hej och hå...
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    hej och hå...

    Hej! Glömmer visst titta in här. Jag undrar om någon mer börjat på dagis??? Josef har börjat och går varje dag, 8-14 el 8-16. Jag läser och mannen jobbar. Det går JÄTTEBRA nu!! Men det skär i mitt mamamhjärta.

    Kram / Maria med Josef 12/12-06

    www.mariasdagbok.blogspot.com
    Mizaja m 5, Josef 12/12-06
  2. 1
    hej och hå... Hej! Glömmer visst titta in här. Jag undrar om någon mer börjat på dagis??? Josef har börjat och går varje dag, 8-14 el 8-16. Jag läser och mannen jobbar. Det går JÄTTEBRA nu!! Men det skär i mitt mamamhjärta.

    Kram / Maria med Josef 12/12-06

    www.mariasdagbok.blogspot.com
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2
    Nej Elliot ska börja 13 aug jag pluggar distans nu och är hemma med honom.
  4. 2
    Nej Elliot ska börja 13 aug jag pluggar distans nu och är hemma med honom.
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Ja då. Abbe började för en månad sedan och stormtrivs även om jag själv känner mig lite osäker på det hela emellanåt. Han går oftast mellan 9 och 3 vilket känns lagom såhär i början.
  6. 3
    Ja då. Abbe började för en månad sedan och stormtrivs även om jag själv känner mig lite osäker på det hela emellanåt. Han går oftast mellan 9 och 3 vilket känns lagom såhär i början.
  7. Medlem sedan
    Jun 2006
    #4
    Nej inget dagis...ska ju ha en liten till i juli, så vi ska vara hemma ett tag till....vilket känns mycket skönt
  8. 4
    Nej inget dagis...ska ju ha en liten till i juli, så vi ska vara hemma ett tag till....vilket känns mycket skönt
  9. Medlem sedan
    Jan 2008
    #5

    Hej!

    Vad kul att det fungerar bra för er!!

    Emil ska ev kanske möjligtvis börja dagis nästa höst(sept-09) men bara tva dagar/vecka i sa fall. har inte bestämt ännu..
  10. 5
    Hej! Vad kul att det fungerar bra för er!!