Synfel
Allvarligt sjuka
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Synfel

    Hej är det någon annan som har erfarenhet av barn med synfel? Mitt tredje barn som blir 3mån. nästa helg är född med synfel. Vi vet inte vad det är än , han har inte fäst blicken än och undersökningar visar att hans näthinnor är för ljusa. Vi ska på fler undersökningar på lunds sjukhus inom kort. Vi är väldigt oroliga.
    Woch A + ärtan i magen är bäst!!
  2. 1
    Synfel Hej är det någon annan som har erfarenhet av barn med synfel? Mitt tredje barn som blir 3mån. nästa helg är född med synfel. Vi vet inte vad det är än , han har inte fäst blicken än och undersökningar visar att hans näthinnor är för ljusa. Vi ska på fler undersökningar på lunds sjukhus inom kort. Vi är väldigt oroliga.
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    Hej ! Vem har undersökt er son? Vem har sagt att han har ljusa näthinnor? Ni borde ha fått mer svar än så. Själv vet jag inte så mycket om just näthinnor, men min son (9mån) har medfött glaukom, den diagnosen fick han när han var 5 månader.

    När ska ni göra mer undersökningar ?

    Du ska veta en sak, och det är att det finns ett helt enormt nät för våra barn. Syncentralen, Synteamet, etc.

    Hör av dig om du vill, jag hoppas verkligen på det bästa för dig och din son !

    Kramar,
    Maria
  4. 2
    Hej ! Vem har undersökt er son? Vem har sagt att han har ljusa näthinnor? Ni borde ha fått mer svar än så. Själv vet jag inte så mycket om just näthinnor, men min son (9mån) har medfött glaukom, den diagnosen fick han när han var 5 månader.

    När ska ni göra mer undersökningar ?

    Du ska veta en sak, och det är att det finns ett helt enormt nät för våra barn. Syncentralen, Synteamet, etc.

    Hör av dig om du vill, jag hoppas verkligen på det bästa för dig och din son !

    Kramar,
    Maria

Liknande trådar

  1. NY HÄR - synfel, hur gör man??
    By A & M´s mamma in forum Synskador & nedsatt syn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-03-13, 20:36
  2. Ettåring med synfel.....
    By tomtefru in forum Barnsjukdomar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-12-07, 14:26
  3. Synfel
    By Stella* in forum Barnsjukdomar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-04-05, 21:10
  4. Det här med syn och synfel
    By Zoégas in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-03-10, 22:45
  5. Skillnad på synfel
    By imported_Alexandra in forum Synskador & nedsatt syn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-02, 20:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar