Vad kul!
_0207 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2004
    #1

    Vad kul!

    Jag trodde att gruppen "0207" försvunnit och helt ersatts av "sommarbarn 07". Men så fanns ni ju här! Vad glad jag blev!
    Hängde ju mycket här förut men ska bli aktiv igen.
  2. 1
    Vad kul! Jag trodde att gruppen "0207" försvunnit och helt ersatts av "sommarbarn 07". Men så fanns ni ju här! Vad glad jag blev!
    Hängde ju mycket här förut men ska bli aktiv igen.
  3. Medlem sedan
    Sep 2004
    #2
    Rättning: sommarbarn -02 menade jag ju. Dessutom så är min dotter född i slutet av juni -02 men hänger gärna med er här ändå..
  4. 2
    Rättning: sommarbarn -02 menade jag ju. Dessutom så är min dotter född i slutet av juni -02 men hänger gärna med er här ändå..
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3
    du är varmt välkommen, vi är en skara segt kvarhängande som fått ha sin grupp kvar.
    När i juni är din donna född? Min skulle ha kommit 18 eller 22/7 men väntade ända tills 1/8
    *kram*
  6. 3
    du är varmt välkommen, vi är en skara segt kvarhängande som fått ha sin grupp kvar.
    När i juni är din donna född? Min skulle ha kommit 18 eller 22/7 men väntade ända tills 1/8
    *kram*
  7. Medlem sedan
    Sep 2004
    #4
    Hon är född den 23 juni, så det brukar ju bli mitt i midsommarfirandet.
  8. 4
    Hon är född den 23 juni, så det brukar ju bli mitt i midsommarfirandet.
  9. Medlem sedan
    Oct 2001
    #5

    vad roligt

    Varmt välkommen tillbaka!

    Och vilket fint datum er son föddes på! Vår dotter är nämligen också född den 6 juli fast 2002...

    kram,
    Anna
  10. 5
    vad roligt Varmt välkommen tillbaka!

    Och vilket fint datum er son föddes på! Vår dotter är nämligen också född den 6 juli fast 2002...

    kram,
    Anna
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar