Skvallrar...
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    Skvallrar...

    Ms_chili har fått en pojke i natt 5190g och 55 cm, så det märks att han trivdes bra där inne... Hon får berätta mer när hon dyker upp sen, gissade bara att ni var nyfikna
    Maya med Viggo och Idun.

    Läs vår blogg:
    http://www.miffot.com
  2. 1
    Skvallrar... Ms_chili har fått en pojke i natt 5190g och 55 cm, så det märks att han trivdes bra där inne... Hon får berätta mer när hon dyker upp sen, gissade bara att ni var nyfikna
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    Åh! Grattis!

    En stor liten kille med andra ord! Grattiskramar från oss!
    Libra
  4. 2
    Åh! Grattis! En stor liten kille med andra ord! Grattiskramar från oss!
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3
    Åh, så bra att du finns! Jag var och snokade i er ankomstgrupp igår, för att se om det fanns några nyheter.

    Vilken väldigt stor kille! Ni två har nog rekordet för liten respektive stor bebis i vårt gäng. Känner ingen som klår varken Viggos eller Ms_chilis killes vikt - åt vardera hållet!

    Stort grattis till Ms_chili! Hoppas det kommer en mer info så att vi kan gosa på håll!
  6. 3
    Åh, så bra att du finns! Jag var och snokade i er ankomstgrupp igår, för att se om det fanns några nyheter.

    Vilken väldigt stor kille! Ni två har nog rekordet för liten respektive stor bebis i vårt gäng. Känner ingen som klår varken Viggos eller Ms_chilis killes vikt - åt vardera hållet!

    Stort grattis till Ms_chili! Hoppas det kommer en mer info så att vi kan gosa på håll!
  7. Medlem sedan
    Sep 2005
    #4
    Åh, vilken glad nyhet!
    Låter verkligen som att han har trivits inne i mammas mage, frodat och växt till sig riktigt ordentligt.
    Vilken kontrast till min kollega som fick barn tre-fyra veckor för tidigt. De fick en liten tös på 44 cm och 1,9 kg.
  8. 4
    Åh, vilken glad nyhet!
    Låter verkligen som att han har trivits inne i mammas mage, frodat och växt till sig riktigt ordentligt.
    Vilken kontrast till min kollega som fick barn tre-fyra veckor för tidigt. De fick en liten tös på 44 cm och 1,9 kg.
  9. Medlem sedan
    Oct 1999
    #5
    Men jisses vilken pojk!! Stort grattis till henne. Har jobbat hela helgen så jag har inte kunnat kolla nåt, men har tänkt på henne. Vet du hur det gick med mitt rekord? Leder jag än?
  10. 5
    Men jisses vilken pojk!! Stort grattis till henne. Har jobbat hela helgen så jag har inte kunnat kolla nåt, men har tänkt på henne. Vet du hur det gick med mitt rekord? Leder jag än?
  11. Medlem sedan
    Nov 2004
    #6
    Jag tror du "vinner" med en dag, om jag har räknat rätt plussade ms_chili 18 dgr.

    Huga, säger jag som bara plussade tre dagar och tyckte det räckte.
  12. 6
    Jag tror du "vinner" med en dag, om jag har räknat rätt plussade ms_chili 18 dgr.

    Huga, säger jag som bara plussade tre dagar och tyckte det räckte.
  13. Medlem sedan
    Oct 1999
    #7
    Störtlöjligt ju. 18 lr 19 dagar, det är respekt det.
  14. 7
    Störtlöjligt ju. 18 lr 19 dagar, det är respekt det.
  15. Medlem sedan
    Mar 2006
    #8
    Ett stort grattis! Kul att bebisen äntligen kunde slita sig från den mysiga magen! Men vilken stor liten kille! Vill minnas att skruttan var uppemot 2 månader innan hon nått den storleken...
  16. 8
    Ett stort grattis! Kul att bebisen äntligen kunde slita sig från den mysiga magen! Men vilken stor liten kille! Vill minnas att skruttan var uppemot 2 månader innan hon nått den storleken...
  17. Medlem sedan
    Sep 1998
    #9

    WOW

    ingen liten kille!
    Grattis! ser fram emot mer rapport sen!
    älskar mina barn--alltid!
  18. 9
    WOW ingen liten kille!
    Grattis! ser fram emot mer rapport sen!
  19. Medlem sedan
    Jul 2003
    #10
    Grattis! Oj, det var ingen liten kille det? Någon som minns hur stor Peps var? Ser fram emot att få höra mer snart!!
  20. 10
    Grattis! Oj, det var ingen liten kille det? Någon som minns hur stor Peps var? Ser fram emot att få höra mer snart!!
  21. Medlem sedan
    Dec 2005
    #11
    Grattis Ms_chili !

    Hoppas att allt är bra med er !
  22. 11
    Grattis Ms_chili !

    Hoppas att allt är bra med er !
  23. Medlem sedan
    May 1999
    #12
    Grattis ms_chili till din stora lilla pojke! Jag som tyckt mina två stora varit stora, men de har ju "bara" vägt 4200... Hoppas allt är bra med er!
  24. 12
    Grattis ms_chili till din stora lilla pojke! Jag som tyckt mina två stora varit stora, men de har ju "bara" vägt 4200... Hoppas allt är bra med er!
  25. Medlem sedan
    Sep 2003
    #13
    Stort grattis till Ms_Chili. Mycket bebis att gosa med
  26. 13
    Stort grattis till Ms_Chili. Mycket bebis att gosa med

Liknande trådar

  1. Hur skvallrar ni?
    By Mamman*3 in forum Ordet är fritt
    Svar: 85
    Senaste inlägg: 2012-03-09, 11:11
  2. Skvallrar väl då
    By Bea m. V & H in forum _0605 Majbarn
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2006-05-02, 11:41
  3. Skvallrar om
    By Iodine in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-04-17, 20:33
  4. Skvallrar
    By j-fr in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-21, 17:10
  5. Skvallrar!
    By -maja- in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-03-17, 22:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar