Fortsättning...
_0211 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Fortsättning...

    Igår pratade jag med R. Ett bra samtal där vi kom fram till att vi ska ses och prata igenom vad vi vill. Jag ska även idag boka tid på familjerätten för ett samarbetssamtal.

    Jag sa till R att jag vill flytta tillbaka till Norrtälje. Han berättade att han inte skulle flytta till sin tjej nu, eftersom han skulle gå back på sin lägenhet.

    Så pratade vi om vad som är bäst för barnen. Och där är vi inte överens. På det stora hela känns det okej, bara jag påminner mig själv och honom om att tänka på vad som barnen mår bäst av.

    Vad ni är fantastiska här, vilket stöd ni ger och tänkvärda åsikter. Tack!
  2. 1
    Fortsättning... Igår pratade jag med R. Ett bra samtal där vi kom fram till att vi ska ses och prata igenom vad vi vill. Jag ska även idag boka tid på familjerätten för ett samarbetssamtal.

    Jag sa till R att jag vill flytta tillbaka till Norrtälje. Han berättade att han inte skulle flytta till sin tjej nu, eftersom han skulle gå back på sin lägenhet.

    Så pratade vi om vad som är bäst för barnen. Och där är vi inte överens. På det stora hela känns det okej, bara jag påminner mig själv och honom om att tänka på vad som barnen mår bäst av.

    Vad ni är fantastiska här, vilket stöd ni ger och tänkvärda åsikter. Tack!
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    Tittade in idag efter en tids frånvaro härifrån, så jag läste om er situation precis... Vad bra att ni hade ett bra samtal, skickar en stor kram och hoppas att ni kan komma fram till en bra lösning!
  4. 2
    Tittade in idag efter en tids frånvaro härifrån, så jag läste om er situation precis... Vad bra att ni hade ett bra samtal, skickar en stor kram och hoppas att ni kan komma fram till en bra lösning!
  5. Medlem sedan
    Mar 2000
    #3
    Hej! Har det hänt nåt mer sen du skrev detta? KRAM!!
  6. 3
    Hej! Har det hänt nåt mer sen du skrev detta? KRAM!!

Liknande trådar

  1. God fortsättning.
    By Tsarbabe in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-02, 10:39
  2. God fortsättning på er!
    By jennifer in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2007-01-01, 15:52
  3. God fortsättning!
    By Kaisa med Leon in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-01, 14:59
  4. God fortsättning...
    By Yvonne m V-02 & I-06 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-01, 14:54
  5. Hej och god fortsättning
    By Millan med 4 in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-30, 09:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar