 06:43
  3. Jag skriver inte mycket
    By _Busmamman_ in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-01-04, 19:04
  4. Skriver inte mycket, men....
    By LenaH in forum _0307 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-18, 07:39
  5. Inte för att jag själv skriver så mycket
    By Åsa med Lucas 0310 och Louise 0505 in forum _0505 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-18, 21:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar