Velar...
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2006
    #1

    Velar...

    Åh, nu känner jag att jag visst skulle vilja komma på er Storträff i Mars. När var det? Och om jag kommer över dagen, vilken dag ska jag komma? Lördag eller Söndag?
    Vore så kul att få sätta ansikte på er som jag "känt" under ett års tid nu...

    Nog ska det väl funka att ta med Paulina ändå. Kan man ha med vagn på tåg? (Undrar den extremt oberesta Lerica...) Hur hittar man i Sthlm? Hur hittar jag er?
  2. 1
    Velar... Åh, nu känner jag att jag visst skulle vilja komma på er Storträff i Mars. När var det? Och om jag kommer över dagen, vilken dag ska jag komma? Lördag eller Söndag?
    Vore så kul att få sätta ansikte på er som jag "känt" under ett års tid nu...

    Nog ska det väl funka att ta med Paulina ändå. Kan man ha med vagn på tåg? (Undrar den extremt oberesta Lerica...) Hur hittar man i Sthlm? Hur hittar jag er?
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2

    Gör det!!

    I familjevagnarna finns mer plats för vagnar, men allt beror på hur många andra som åker med vagn.
    Det brukar dock alltid lösa sig!!
    Söndagen röstar jag på för vi här nerifrån åker på lördagen och har söndagen i la stada.
    Sjuksköterskestudent med fyrtal i underbaringar:
    Rebecka 0208, Lukas 0401, Nike 0608 och Vide 080717

    Bloggar på http://busmamman.blogspot.com/
  4. 2
    Gör det!! I familjevagnarna finns mer plats för vagnar, men allt beror på hur många andra som åker med vagn.
    Det brukar dock alltid lösa sig!!
    Söndagen röstar jag på för vi här nerifrån åker på lördagen och har söndagen i la stada.
  5. Medlem sedan
    Dec 2006
    #3
    Vad för tider har diskuterats? Går så kasst med tåg på Söndagen, så Lördagen passar nog faktiskt bättre för mig. Är det några som ska ses då? Var? Vilka tider?
  6. 3
    Vad för tider har diskuterats? Går så kasst med tåg på Söndagen, så Lördagen passar nog faktiskt bättre för mig. Är det några som ska ses då? Var? Vilka tider?
  7. Medlem sedan
    Dec 2006
    #4
    Och visst är det sista helgen det bestämts?
  8. 4
    Och visst är det sista helgen det bestämts?
  9. Medlem sedan
    Dec 2006
    #5
    Eh... sista helgen i Mars alltså... Här sitter jag o för monolog med mig själv...
  10. 5
    Eh... sista helgen i Mars alltså... Här sitter jag o för monolog med mig själv...
  11. Medlem sedan
    Aug 2003
    #6
    Jag skulle tro att det kommer bli någon sorts get together båda dagarna, även om själva storträffen blir på söndagen. Själv kommer jag nog satsa på lördagen, eftersom träffen på söndagen med allra största sannolikhet blir för tidigt för att jag ska orka tyvärr. I allafall Lott@ och jag ska ses då, och resten av hennes anhang . Tider har vi inte bestämt, men om jag inte minns fel som kommer dom runt lunch på lördagen?

    Det går jätte bra att åka tåg med vagn, kan vara lite bökigt att komma på, men haffa konduktören på perrongen om ingen annan ställer upp. Jag brukar även be konduktören komma och hjälpa mig av, så man slipper fundera över det.

    Vore jätte kul om du och fina-Paulina kunde komma!
  12. 6
    Jag skulle tro att det kommer bli någon sorts get together båda dagarna, även om själva storträffen blir på söndagen. Själv kommer jag nog satsa på lördagen, eftersom träffen på söndagen med allra största sannolikhet blir för tidigt för att jag ska orka tyvärr. I allafall Lott@ och jag ska ses då, och resten av hennes anhang . Tider har vi inte bestämt, men om jag inte minns fel som kommer dom runt lunch på lördagen?

    Det går jätte bra att åka tåg med vagn, kan vara lite bökigt att komma på, men haffa konduktören på perrongen om ingen annan ställer upp. Jag brukar även be konduktören komma och hjälpa mig av, så man slipper fundera över det.

    Vore jätte kul om du och fina-Paulina kunde komma!
  13. Medlem sedan
    Jan 2006
    #7
    Klart du ska komma!!!! Finns alltid någon som kan möta upp på stationen så du slipper irra runt själv på stan.

    Söndagen är kanske den dagen flest julimammor träffas men som Ponder skrev så är vi ju ett helt gäng på plats redan på lördagen så då blir det en liten träff då också.

    Se till att köpa tågbiljett nu!
  14. 7
    Klart du ska komma!!!! Finns alltid någon som kan möta upp på stationen så du slipper irra runt själv på stan.

    Söndagen är kanske den dagen flest julimammor träffas men som Ponder skrev så är vi ju ett helt gäng på plats redan på lördagen så då blir det en liten träff då också.

    Se till att köpa tågbiljett nu!
  15. Medlem sedan
    Dec 2006
    #8
    Men, ni kommer på Lördag? Med ett tåg som är där 13.07 eller så? Funderar på om det kan vara samma tåg vi kommer med i såfall...?
  16. 8
    Men, ni kommer på Lördag? Med ett tåg som är där 13.07 eller så? Funderar på om det kan vara samma tåg vi kommer med i såfall...?
  17. Medlem sedan
    Jan 2006
    #9
    Jag och Jenjen är i Sthlm 11.40 på lördagen.
  18. 9
    Jag och Jenjen är i Sthlm 11.40 på lördagen.

Liknande trådar

  1. Jag velar och velar...
    By Venus in forum Ordet är fritt
    Svar: 43
    Senaste inlägg: 2008-09-21, 14:56
  2. Åh vad jag velar!
    By Venus in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-06-24, 15:16
  3. Velar hit och dit.......................
    By Annette2 in forum Hem & fritid
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2008-05-22, 20:33
  4. Velar...
    By Lerica in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 36
    Senaste inlägg: 2007-08-16, 22:29
  5. Velar!
    By *Mysan* in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-14, 14:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar