Vab idag!!
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1998
    #1

    Vab idag!!

    I dag är jag hemma med Albin eftersom han har fått ögoninflamation. Tydligen var det flera på hans avdelning som hade fått det i slutet av förra veckan.
    Men han verkar ha fått det ganska lindirigt i båda ögonen, och har inte ont av det.
    Just nu sitter han bakom gardinen och sjunger Han verkligen älskar att sjunga, han sjunger nästan hela tiden när han leker och kan melodierna och rörelserna till många sånger.
    Melodifestivalen 2025?

    Om en stund går vi nog en promenad till affären och köper något gott till fikat. Jag fick muta storasyster med det för att hon skulle stanna hemma med óss idag. Hade helt enkelt inge lust att dra iväg till dagis på morgonen idag när det inte var nödvändigt
  2. 1
    Vab idag!! I dag är jag hemma med Albin eftersom han har fått ögoninflamation. Tydligen var det flera på hans avdelning som hade fått det i slutet av förra veckan.
    Men han verkar ha fått det ganska lindirigt i båda ögonen, och har inte ont av det.
    Just nu sitter han bakom gardinen och sjunger Han verkligen älskar att sjunga, han sjunger nästan hela tiden när han leker och kan melodierna och rörelserna till många sånger.
    Melodifestivalen 2025?

    Om en stund går vi nog en promenad till affären och köper något gott till fikat. Jag fick muta storasyster med det för att hon skulle stanna hemma med óss idag. Hade helt enkelt inge lust att dra iväg till dagis på morgonen idag när det inte var nödvändigt
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2

    Isch

    Säg till om ni får vattkoppor, då kommer vi som oljade spett
    Sjuksköterskestudent med fyrtal i underbaringar:
    Rebecka 0208, Lukas 0401, Nike 0608 och Vide 080717

    Bloggar på http://busmamman.blogspot.com/
  4. 2
    Isch Säg till om ni får vattkoppor, då kommer vi som oljade spett
  5. Medlem sedan
    Nov 1998
    #3
    Detsamma tillbaks Kunde vara skönt att ha det överstökat!!
  6. 3
    Detsamma tillbaks Kunde vara skönt att ha det överstökat!!
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4

    Ja!!!

    Har dina stora haft det??
    Här är det bara Rebecka som är koppad...
    Sjuksköterskestudent med fyrtal i underbaringar:
    Rebecka 0208, Lukas 0401, Nike 0608 och Vide 080717

    Bloggar på http://busmamman.blogspot.com/
  8. 4
    Ja!!! Har dina stora haft det??
    Här är det bara Rebecka som är koppad...
  9. Medlem sedan
    Nov 1998
    #5

    yes..

    De 3 stora har haft det...bara Albin kvar . mamma påstår att jag inte har haft det, men efter 3 barn med vattkoppor och oräkneliga epedemier på jobbet utan att ha blivit smittat så måste jag ha haft någon väl undangömd koppa som liten
  10. 5
    yes.. De 3 stora har haft det...bara Albin kvar . mamma påstår att jag inte har haft det, men efter 3 barn med vattkoppor och oräkneliga epedemier på jobbet utan att ha blivit smittat så måste jag ha haft någon väl undangömd koppa som liten
  11. Medlem sedan
    Jan 2006
    #6
    Inte nice. Yscha!

    Synd att jag missade den goda fikan. Man skulle kanske ha passat på när det väl bjuds på något rejält i det Jenjenska hemmet.

    Visst ja... Jag ska ju inte äta sånt.
  12. 6
    Inte nice. Yscha!

    Synd att jag missade den goda fikan. Man skulle kanske ha passat på när det väl bjuds på något rejält i det Jenjenska hemmet.

    Visst ja... Jag ska ju inte äta sånt.

Liknande trådar

  1. Räddar vi för många idag sjuka idag?
    By kmcb in forum Ordet är fritt
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2009-09-01, 14:18
  2. mctur idag igen och idag ahr jag....
    By 0rcid in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-31, 18:52
  3. Nu lämnar jag er för idag, tack för idag
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-18, 17:37
  4. 1 vecka idag & hade bf idag...
    By malmötösen in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-06, 17:41
  5. Tack för idag, slut för idag
    By sterna in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-27, 15:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar