hej och hå...
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    hej och hå...

    Hej! Glömmer visst titta in här. Jag undrar om någon mer börjat på dagis??? Josef har börjat och går varje dag, 8-14 el 8-16. Jag läser och mannen jobbar. Det går JÄTTEBRA nu!! Men det skär i mitt mamamhjärta.

    Kram / Maria med Josef 12/12-06

    www.mariasdagbok.blogspot.com
    Mizaja m 5, Josef 12/12-06
  2. 1
    hej och hå... Hej! Glömmer visst titta in här. Jag undrar om någon mer börjat på dagis??? Josef har börjat och går varje dag, 8-14 el 8-16. Jag läser och mannen jobbar. Det går JÄTTEBRA nu!! Men det skär i mitt mamamhjärta.

    Kram / Maria med Josef 12/12-06

    www.mariasdagbok.blogspot.com
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2
    Nej Elliot ska börja 13 aug jag pluggar distans nu och är hemma med honom.
  4. 2
    Nej Elliot ska börja 13 aug jag pluggar distans nu och är hemma med honom.
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Ja då. Abbe började för en månad sedan och stormtrivs även om jag själv känner mig lite osäker på det hela emellanåt. Han går oftast mellan 9 och 3 vilket känns lagom såhär i början.
  6. 3
    Ja då. Abbe började för en månad sedan och stormtrivs även om jag själv känner mig lite osäker på det hela emellanåt. Han går oftast mellan 9 och 3 vilket känns lagom såhär i början.
  7. Medlem sedan
    Jun 2006
    #4
    Nej inget dagis...ska ju ha en liten till i juli, så vi ska vara hemma ett tag till....vilket känns mycket skönt
  8. 4
    Nej inget dagis...ska ju ha en liten till i juli, så vi ska vara hemma ett tag till....vilket känns mycket skönt
  9. Medlem sedan
    Jan 2008
    #5

    Hej!

    Vad kul att det fungerar bra för er!!

    Emil ska ev kanske möjligtvis börja dagis nästa höst(sept-09) men bara tva dagar/vecka i sa fall. har inte bestämt ännu..
  10. 5
    Hej! Vad kul att det fungerar bra för er!!

    Emil ska ev kanske möjligtvis börja dagis nästa höst(sept-09) men bara tva dagar/vecka i sa fall. har inte bestämt ännu..
  11. Medlem sedan
    Nov 2002
    #6

    Johanna går hos dagmamma

    en hel dag och två halvdagar varje dag medans jag pluggar. Det går strålande, och det är så skönt att få vara bara vuxen några timmar varje vecka!
    Johanna 06
    Ludvig 08
  12. 6
    Johanna går hos dagmamma en hel dag och två halvdagar varje dag medans jag pluggar. Det går strålande, och det är så skönt att få vara bara vuxen några timmar varje vecka!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar