Vinterbebis vill jag gärna ha!
_0812 Decemberbarn
  1. anonymt namn
    #1

    Vinterbebis vill jag gärna ha!

    Jag har en sommarbebis och en vårbebis. Jag skulle gäääärna vilja ha en vinterbebis också! Men, jag har tyvärr lite svårt att bli gravid så jag har inget större hopp över att bli gravid utan hjälp... Så egentligen spelar det ingen roll vilken årstidsbebis det blir såklart. Det var bara det att jag blev sugen nuuu... när jag såg denna gruppen.

    Hoppas det kommer en massa härliga magar hit snart :-)

    Jag är först... eh... fast min bebis har bara inte kommit in i magen ännu. Måste bara fixa det först. Återkommer...
  2. 1
    Vinterbebis vill jag gärna ha! Jag har en sommarbebis och en vårbebis. Jag skulle gäääärna vilja ha en vinterbebis också! Men, jag har tyvärr lite svårt att bli gravid så jag har inget större hopp över att bli gravid utan hjälp... Så egentligen spelar det ingen roll vilken årstidsbebis det blir såklart. Det var bara det att jag blev sugen nuuu... när jag såg denna gruppen.

    Hoppas det kommer en massa härliga magar hit snart :-)

    Jag är först... eh... fast min bebis har bara inte kommit in i magen ännu. Måste bara fixa det först. Återkommer...
  3. anonymt namn
    #2

    Bebisen är i magen :-)

    Fast det blev ankomst november!! *tror knappt att det är sant* Lycka till med alla magar här inne. Jag är beräknad till 15 november.... Det blir en vinterbebis! :-) :-)
  4. 2
    Bebisen är i magen :-) Fast det blev ankomst november!! *tror knappt att det är sant* Lycka till med alla magar här inne. Jag är beräknad till 15 november.... Det blir en vinterbebis! :-) :-)
  5. Tre vill bli fyra
    #3
    Grattis och lycka till!
  6. 3
    Grattis och lycka till!
  7. anonymt namn
    #4

    Tack! *imt*

    ---
  8. 4
    Tack! *imt* ---

Liknande trådar

  1. Vill så gärna så gärna hamna här
    By erica76 in forum _1205 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-08-28, 08:36
  2. Vinterbebis - hur gör man? ;-)
    By -MOE- in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-08-13, 15:20
  3. Vinterbebis
    By Fritz in forum Bebiskläder
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-30, 05:52
  4. Vill gärna att ni vill svara!!
    By orolig idag med in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-16, 22:01
  5. Vinterbebis på G!!
    By Anonym in forum _01 Vårbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-06-17, 18:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar