Ny här!
_0811 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Ny här!

    Testade positivt idag!!! Bf-datum är 29/10, men jag har gått över 6 dagar båda gånger innan, så jag chansar på november-gruppen helt enkelt!

    Jag är inne på aff lite då och då, läser en del, men skriver inte så mycket annat än svar på frågor och enkäter och sånt... :-)

    Jag pluggar heltid i Stockholm, har en 2-årig pojke och en snart 6-årig flicka som är mycket stolt över att få ett till syskon, hon hoppas på en flicka den här gången!
  2. 1
    Ny här! Testade positivt idag!!! Bf-datum är 29/10, men jag har gått över 6 dagar båda gånger innan, så jag chansar på november-gruppen helt enkelt!

    Jag är inne på aff lite då och då, läser en del, men skriver inte så mycket annat än svar på frågor och enkäter och sånt... :-)

    Jag pluggar heltid i Stockholm, har en 2-årig pojke och en snart 6-årig flicka som är mycket stolt över att få ett till syskon, hon hoppas på en flicka den här gången!
  3. Medlem sedan
    Feb 2008
    #2
    Grattis till plusset, kul med en storasyster som längtar efter fler syskon. Min dotter på sju år kommer nog inte bli direkt överlycklig över ännu en bebis tror jag, hon har vid flera tillfällen deklarerat att nu räcker det med barn i vår familj =)
  4. 2
    Grattis till plusset, kul med en storasyster som längtar efter fler syskon. Min dotter på sju år kommer nog inte bli direkt överlycklig över ännu en bebis tror jag, hon har vid flera tillfällen deklarerat att nu räcker det med barn i vår familj =)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar