Bakslag
_0704 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Bakslag

    Adam började kräkas i söndags, och sen har han kräkts 1 gång per dag, men varit slö och inte velat dricka och äta.

    Det vände lite i onsdagskväll, då jag fick tipset att ge honom äppeljuice och nyponsoppa och söta frukter. Då började han äta och dricka och kissade till slut, så vi åkte inte in.

    Igår kräktes han inte och åt med god aptit. Visst jag gav honom inte mycket och han ville inte ha mycket, men han åt och drack och lekte och sov 2 omgångar, som han brukar.

    Så imorse när han var hungrig fick han majsvälling, det var vid kl 6. Och så vaknade jag kl 8 av att han stod upp och pratade med mig och var jättepigg. Han fick håll i babywatchen och satte sig för att titta närmare på den, då öppnade han munnen och all välling sprutade ut.

    Nu har han ätit lite frukt och potatis med majspuré och så sover han ute i vagnen. Han är pigg och leker och skrattar, men jag är trött. Så less och trött. När ska det vända?
    Ylva m ängeln Agnes f/d 060107 och Adam f 070404
    www.simplesite.com/agnes
  2. 1
    Bakslag Adam började kräkas i söndags, och sen har han kräkts 1 gång per dag, men varit slö och inte velat dricka och äta.

    Det vände lite i onsdagskväll, då jag fick tipset att ge honom äppeljuice och nyponsoppa och söta frukter. Då började han äta och dricka och kissade till slut, så vi åkte inte in.

    Igår kräktes han inte och åt med god aptit. Visst jag gav honom inte mycket och han ville inte ha mycket, men han åt och drack och lekte och sov 2 omgångar, som han brukar.

    Så imorse när han var hungrig fick han majsvälling, det var vid kl 6. Och så vaknade jag kl 8 av att han stod upp och pratade med mig och var jättepigg. Han fick håll i babywatchen och satte sig för att titta närmare på den, då öppnade han munnen och all välling sprutade ut.

    Nu har han ätit lite frukt och potatis med majspuré och så sover han ute i vagnen. Han är pigg och leker och skrattar, men jag är trött. Så less och trött. När ska det vända?
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    Jobbigt! Du kanske ska avvakta med att ge välling och mat som är mindre bra för magen tills den är helt återställd. Kan ta ett par dagar!

    Hoppas eländet snart tar slut och att du får chans att få tillbaka lite energi
  4. 2
    Jobbigt! Du kanske ska avvakta med att ge välling och mat som är mindre bra för magen tills den är helt återställd. Kan ta ett par dagar!

    Hoppas eländet snart tar slut och att du får chans att få tillbaka lite energi
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3
    Ja, jag ska göra det. Men på Barn sa dom att majsvälling skulle vara bra, men jag struntar i den nu ett par dagar till.

    Men igår gick det bra, jaja, det är bara att avvakta.
  6. 3
    Ja, jag ska göra det. Men på Barn sa dom att majsvälling skulle vara bra, men jag struntar i den nu ett par dagar till.

    Men igår gick det bra, jaja, det är bara att avvakta.

Liknande trådar

  1. Bakslag
    By Stellatrix in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-07-21, 18:40
  2. Bakslag
    By starlet1 in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-02-27, 14:14
  3. bakslag
    By tvilling2 in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-19, 22:21
  4. Bakslag...
    By sarap in forum _0706 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-14, 22:20
  5. Bakslag efter bakslag...
    By Tinselflickan in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-05-17, 07:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar