Hej!
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    Hej!

    Verkar inte vara någon aktivitet alls härinne. Har varit hos min mamma med barnen under sportlovet. Lillkillen sov lika bra där som hemma. Skönt! Men min sömn var det sämre med så jag tycker det är gott att vara hemma igen.

    Hoppas alla mår bra, både mammor och barn!
  2. 1
    Hej! Verkar inte vara någon aktivitet alls härinne. Har varit hos min mamma med barnen under sportlovet. Lillkillen sov lika bra där som hemma. Skönt! Men min sömn var det sämre med så jag tycker det är gott att vara hemma igen.

    Hoppas alla mår bra, både mammor och barn!
  3. Medlem sedan
    Dec 1998
    #2

    Nej det är

    ju nästan helt öde här. Vi har flyttat och inte haft internet på en vecka så jag trodde att det skulle vara fullt med inlägg, men inte..
    Skönt att få lite miljöombyte för dig, men sen är det ju ofta ännu skönare att komma hem!
    Charlie har tagit vår flytt väldigt bra. Han stormtrivdes i nya huset direkt!
    Tessan m Albin -97, Elliot -01 och Charlie 061225
    http://tessie.bloggagratis.se/

    "En resa på tusen mil börjar alltid med ett enda steg"
  4. 2
    Nej det är ju nästan helt öde här. Vi har flyttat och inte haft internet på en vecka så jag trodde att det skulle vara fullt med inlägg, men inte..
    Skönt att få lite miljöombyte för dig, men sen är det ju ofta ännu skönare att komma hem!
    Charlie har tagit vår flytt väldigt bra. Han stormtrivdes i nya huset direkt!
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    Hej
    Här är det bara bra lillflisan hon busar på som bara den.
    hon har haft sin allra första magsjuka.
    men nu är allt bra igen
  6. 3
    Hej
    Här är det bara bra lillflisan hon busar på som bara den.
    hon har haft sin allra första magsjuka.
    men nu är allt bra igen
  7. Medlem sedan
    Feb 2006
    #4

    Kul att ni flyttat in nu!

    Får väl kika in på din blogg.
  8. 4
    Kul att ni flyttat in nu! Får väl kika in på din blogg.
  9. Medlem sedan
    Feb 2006
    #5

    Usch,

    för magsjuka! Skönt att hon är bra nu då.
  10. 5
    Usch, för magsjuka! Skönt att hon är bra nu då.
  11. Medlem sedan
    May 2004
    #6
    Nix, vi är inlagda på AL Elliot har rota virus nu, innan det var det lunginflammation sen akut bronkit i thailand 2 v o nu detta....
  12. 6
    Nix, vi är inlagda på AL Elliot har rota virus nu, innan det var det lunginflammation sen akut bronkit i thailand 2 v o nu detta....
  13. Medlem sedan
    Feb 2006
    #7

    Näe!

    Ni har verkligen haft otur. Krya på den lille!
  14. 7
    Näe! Ni har verkligen haft otur. Krya på den lille!
  15. Medlem sedan
    Jan 2008
    #8

    Neeeejjj!

    Huga. Rotavirus är ju inte kul(min äldste hade det när han var 1).

    Krya pa er. Hoppas det vänder snart!
  16. 8
    Neeeejjj! Huga. Rotavirus är ju inte kul(min äldste hade det när han var 1).

    Krya pa er. Hoppas det vänder snart!
  17. Medlem sedan
    Jan 2008
    #9

    Förresten...

    Hur var Thailandresan? Var ni bara sjuka el hann ni njuta ocksa?
  18. 9
    Förresten... Hur var Thailandresan? Var ni bara sjuka el hann ni njuta ocksa?
  19. Medlem sedan
    May 2004
    #10
    TACK! Ja du inget kul alls detta!

    5 dar hann vi njuta i Thailand för 2 dar efter avslutad pencillinkur för Elliots lunginflamation så fick han akut bronkit så han var sjuk i Thailand o hade rumsarrest

    Hur lång tid tog det för din som är han hade Rota?
    Vi låg med Elliot på infektion i juli oxå och i SAMMA RUM helt galet...
  20. 10
    TACK! Ja du inget kul alls detta!

    5 dar hann vi njuta i Thailand för 2 dar efter avslutad pencillinkur för Elliots lunginflamation så fick han akut bronkit så han var sjuk i Thailand o hade rumsarrest

    Hur lång tid tog det för din som är han hade Rota?
    Vi låg med Elliot på infektion i juli oxå och i SAMMA RUM helt galet...
  21. Medlem sedan
    Jan 2008
    #11

    Hej igen!

    Fy vad jobbigt med sa mkt sjukdomar!

    Albin hade rotaviruset i 16dygn.....men den riktiga akutfasen varade väl i 10dagar kanske. Lag ocksa pa ALB da(men minns inte vilket rum. detta var dec-99).

    Krya pa lilleman.
  22. 11
    Hej igen! Fy vad jobbigt med sa mkt sjukdomar!

    Albin hade rotaviruset i 16dygn.....men den riktiga akutfasen varade väl i 10dagar kanske. Lag ocksa pa ALB da(men minns inte vilket rum. detta var dec-99).

    Krya pa lilleman.
  23. Medlem sedan
    Apr 2005
    #12
    Oj, stackarn! Hoppas verkligen han bli frisk snart! Vad tråkigt att ni inte hann njuta av semestern heller.
  24. 12
    Oj, stackarn! Hoppas verkligen han bli frisk snart! Vad tråkigt att ni inte hann njuta av semestern heller.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar