illamående!?
_0811 Novemberbarn
  1. anonym just nu
    #1

    illamående!?

    Jag mår illa och känner spänningar i brösten. Har inte beräknad mens- dag förrän på fredag. Testade ändå i morse och det var negativt. Kan jag verkligen vara gravid trots att testet är negativt eller är symtomen bara inbillning. Vad tror ni? Kan man verkligen känna av brösten och illamående innan det ger utslag på stickan eller är det bara för att jag vill det här så innerligt gärna?
  2. 1
    illamående!? Jag mår illa och känner spänningar i brösten. Har inte beräknad mens- dag förrän på fredag. Testade ändå i morse och det var negativt. Kan jag verkligen vara gravid trots att testet är negativt eller är symtomen bara inbillning. Vad tror ni? Kan man verkligen känna av brösten och illamående innan det ger utslag på stickan eller är det bara för att jag vill det här så innerligt gärna?
  3. leyka
    #2
    Jag har varit illamående med ömmande bröst i snart en vecka. Testat negativt i torsdags och idag. Vet inte när jag ska ha mens eftersom att det här är första månaden utan p-piller, men jag trodde det var någon gång den här helgen. Mina symtom skriker ju graviditet men testen håller ju tyvärr inte med så jag antar att det är för att jag så gärna vill vara med barn som jag känner såhär.

    Visserligen finns det väl hopp så länge mensen inte kommit men två negativa test är väl ett rätt tydligt resultat. SÅ det jag menar för din del är att det kan ju absolut vara ett tecken på graviditet men det kan också vara helt psykosomatiskt, som det ju verkar vara för mig. Hm, inte det svar du ville ha kanske men du får ha tålamod och vänta tills du kan testa med säkert resultat.

    Själv har jag nog gett upp för en liten i okt/nov skiftet men det finns ju ett nov/dec-skifte också! Fast för att kunna få nån då måste jag ju få den här jäkla mensen först. Kom nån gång då! ;(
  4. 2
    Jag har varit illamående med ömmande bröst i snart en vecka. Testat negativt i torsdags och idag. Vet inte när jag ska ha mens eftersom att det här är första månaden utan p-piller, men jag trodde det var någon gång den här helgen. Mina symtom skriker ju graviditet men testen håller ju tyvärr inte med så jag antar att det är för att jag så gärna vill vara med barn som jag känner såhär.

    Visserligen finns det väl hopp så länge mensen inte kommit men två negativa test är väl ett rätt tydligt resultat. SÅ det jag menar för din del är att det kan ju absolut vara ett tecken på graviditet men det kan också vara helt psykosomatiskt, som det ju verkar vara för mig. Hm, inte det svar du ville ha kanske men du får ha tålamod och vänta tills du kan testa med säkert resultat.

    Själv har jag nog gett upp för en liten i okt/nov skiftet men det finns ju ett nov/dec-skifte också! Fast för att kunna få nån då måste jag ju få den här jäkla mensen först. Kom nån gång då! ;(
  5. BF 1/11
    #3
    började må illa mer än en vecka innan beräknad mens. Testade några dagar innan beräknad mens och det var negativt, testade igen ungefär vid BM och då var det postivt.
  6. 3
    började må illa mer än en vecka innan beräknad mens. Testade några dagar innan beräknad mens och det var negativt, testade igen ungefär vid BM och då var det postivt.
  7. Medlem sedan
    Feb 2008
    #4
    Ja jag har inte testat positivt än men jag är säker på att jag är gravid! Hade massa symtom jättetidigt. Kolla under mitt inlägg "graviditetstest när?"
  8. 4
    Ja jag har inte testat positivt än men jag är säker på att jag är gravid! Hade massa symtom jättetidigt. Kolla under mitt inlägg "graviditetstest när?"

Liknande trådar

  1. Illamående / inte illamående
    By Holmeen in forum _1211 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-04-09, 16:25
  2. Ni med illamående
    By Estrella in forum _0807 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-12-04, 11:03
  3. illamående?
    By miss thunder in forum _0807 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-20, 14:07
  4. illamående
    By Smaragd in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 15:52
  5. ILLAMÅENDE!
    By Big_belly in forum _0807 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-11-13, 19:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar