Hjäääälp!
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Hjäääälp!

    Min son har setat vid datorn å tryckt in alla knappar hna kommit åt. Nu är alla menyrader borta. De kommer fram om man håller muspekaren högt upp men de syns inte alltid som jag vill. Samt så är verktygsfältet därnere borta. Hur gör jag för att få tillbaka allt??
    Ronya med prinsessorna Emily och Ebbah & prinsen Filip

    Följ gärna bloggen om en trebarnsmammas vardag -->http://ronyaponya.blogg.se
  2. 1
    Hjäääälp! Min son har setat vid datorn å tryckt in alla knappar hna kommit åt. Nu är alla menyrader borta. De kommer fram om man håller muspekaren högt upp men de syns inte alltid som jag vill. Samt så är verktygsfältet därnere borta. Hur gör jag för att få tillbaka allt??
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Dra upp markören och högerklicka, avmarkera dölj automatiskt.
    Sedan i menyraden (med markören) håll nere vänster musknapp och dra menyraden ned till botten igen.

    Skulle det nu vara så att han inte markerat dölj automatiskt, så kan du ändra storleken (höjden) på menyraden genom att hålla nere vänster musknapp vid kanten och justera, som vilket fönster som helst.

    Borde funka, annars... skriv igen ;-)
  4. 2
    Dra upp markören och högerklicka, avmarkera dölj automatiskt.
    Sedan i menyraden (med markören) håll nere vänster musknapp och dra menyraden ned till botten igen.

    Skulle det nu vara så att han inte markerat dölj automatiskt, så kan du ändra storleken (höjden) på menyraden genom att hålla nere vänster musknapp vid kanten och justera, som vilket fönster som helst.

    Borde funka, annars... skriv igen ;-)

Liknande trådar

  1. Hjäääälp!
    By Mia89 in forum _1103 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-03-28, 08:29
  2. HJÄÄÄÄLP!
    By Trollmor in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-06, 19:49
  3. Hjäääälp.....
    By Lineus in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-28, 17:38
  4. HJÄÄÄÄLP
    By 0rcid in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-22, 07:35
  5. Hjäääälp - låt
    By -galadriel in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-07, 14:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar